Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytön pituusennuste 182 cm

Vierailija
27.04.2011 |

Onko näin pitkiä naisia paikalla? Tuleeko kärsimään pituudesta? Olen itse 171 cm ja mies 186 cm.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 182cm ja mies 190cm. Pelkään kyllä mitä korstoja omista tytöistä tulee..

13vuotiaana olin 171cm, sen jälkeen siis kasvoin vielä 10cm.

185cm olisi vielä ihan "ok" Mutta jos menee yli 190, niin apua!

En ole juurikaan kärsinyt pituudestani. Ainakaan enää aikuisena! Olen vieläpä aika harteikas, vaikkakin hoikka. Selkäongelmia ei ole ollut ikinä. Raskausajat olivat aina (5lasta) helppoja. Lapsi mahtui hyvin, ei estänyt normaalia liikkumista edes lopussa ja selkäongelmia ei siis myöskään raskausaikana.

Vierailija
22/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 183 cm, ja omassa nuoruudessani harvinaisen pitkä. Omasta tytöstäni ei tule niin pitkää, ja salaa asia vähän harmittanut. Ole ylpeä tyttärestäsi, pituus on vain yksi tytön ominaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tyttö kasvaisi kuinka. Pääasia on, että oppii arvostamaan itseään ja kroppaansa eikä häpeile tai piilottele huonon ryhdin avulla pituuttaan. Meille pitkille vaatteetkin istuu paremmin, eikä tarvitse ottaa jakkaraakaan avuksi kurkottamisissa. Itse olen 186 cm, pituusennuste oli tosin 195 cm mutta tähän mittaan jäin. Kuukautiset alkoivat 12 v jolloin pituutta oli 176 cm, aikuismittassa olin 14 vuotiaana. Ainoa hankaluus jonka olen kohdannut pituuteni vuoksi on hankaluus löytää kenkiä nro 44 jalkaan.

Vierailija
24/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana 172 pitkä ja kuukautiset alkoivat samana vuonna. Loppupituus 177. Olin aina pisin tyttö, mutta se oli silloin, nyt saman pituisia ja pitempiäkin on enemmän.

Liikunta ja kropan hallinta on hyväksi jokaiselle. Henkkisesti raskainta oli alku murrosiästä (ylläripylläri, niinhän kaikilla ;), kun pojat olivat hurjasti pienempiä ja itse pitkä ja kömpelö kasa koipia... Nyt olen tyytyväinen.

Vierailija
25/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannusta lastasi urheilun pariin ja pidä huolta, että löytää oikean pituisia vaatteita. Monilla merkeillä on omat mallistot pitkille naisille. Tärkeää, että on itse tyytyväinen kokoonsa ja tuntee olonsa itsevarmaksi, urheilu, sopivat vaatteet ja kannustus auttavat varmasti tässä.

Vierailija
26/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi nykynuoret ovat jo ylpeitä pituudestaan (kaikki Top Model -ohjelmat yms.). t. 180 cm, lisääkin saisi olla

Vierailija
27/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 12 vuotiaana 176 cm, kuukautiset alkoi vähän ennen kuin täytin 14 v. Siitä kasvoin vielä 2 cm kunnes 13 vuotiaana olin niin pitkä kuin nyt eli 178 cm enkä koe olevani erityisen pitkä. Aina oli luokallakin pidempiä. En kyllä ymmärrä miksi tyttösi pituusennuste on noin korkea.

Vierailija
28/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi nykynuoret ovat jo ylpeitä pituudestaan (kaikki Top Model -ohjelmat yms.). t. 180 cm, lisääkin saisi olla

niinpä. koen olevani jopa vähän liian lyhyt vaikka olen 178 cm, pari senttiä lisää ei olis pahitteeksi.