Asia, jota kadut eniten elämässäsi?
Kommentit (185)
ja sitä, että lähdin hoitoalalle.
lapsen isyysasian hoitaminen aikoinaan loppuun saakka, eli isyyden selvittäminen jäi tekemättä
ja tein lapset hänen kanssaan:(
Mies vei itsetuntoni, pilasi meidän kaikkien elämän kaikinpuolin.
ja että olen niin saatanan nössö, etten osaa erota siitä.
nuorena parisuhteeseen säntääminen suurinpiirtein ensimmäisen siihen halukkaan miehen kanssa.
Typeryyksiä ja vaika mitä tullut tehtyä.
Avioero takana, leski olen ollut. Velkasaneerausta ym
Kaikki nyt hyvin. Minä en olisi minä ja en arvostaisi tätä kaikkea jos en huonoja asioita olisi kokenut.
Nyt onnellisesti aviossa 4 lapsen äiti.
tehnyt niin paljon virheitä elämäni aikana.
Ehkä sanon että eniten kadun sitä miten epärakentavalla mielellä lähdin vaihto-oppilasvuottani viettämään. Pilasin vuoteni ihan totaalisesti, ja sitähän ei voi enää jälkikäteen korjata.
siitä suhteesta ei jäänyt mitään muuta kaunista kuin 1 lapsi (lasta en kadu, mutta sitä kyllä, kenen kanssa tulin hänet hankkineeksi).
sitten tajusin, että senkin mokan Jumala on kääntänyt voitokseen, joten hmmmm.. vaikea kysymys.
Jos nyt yleisesti ottaen sanoisin, että kaikki synti on sellaista, mitä kadun.
tyhmän ja tolvanan miehen kanssa.
Mutta ilman sitä, minulla ei ehkä olisi tätä.
Se mitä tein 16-vuotiaana :( Olen yrittänyt päästä siitä yli mutta en vaan osaa. Kyllä se ajoiksi unohtuu mutta sitten tulee taas mieleen :(
Se mitä tein 16-vuotiaana :( Olen yrittänyt päästä siitä yli mutta en vaan osaa. Kyllä se ajoiksi unohtuu mutta sitten tulee taas mieleen :(
?
Mä poseerasin alastonkuvissa kahdelle äijänkäppänälle :( Ne otti kuvia ja se oli ihan hirveää kun ajattelin jälkeenpäin :( Jos saisin niin tekisin sen tekemättömäksi! Kaduttaa, hävettää ja pelottaa, että ne kuvat tulisi joskus jostain esiin. Silloin oli onneksi vielä filmikamerat joten ei heti saa nettiin tms. mutta onnistuuhan se vielä kuitenkin :(
Olisi pitänyt vaan lähteä pois vaikka sitten ihan tyhjän päälle. Olisi ollut pienempi paha kuin jääminen ja vaikeasti ja pysyvästi sairastuminen. Etenkin kun tuossa elämänvaiheessa kiinteät kulut olivat pieniä ja miehellä kuitenkin oli töitä. Nyt terveydentila rajoittaa kaikkea tekemistäni. Tänäänkin kökin ihanan, kauniin keväisen päivän sisällä, kun ulos ei ollut asiaa, olisi astman pahenemisvaihe mennyt vieläkin pahemmaksi siitepölyn takia.
ollaan kyllä onnellisesti naimisisssa, mutta helpompaa ois jos ois tutkinto taskussa.
lapseni isää. Elämäni suurin virhe. Eikä siitä sairaasta, väkivaltaisesta hullusta yksilöstä pääse eroon. Pilaa mun ja lapseni elämän. Sitä kadun varmaan loppu elämäni.
rakastan lapsiani ylikaiken... MUTTA en osannut nauttia pikkulapsi ajasta,olin itsekin vielä aika nuori ja kypsymätön. Tunsin koko ajan olevani vankilassa,kaipasin koko ajan jotain muuta. Olin kateellinen ystävävilleni,jotka elivät huoletonta opiskeluaikaa,kävivät vaihdossa yms. Nyt jälkikäteen ajateltuna,olisi itsekin kannattanut matkustella,asua ulkomailla yms. harrastaa ja kokeilla eri asioita.
olen antanut vastuuta ihmiselle, joka on sitä räikeästi käyttänyt hyväkseen.
ja tehnyt sellaisia ratkaisuja jotka oikeasti olisivat sopineet minulle.