Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suorastaan sanaton, tuleva morsian antoi mulle pääsiäisen kunniaksi kunnon laskun

Vierailija
25.04.2011 |

Hyvän ystäväni sisko menee kesällä naimisiin ja hän on minullekin ollut ystävä jo yli kymmenen vuotta. En tietenkään odota kutsua häihin, mutta kotiäitinä halusin jotenkin osallistua häihin ja lupasin tehdä pöytäkortit.

Olen opiskellut iltakoulussa tekstausta puolen vuoden kurssin ajan ja olen tehnyt kymmeniin häihin paikkakortit ja olen jopa häistä saanut uusia asiakkaita, kun morsiamelta on kysytty tilauspaikkaa.

Sain talvella listan ihmisistä jotka kutsutaan, eli tein taatusti turhia, mutta tämä sopi paremmin mulle.

Ennen työni aloittamista sanoin käytät näitä tai et.No, työni jälki ei kelvannut morsiamelle.

Morsian olisi halunnut että teen kortit uusiksi, mutta en yksinkertaisesti viitsi, nämä olivat kuitenkin lahja enkä saanut edes materiaalikorvausta. Olin sanonut sinun pitää hankkia paikkakortit sitten jostain muualta.

Morsian oli käsittänyt että minä ne myös maksan ja sain juuri kuulla hinta on 5 - 8 euroa kpl x 120 vierasta.

Sellainen pääsiäisyllätys tuli tänne. Hymyilyttää kovasti. Viesti tuli äsken sähköpostissa.

Mä tässä mietin soitanko ystävälleni ja kerron tästä. Morsian on kuulemma niin herkällä päällä ettei hänelle kannata soitella.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tehdä rikosilmoitus, mikäli morsian on tilannut sinun nimelläsi paikkakortit. Ja laskukin tulee siis sinun nimelläsi. Muutenhan niitä peritään sinulta eikä tältä vitun pelleltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä