Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, jota kadut eniten elämässäsi?

Vierailija
23.04.2011 |

Jos sellaisia on...

Kommentit (185)

Vierailija
21/185 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein abortin rv 12. Kävin np-ultrassakin.. Olin pitämässä lasta tai yritin.. Olin vain niin ahdistunut kun olin niin yksin asian kanssa. Helppo jälkikäteen ajatella, että kyllä olisin selvinnyt, mutta silloin olin todella ahdistunut tilanteesta jossa olin. Ns. puun ja kuoren välissä. :/

Vierailija
22/185 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monien ulkomailla vietettyjen vuosien jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/185 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhan takia

Vierailija
24/185 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pikkulapsi aikana otettua avioeroa olisi kannattanut miettiä toisenkin kerran...

Vierailija
25/185 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30:n kriisissä tehtyjä tyhmiä mies säätöjä... miten pihalla sitä olikaan,aivan sekaisin. Näin 38-v sitä miettii 8 vuotta taaksepäin että mitä ihmettä päässäni liikkui,ei ilmeisesti yhtään mitään.

Vierailija
26/185 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankin hänen kanssaan lapsenkin. Lasta en kadu, mutta tätä tilannetta kyllä - rahaton, yksinhuoltaja, todella vaativan lapsen kanssa. Päivästä toiseen tappelua. Kaduttaa, etten valinnut miestä paremmin.

Vierailija
27/185 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..etten viitsinyt opiskella kunnolla ja nyt se on liian myöhäistä. Ei ole ajallisesti eikä taloudellisesti enää mahdollista ja lähimmät yliopistot ovat 300 km päässä.

Toisaalta, jos olisin mennyt opiskelemaan, ei minulla olisi nykyistä superihanaa miestäni ja tulevaa pienokaista.

Vierailija
28/185 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi hankala murrosikäinen, oikeustaistelu luonnehäiriöisen exän kanssa, epäonnistuneet talokaupat ja puolitoista vuotta valvottu herkkäunisen lapsen kanssa jota yksin siis jäin hoitamaan kun ex halusikin vaan edelleen bilettää ja ryypätä.

ja hankin hänen kanssaan lapsenkin. Lasta en kadu, mutta tätä tilannetta kyllä - rahaton, yksinhuoltaja, todella vaativan lapsen kanssa. Päivästä toiseen tappelua. Kaduttaa, etten valinnut miestä paremmin.

Vierailija
29/185 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pikkulapsi aikana otettua avioeroa olisi kannattanut miettiä toisenkin kerran...

ja siitä seurannutta laastarisuhdetta olen myöskin katunut...

Vierailija
30/185 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero 30:n kriisissä... olin niin käpertynyt itseeni etten nähnyt metsää puilta. Nyt olen ollut sinkkuna muutaman vuoden ja osaan nyt vasta arvostaa miestäni. Mentiin liian nuorena yksiin,jos olisin tavannut hänen ns. aikuisena,olisin osannut arvostaa häntä ja suhdettamme paljon enemmän.

..olin todellakin typerä kun halusin erota 3-kympin kriisissä, erosta yli 5 vuotta, tuntuu että mitä enemmän aikaa kuluu sitä enempi kaduttaa ja harmittaa ja surettaa lastenkin takia...:(

Vierailija
31/185 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä kyllä hyvä, mutta se sosiaalisuus vie musta kaikki mehut mikä näkyy vapaa-ajalla.

Haluaisin siistin tomistotyön, mutta enää musta ei ole opiskelijaksi.

Vierailija
32/185 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan kädetön ja niin kovin teini saadessani esikoiseni 19vuotiaana. Rakastan toki lastani enemmän kuin mitään,mutta en ollut itsekään kovin aikuinen tossa iässä. En nauttinut yhtään vauva-j apikkulapsivaiheesta. Kotonaolo ahdisti ja kokoajan tuntui siltä että elämä menee ohi... Kaverit biletti ja vietti nuoruuttaan. Minä muutin äidin esiliinan alta suoraan miehen luo. Tulin pian äidiksi oman itsenäistymisen rinnalla. Voi apua... Myönnän että olen parempi äiti 32-vuotiaana.

Vierailija
33/185 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mitä näköjään moni muukin... aloin seurustella liian nuorena liian vakavasti - jäi opiskelijaelämä, vaihdot yms. kokematta kun piti vaan nyhjätä miehen kanssa...

Vierailija
34/185 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta en vain päätyisi pois kotoa vaikka olisi ollut tilaisuus päästä pois väkivaltaisesta perhehelvetistä.

Vierailija
35/185 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä älytöntä bilettämistä ja vouhottamista 30-v kriisissäni... no piti kokeilla kaikkee tyhmää esim.suhteita kun olin lähes lapsesta asti seukannut yhden ja saman kanssa....

Vierailija
36/185 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sinisilmäisyyttä ja hyväuskoisuutta miesjutuissa

-Urheiluharrastuksien lopettamista 14-vuotiaana

-Sitä etten lähtenyt opiskelemaan kauas ja isompaan kaupunkiin,sen sijaan menin naimisiin 20-v.Nyt jälkikäteen kun tuota aikaa katsoo,niin olimpas pentu,ihan keskenkasvuinen.

Vierailija
37/185 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun eroa ja sitten uutta paskaa suhdetta ulkomaalaisen miehen kanssa. Vaikeaa lasten kannalta: kulttuurierot.

Vierailija
38/185 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mitä,

raivareita

sitä miten käyttäydyin lapsia kohtaan väsyneenä, etenkin huutoa esikoiselle

seksijuttuja

mutta kaikkee sitä...pitää vaan oppia suhtautumaan niihin ja jatkaa elämää ja ottaa opiksi...

Vierailija
39/185 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajoin tuntuu lapsiluku vieläkin vajaalta. Muut jo teinejä. No, mummoilu on varmasti mukavaa:)

Vierailija
40/185 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seukata 15v ja äidin luota suoraan avoliittoon 18v... sitä luuli olevansa aikuinen. Frendit bailas,niin minä nysväsin himassa. Kun vihdoin itsenäistyin noin 26vuotiaana,niin frendit perusti perhettä ja ihmetteli meitsin vouhkaamista ja bailausta,no pitihän se nuoruus elää edes 26-vuotiaana. Omalle tytölle olen yrittänyt jutella,ettei vakiintuisi 15-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän