Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytön pituusennuste 182 cm

Vierailija
27.04.2011 |

Onko näin pitkiä naisia paikalla? Tuleeko kärsimään pituudesta? Olen itse 171 cm ja mies 186 cm.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen on tehnyt?

Vierailija
2/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää, että tytöstänne tulee noin pitkä, huolehtikaa, että hän pitää kunnostaan (selästä/ryhdistä!) huolta. Minun äitini aina morkkasi ja haukkui jo lapsuudestani asti kun olin niin pitkä, tuloksena ikuiset syömisongelmat ja huono ryhti. Onneksi sentään urheilin koko ajan! Pituuttani en vaihtaisi, korkokengätkin ovat ihan ehdottomat! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pysyy edes hoikkana, ettei aivan kamala korsto ole.

ja pitäkää selästä huoli.

Vierailija
4/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet, joten kyllä näyttää pitkä tulevan kuten myös ennusteen mukaan.

Ihmettelen kuitenkin tuota otan osaa-kommenttia? Miksi näin? Eli siis kärsiikö noin pitkänä pituudestaan? Itsekin olen suht pitkä, mutten ole ainakaan itse koskaan kokenut sitä ongelmaksi. Tosin tytöstäni näyttää tulevan 10 cm pidempi.

Vierailija
5/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pilvin pimein. En ymmärrä mikä tyttärellesi sitä kärsimystä niin aiheuttaisi. Ei tuo kuitenkaan mikään poikkeuksellinen pituus ole.

Jos ruvetaan puhumaan ehkä jopa häiritsevästä pituudesta, niin se yksi euroviisuedustaja-nainen viime vuonna oli 195cm pitkä...

Vierailija
6/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuitenkin tuota otan osaa-kommenttia? Miksi näin?

nyhveröitä, joilla ei ole muuta huvia kuin haukkua toisia, oli syy mikä tahansa.

Vierailija
7/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oli ihan turha. Älä siitä välitä :) Minun äitinikin on pitkä eikä hän ole siitä koskaan kärsiny! Onhan hän jo nyt pitkä, eli tuskin se siitä kärsimykseksi muuttuu!

Vierailija
8/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. 158cm

Vierailija
9/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, miten meidän tyttöjen käy. Esikoinen on mun mittainen (176), mutta kahdella nuoremmalla on pidempi isä.

Kaikki ovat luokkansa pisimpien joukossa, ja mä olen aina opettanut että pituus on hieno juttu (mutta lyhyys ei huono).

Mä häpesin nuorena pituuttani.

Vierailija
10/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tyttäreni olivat lopettaneet kasvamisensa 12,5v ja kuukautiset alkoivat 14v.

Itselläni kasvu loppui 12v ja kuukautiset alkoivat samoihin aikoihin. Ennustus on aina ennustus. Tietenkin eri asia jos lääk tehty tarkemmat tutkimukset ja ennusteet niiden perusteella

Vierailija
11/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 180-senttinen nainen ja minulle pituudesta on ollut vain hyötyä, monellakin tavalla. Kuten aikaisemmin jo neuvottiin, kannusta tytärtäsi pitämään ryhdistään huolta.

Upea nainen hänestä varmasti kasvaa.

Vierailija
12/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta ei voi piilottaa ja annan saman neuvon kuin muutama tuo edellä: kannattaa pitää ryhti hyvänä. Pitkiä ihmisiä on paljon enkä olen pituuttani hävennyt. Hyvä itsetunto on tärkeä joten siihen kannttaa panostaa. Mallin urallahan tuo pituus on "must". Korkokenkiä en minäkään ole hylännyt, sillä kun niillä osaa kävellä ja hyvin pukeutua niin varmasti herättää vain positiivista huomiota.

Vierailija
13/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mies 198cm

Vierailija
14/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 166cm pitkä, keski-ikäinen, tuskin kasvan enää.

Tuo on siis ennuste, ei fakta.

Vierailija
15/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ja kaverini 185cm. Eipä pituus ole kumpaakaan koskaan haitannut :D Huolehtikaa siitä, että tyttönne on ylpeä pituudestaan!

Vierailija
16/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on harrastanut 8-vuotiaasta jazz-tanssia, joten ryhti on todella hyvä. Olen aina kehunut tytön pituutta ja isänsä on ylpeä pitkästä tytöstä. Tyttö ei ole ainoa yli 170 cm tyttö luokallaan, eli ilmeisesti tytöt myös kasvavat nykyään pidemmiksi. Itse olin aikoinaan luokan pisin (olen nyt 38-vuotias), mutta oma pituuteni taitaa olla nykyisin jo aika lähellä nuorten naisten keskipituutta.

Vierailija
17/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin mieluusti ollut muutaman sentin lyhyempi, nyt en vaihtaisi.

Vierailija
18/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri antoi 12-vuotiaana pituusennusteen ja oikeassa oli. Pituusennuste tehtiin luun tiheydestä.

Minua vain harmitti etten vienyt häntä taitavalle homeopaatille, joka olisi ehkä osannut luonnollisella tavalla aikaistaa kuukautisia. Kuukautiset alkoivat myöhään ja tyttö kasvoi sinne saakka.

Ostin kyllä vehnänalkioöljyä terveyskaupasta, joka on erittäin hyvää E-vitamiinipitoisuutensa vuoksi ja loput arvaatkin.

Jostain minulle jäi alitajuntaan, että kuukautiset liittyisivät jotenkin asiaan?

Pituuskasvu jäi sitten alle 180 cm ja olen iloinen siitä.

Tyttäreni on varsin upea kaunotar (meikattuna):)ja urheilullinen! Voin sanoa vielä, että poikia piisasi ympärillä vaivaksi asti.

Vierailija
19/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta piti tulla 176 senttinen ja jäin tälläseks tapiks, 168, pöh. Menkat alko 10-vuotiaana ja kasvu loppu siihen.

Vierailija
20/28 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskahartiaseudun vaivoja riittää, vaikka kuinka liikun. Ihmiset on lyhyempiä, ergonomia aina huonoa, naiset yleensä päätä lyhyempiä ja se vaan on rasittavaa.

Miehenikin on vähän lyhyempi eikä se häntä tai ketään muuta hauttaa, mutta musta se on kyllä tyhmää. Hyvä mies muuten :)

En todlelakaan käytä korkokenkiä vaan niin matalia kuin mahdolista, joskin niidenkin löytäminen tähän 43-44 jalkaan on työn ja tuskan takana. Vaatteita sentään nykyisin jo löytyy enemmän kuin 20 v sitten