Huh, tiedättekö mistä ne ulkomaisen median "persut on natseja" jutut sai alkuna?
Järkyttyneenä luin tämän hesarin keskustelusta:
"Ulkoministeriön ulkomaalaisille toimittajille järjestetyssä vaalianalyysipaneelissa asiantuntijaksi oli valittu RKP-taustainen Jan Sundberg, joka esiteltiin tilaisuudessa pelkästään professorina ilman, että hänen poliittista taustaansa tuotiin lainkaan esille. Sundberg kunnostautuikin tilaisuudessa vertaamalla PS:ää natseihin ja puhui heidän kannattavan "puhtaiden valkoisten lasten" hankkimista. Hienoa Sundberg, hienoa Stubb! Samainen "asiantuntija" kunnostautui natsivertauksilla jo ennen lopullisia vaalejakin, ja nekin sanomiset ovat kiertäneet ulkomaisessa mediassa."
Eli RKP:n taholta on mustamaalattu persuja ja koko Suomen maine on vaarassa! Kiitos ihan vi**sti.
Kommentit (51)
Järkyttyneenä luin tämän hesarin keskustelusta:
"Ulkoministeriön ulkomaalaisille toimittajille järjestetyssä vaalianalyysipaneelissa asiantuntijaksi oli valittu RKP-taustainen Jan Sundberg, joka esiteltiin tilaisuudessa pelkästään professorina ilman, että hänen poliittista taustaansa tuotiin lainkaan esille. Sundberg kunnostautuikin tilaisuudessa vertaamalla PS:ää natseihin ja puhui heidän kannattavan "puhtaiden valkoisten lasten" hankkimista. Hienoa Sundberg, hienoa Stubb! Samainen "asiantuntija" kunnostautui natsivertauksilla jo ennen lopullisia vaalejakin, ja nekin sanomiset ovat kiertäneet ulkomaisessa mediassa."
Eli RKP:n taholta on mustamaalattu persuja ja koko Suomen maine on vaarassa! Kiitos ihan vi**sti.
Eiköhän se ole ihan sama, onko analyysin tehnyt joku suomalainen vai ulkomaalainen, kun tuo on joka tapauksessa totuus. Ei tarvitse kun käväistä Halla-ahon blogissa, niin ymmärtää, että natsipuoluehan se on.
Jos persut ei halua tänne maahanmuuttajia, ja haluavat, että suomalaiset tekee lapsia mahd. paljon, sillä itse ovat sanoneet, että mamut lisääntyy liian nopeasti, niin onko tuosta niin vaikeaa vetää johtopäätöksiä? Jos kerran persu haluaa olla, olkaa sitten kaunistelematta! Ette halua tänne mamuja, puhutte mamujen aiheuttamista rikoksista jatkuvasti. Kuitenkin jatkuvasti annatte ymmärtää kuinka ymmärtäväisiä olette, mutta seuraavassa lauseessa haluatte Suomen suomalaisille. Päättäkää jo linjanne.
Eiköhän se ole ihan sama, onko analyysin tehnyt joku suomalainen vai ulkomaalainen, kun tuo on joka tapauksessa totuus. Ei tarvitse kun käväistä Halla-ahon blogissa, niin ymmärtää, että natsipuoluehan se on.
Ja ystävällisesti laitat varmaankin linkin sellaisiin teksteihin? Ymmärtääkseni poliisi on käynyt se sivut joskus läpi ja sieltä ei löytynyt mitään paheksuttavaa.
Toisekseen Halla-aho ei ole sama asia kuin persut. Hän on vain yksi 39 persuedustajasta.
Jos persut ei halua tänne maahanmuuttajia, ja haluavat, että suomalaiset tekee lapsia mahd. paljon, sillä itse ovat sanoneet, että mamut lisääntyy liian nopeasti, niin onko tuosta niin vaikeaa vetää johtopäätöksiä?
Persut haluaa tänne työperäisiä maahanmuuttajia.
Ja persut olisivat halunneet taloudellisesti helpottaa lastentekomahdollisuuksia opiskeluvaiheeessa. Onko tämä huono asia?
Eiköhän se ole ihan sama, onko analyysin tehnyt joku suomalainen vai ulkomaalainen, kun tuo on joka tapauksessa totuus. Ei tarvitse kun käväistä Halla-ahon blogissa, niin ymmärtää, että natsipuoluehan se on.Ja ystävällisesti laitat varmaankin linkin sellaisiin teksteihin? Ymmärtääkseni poliisi on käynyt se sivut joskus läpi ja sieltä ei löytynyt mitään paheksuttavaa.
