Arabimies sängyssä
Yksi Irakilainen mies haluaisi kanssani petipuuhiin. Hän on erittäin komea kolmekymppinen ja muutenkin mukava. Kertokaapa kokemusta omaavat, että minkälaisia nämä arabimiehet ovat seksin saralla? Ovatko kiihkeitä, onko mielikuvitusta ym.
Kommentit (22)
Ne on sairaan omistushaluisia ja mustasukkaisia. Jos stalkkeria haluat, siinä sulla on sellainen.
Älä sotkeennu niihin, ettet ole pian päätä lyhyempi. Äläkä nyt sano, ettei mulle niin voi käydä. Kyllä voi.
Kiipeää sun parvekkeelle veitsen kanssa, jos yrität lopettaa juttua.
Ne ei ymmärrä kuin vuohet aasit ja tökkimisen . Useimmat ei tiedä naisesta mitään . Reikä mihin tökitään. REIKÄ.
Ovat yksilöitä kuten suomalaisetkin.
Olen ollut, ja sen jälkeen suomi sählääjä vaan nauratti. Terkut vaan Timolle.
Mustilla on isommat "ne". Eli jos haluaa tämäntyylistä, miksei valitse heikäläisiä?
Lauettuaan ottaa lastin kouraansa, koska ei osaa ja halua käyttää kondomia.
Olen ollut naimisissa melkein kymmenen vuotta. Ei tässä mitään erikoista. Esikoinen lähtee eskariin tänä vuonna.
Jos ovat kovin uskovaisia, siis i*lam, niin voivat olla hyvinkin arkoja, tyyliin peiton alla pimeässä ja nopeasti. Maallistuneemmat ovat sitten rohkeampia ja vapautuneempia, mutta heilläkin on käytännössä kaikilla naisia kohtaan aikamoinen halveksunta, koska i*lam.
Ei kiitos kun tarvii olla lammas mukana.
Matupatjailu sulkee kantikset tulevaisuudessa pois elämästäsi.
Tekee tarpeensa naiseen siinä mies suomiuroskin.
Tuolta voit kysellä Pertti:
Voi kuvitella olevansa kanssasi parisuhteessa sen jälkeen ja seuraa joka paikkaan. Näin kävi kaverille ja kesti kauan ennen kuin lopetti.
Ihan ok.
Pera 44