Mitä mieltä olette 17-vuotiaan tytön ja 23-vuotiaan miehen suhteesta?
Kommentit (64)
niink kokemusta karttuu turvallisesti. Tyttärellesi sopisi hyvin 13-15 vuotias poikaystävä. Ei aikuinen.
Tyttö täyttää mahdollisesti tänä- tai ensivuonna 18? Sinun mielestäsi suhde 13-vuotiaaseen olisi enemmän tasapainoinen? :D
HAHAHAHHA!
Olisi, ainakaan poika ei hyväksikäyttäisi tyttöä.
Mutta menisi tytön puolelta jo lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi. Eli tyttö hyväksikäyttäisi poikaa.
kun rakastuivat. Menivät naimisiinkin pian, ja yhä edelleen ovat naimisissa, pian tulee 50 v naimisissa täyteen.
Itse olen 18 vuotias ja poikaystävä 24. Upea suhde eikä ole ollut ongelmia ikäeron suhteen. Vanhemmillekin asia ok. Seurustelemaan ruvetiin, kun olin 17 ja poikaystävä 23. Ja onnellinen olen.
Oma pikkusiskoni alkoi tapailla saman ikäisenä juuri vastaavalla ikäerolla olevaa nuorta miestä. Aluksi kyllä olin ihmeissäni ja vastustin moista mutta sitten kun tapasin tyypin tajusin että on aika lapsellinen ikäisekseen ja tosi mukava ja kaikinpuolin ihan siskolleni sopiva niin ei siinä sitten mitään. Yhdessä ovat edelleen 4 vuotta myöhemmin ja kaikkea hyvää toivon heille.
Sinunkin kannattaa pohtia ko. kaverin muita piirteitä eikä vain ikää.