Toisekseen Halla-aho ei ole sama asia kuin persut. Hän on vain yksi 39 persuedustajasta.
Enhän mä sanonut, että sieltä rikollisia juttuja löytyisi, vaan että kun sen tyypin tekstejä lukee, käy ihan selväksi, että juuri vastaavia ajatuksia esittivät natsit muutamia vuosia ennen holokaustia. Tuollaisista jutuista se juuri alkaa, mua pelottaa, että koska se pieni lumipallo alkaa vieriä mäkeä alas ja kasvaa niin isoksi, että aletaan taas ihmisiä lahdata kuin eläimiä.
Eiköhän se ole ihan sama, onko analyysin tehnyt joku suomalainen vai ulkomaalainen, kun tuo on joka tapauksessa totuus. Ei tarvitse kun käväistä Halla-ahon blogissa, niin ymmärtää, että natsipuoluehan se on.Ja ystävällisesti laitat varmaankin linkin sellaisiin teksteihin? Ymmärtääkseni poliisi on käynyt se sivut joskus läpi ja sieltä ei löytynyt mitään paheksuttavaa.
Enhän mä sanonut, että sieltä rikollisia juttuja löytyisi, vaan että kun sen tyypin tekstejä lukee, käy ihan selväksi, että juuri vastaavia ajatuksia esittivät natsit muutamia vuosia ennen holokaustia. Tuollaisista jutuista se juuri alkaa, mua pelottaa, että koska se pieni lumipallo alkaa vieriä mäkeä alas ja kasvaa niin isoksi, että aletaan taas ihmisiä lahdata kuin eläimiä.
Niin, voitko ystävällisesti laitta linkkejä sellaisiin teksteihin, jota tuossa kuvasit?
joka haluaisi poistaa laista "kiihottaminen kansanryhmää vastaan" kohdan. Minkähöhän takia...
http://www.olliimmonen.net/vaaliteemat.html
"Sananvapautta rajoittavista laeista, kuten "kiihottaminen kansanryhmää vastaan" ja "uskonrauhan rikkominen" on päästävä kokonaan eroon. "
joka haluaisi poistaa laista "kiihottaminen kansanryhmää vastaan" kohdan. Minkähöhän takia...
No jos lain tulkinta on sellaista pelleilyä, että joutuu tuomiolle, jos kertoo (koraanin mukaisesti) muhamedin naiskenneelleen lapsen kanssa, niin joutaakin poistaa sellaiset lait.
Enhän mä sanonut, että sieltä rikollisia juttuja löytyisi, vaan että kun sen tyypin tekstejä lukee, käy ihan selväksi, että juuri vastaavia ajatuksia esittivät natsit muutamia vuosia ennen holokaustia. Tuollaisista jutuista se juuri alkaa, mua pelottaa, että koska se pieni lumipallo alkaa vieriä mäkeä alas ja kasvaa niin isoksi, että aletaan taas ihmisiä lahdata kuin eläimiä.Niin, voitko ystävällisesti laitta linkkejä sellaisiin teksteihin, jota tuossa kuvasit?
Tässä sinulle linkki, joka ei sua kuitenkaan tyydytä, koska et halua nähdä siinä mitään väärää.
http://www.halla-aho.com/scripta/hajahuomioita_muslimeista.html
Halla-aho ei valitettavasti ole tyhmä, joten hänen kirjoituksistaan ja sanomisistaan näkee ongelman vain vähän älykkäämmät ja humaanimmat tyypit. Ikävä juttu sulle ja muille kaltaisillesi (tai itse asiassa juuri meille muille).
Enhän mä sanonut, että sieltä rikollisia juttuja löytyisi, vaan että kun sen tyypin tekstejä lukee, käy ihan selväksi, että juuri vastaavia ajatuksia esittivät natsit muutamia vuosia ennen holokaustia. Tuollaisista jutuista se juuri alkaa, mua pelottaa, että koska se pieni lumipallo alkaa vieriä mäkeä alas ja kasvaa niin isoksi, että aletaan taas ihmisiä lahdata kuin eläimiä.Niin, voitko ystävällisesti laitta linkkejä sellaisiin teksteihin, jota tuossa kuvasit?
Tässä sinulle linkki, joka ei sua kuitenkaan tyydytä, koska et halua nähdä siinä mitään väärää.
<a href="http://www.halla-aho.com/scripta/hajahuomioita_muslimeista.html" alt="http://www.halla-aho.com/scripta/hajahuomioita_muslimeista.html">http://www.halla-aho.com/scripta/hajahuomioita_muslimeista.html</a>
Halla-aho ei valitettavasti ole tyhmä, joten hänen kirjoituksistaan ja sanomisistaan näkee ongelman vain vähän älykkäämmät ja humaanimmat tyypit. Ikävä juttu sulle ja muille kaltaisillesi (tai itse asiassa juuri meille muille).
