Nutraus raskaana!!
Kuinka monta annosta nutriletia mun pitäis syödä raskaana? Alkaa ahdistaa tää painon nousu. =( Vosiin ehkä syödä vähän enemmöän niitä pusseja päivässä niin olis ok? Niistähän saa kaikki vitskut ja muut aineet eli on turvallisia. =)
Kommentit (14)
"Nutrilett®-valmisteita ei ole tarkoitettu kasvuiässä oleville lapsille ja nuorille ainoana ravinnonlähteenä, raskaana oleville tai imettäville, eikä syömishäiriöistä kärsiville."
Selvitä itse lisää!
Onko siihen jotain perusteluakin? Siis miksei sais nutraa tai laihduttaa? Eihän kaikki ees saa alas pahoinvoinnin takia kovin paljoo ruokaa??
ja se on liian yksipuolinen raskauden aikana..
laske kaloreita! ja raskauden aikana ei saa laihduttaa.. jos laihduttaa niin vauvan aivot ei kehity kunnolla jos on puutteita ruokavaliossa.
ja äidin elimistöstä lähtee raskasmetallit liikkeelle jos laihduttaa.. ja ne imeytyy vauvaan. ihan sama imetyksen kanssa.
laihdutan vaan sen verran kun oon lihonu niin eihän ne raskas metallit sit lähe? Ja a-vitam. on esim. kalassa eli kyllä sitä saa syödä. =)
laihdutan vaan sen verran kun oon lihonu niin eihän ne raskas metallit sit lähe? Ja a-vitam. on esim. kalassa eli kyllä sitä saa syödä. =)
on pahoinvointia eikä pysty syömään ja laihtuu niin mitäs sitte?? Syntyykö vajavainen lapsi vai?
raskauteen. Paljonko painosi on nossut ja mitkä viikot?
niin anna mennä! Mitä sä enää täällä nillität?
kuinka pitkällä olet raskaudessa? kuinka paljon kiloja on tullut?
huom. vauva+ lapsivesi+istukka painaa.. ja aina tulee turvotusta joka lähtee sitten luonnostaan synnytyksen jälkeen.
ellet ole 160cm pitkä ja paina 130kg, niin älä nyt hyvä ihminen laihduta!
vai ulkonäkö on tärkeämpi kuin vauvan hyvinvointi?
5-15kg painon nousu on ihan normaalia raskauden aikana!
usko jo.
on pahoinvointia eikä pysty syömään ja laihtuu niin mitäs sitte?? Syntyykö vajavainen lapsi vai?
elimistö osaa huolehtia että vauva saa kaiken mitä tarvitsee kun elimistöstä se pahoinvointi tulee..
laihdutus on taas semmonen juttu ettei se tule kyllä luonnostaan raskauden aikana.. on aika shokki kyllä.
aineet ja sen tekee tietävät terveydenhoidon ammattilaiset..
tää oli kyllä vähän provo, mua ahdistaa noi painonnousu keskustelut. En OIKEESTI aijo nutrata, mut pakko myöntää et kävi se mielessä. Neuvolassa sain valituksii kun paino noussu 600g viikossa vaikka sais nousta van 500g/vko. =( Ja tuntuu että kaikki laihduttaa nyt ja nutraa. Painoindeski ennen raskautta mulla 23 ja paino on noussu nyt 7 kg rv 29. =( Vaatteet kiristää ja puristaa ja valtava olo.. ja kesäki tulos.. taidan olla vähän pinnallinen. =(
Onko siihen jotain perusteluakin? Siis miksei sais nutraa tai laihduttaa? Eihän kaikki ees saa alas pahoinvoinnin takia kovin paljoo ruokaa??