Ja jos vielä ystävällisesti lainaat tuolta sen kohdan, joka on "natsia".
Ja ystävällisesti laitat varmaankin linkin sellaisiin teksteihin? Ymmärtääkseni poliisi on käynyt se sivut joskus läpi ja sieltä ei löytynyt mitään paheksuttavaa. Toisekseen Halla-aho ei ole sama asia kuin persut. Hän on vain yksi 39 persuedustajasta.
Niin, voitko ystävällisesti laitta linkkejä sellaisiin teksteihin, jota tuossa kuvasit?
että myös persuja vastaan kiihottamisesta voidaan tuomita. Mieti siis, mitä jatkossa kirjoitat. IP-osoitteen on ylläpito jo laittanut muistiin.
No jos lain tulkinta on sellaista pelleilyä, että joutuu tuomiolle, jos kertoo (koraanin mukaisesti) muhamedin naiskenneelleen lapsen kanssa, niin joutaakin poistaa sellaiset lait.
että myös persuja vastaan kiihottamisesta voidaan tuomita. Mieti siis, mitä jatkossa kirjoitat. IP-osoitteen on ylläpito jo laittanut muistiin.
Mä olen yhtä liukas kuin Halla-aho ;)
Järkyttyneenä luin tämän hesarin keskustelusta: "Ulkoministeriön ulkomaalaisille toimittajille järjestetyssä vaalianalyysipaneelissa asiantuntijaksi oli valittu RKP-taustainen Jan Sundberg, joka esiteltiin tilaisuudessa pelkästään professorina ilman, että hänen poliittista taustaansa tuotiin lainkaan esille. Sundberg kunnostautuikin tilaisuudessa vertaamalla PS:ää natseihin ja puhui heidän kannattavan "puhtaiden valkoisten lasten" hankkimista. Hienoa Sundberg, hienoa Stubb! Samainen "asiantuntija" kunnostautui natsivertauksilla jo ennen lopullisia vaalejakin, ja nekin sanomiset ovat kiertäneet ulkomaisessa mediassa." Eli RKP:n taholta on mustamaalattu persuja ja koko Suomen maine on vaarassa! Kiitos ihan vi**sti.
muodosti kasityksensa ihan Soinin suusta tulleesta puheesta, ei siihen muuta meediaa tarvittu. 'Jutut kuin Hitlerin suusta' han sanoi.
muodosti kasityksensa ihan Soinin suusta tulleesta puheesta, ei siihen muuta meediaa tarvittu. 'Jutut kuin Hitlerin suusta' han sanoi.
Ja kerropa meille nyt joku esimerkki tällaisista puheista?
muodosti kasityksensa ihan Soinin suusta tulleesta puheesta, ei siihen muuta meediaa tarvittu. 'Jutut kuin Hitlerin suusta' han sanoi.Ja kerropa meille nyt joku esimerkki tällaisista puheista?
Sulta varmaan meni ohi, mitä kirjoitin tuossa aiemmin, tai sitten unohdit sen jo. Laitanpa tähän uudestaan:
"Halla-aho ei valitettavasti ole tyhmä, joten hänen kirjoituksistaan ja sanomisistaan näkee ongelman vain vähän älykkäämmät ja humaanimmat tyypit. Ikävä juttu sulle ja muille kaltaisillesi (tai itse asiassa juuri meille muille)."
Sä luulet, että mä yritän provosoida sinua, mutta ihan oikeasti olen tuota mieltä. Ihan turha sun kaltaistesi kanssa on edes keskustella aiheesta, koska sä et vaan halua ymmärtää.
Sä luulet, että mä yritän provosoida sinua, mutta ihan oikeasti olen tuota mieltä. Ihan turha sun kaltaistesi kanssa on edes keskustella aiheesta, koska sä et vaan halua ymmärtää.
kun sitten et kuitenkaan pysty kertomaan yhtään esimerkkiä.
Sä luulet, että mä yritän provosoida sinua, mutta ihan oikeasti olen tuota mieltä. Ihan turha sun kaltaistesi kanssa on edes keskustella aiheesta, koska sä et vaan halua ymmärtää.kun sitten et kuitenkaan pysty kertomaan yhtään esimerkkiä.
Minusta on todella säälittävää lukea ja kuunnella persujen juttuja näkemättä niiden läpi. Ollaan tasoissa.
miehen tilille.