Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, tiedättekö mistä ne ulkomaisen median "persut on natseja" jutut sai alkuna?

Vierailija
23.04.2011 |

Järkyttyneenä luin tämän hesarin keskustelusta:

"Ulkoministeriön ulkomaalaisille toimittajille järjestetyssä vaalianalyysipaneelissa asiantuntijaksi oli valittu RKP-taustainen Jan Sundberg, joka esiteltiin tilaisuudessa pelkästään professorina ilman, että hänen poliittista taustaansa tuotiin lainkaan esille. Sundberg kunnostautuikin tilaisuudessa vertaamalla PS:ää natseihin ja puhui heidän kannattavan "puhtaiden valkoisten lasten" hankkimista. Hienoa Sundberg, hienoa Stubb! Samainen "asiantuntija" kunnostautui natsivertauksilla jo ennen lopullisia vaalejakin, ja nekin sanomiset ovat kiertäneet ulkomaisessa mediassa."

Eli RKP:n taholta on mustamaalattu persuja ja koko Suomen maine on vaarassa! Kiitos ihan vi**sti.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haukkuu persuja ulkomaiselle medialle? Persuja on 39 kappaletta eduskunnassa, siitä ei päästä yli eikä ympäri. Sen kanssa pitää elää.

Mitä RKP luulee siitä hyötyvänsä, että koko Suomen maine vaarantuu perättömien puheiden perusteella?

Vierailija
22/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

§

Sä luulet, että mä yritän provosoida sinua, mutta ihan oikeasti olen tuota mieltä. Ihan turha sun kaltaistesi kanssa on edes keskustella aiheesta, koska sä et vaan halua ymmärtää.

kun sitten et kuitenkaan pysty kertomaan yhtään esimerkkiä.

Minusta on todella säälittävää lukea ja kuunnella persujen juttuja näkemättä niiden läpi. Ollaan tasoissa.

Nyt olikin kyse siitä, miksi RKP levittää perättömiä juttuja ulkomaiselle medialle.

Ei persuista tarvitse pitää, mutta ei tuollaisessa koko maan mainetta vaarantavassa toiminnassa ole mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

§

Sä luulet, että mä yritän provosoida sinua, mutta ihan oikeasti olen tuota mieltä. Ihan turha sun kaltaistesi kanssa on edes keskustella aiheesta, koska sä et vaan halua ymmärtää.

kun sitten et kuitenkaan pysty kertomaan yhtään esimerkkiä.

Minusta on todella säälittävää lukea ja kuunnella persujen juttuja näkemättä niiden läpi. Ollaan tasoissa.

Nyt olikin kyse siitä, miksi RKP levittää perättömiä juttuja ulkomaiselle medialle.

Ei persuista tarvitse pitää, mutta ei tuollaisessa koko maan mainetta vaarantavassa toiminnassa ole mitään järkeä.

Vierailija
24/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä idiootti...

Tuleeko niitä esimerkkejä persujen natseilusta/rasismista vai ei?

Vierailija
25/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä idiootti...

Tuleeko niitä esimerkkejä persujen natseilusta/rasismista vai ei?

Seulaa on niin vaikea vedellä täyttää.

Vierailija
26/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut haluaa tänne työperäisiä maahanmuuttajia.

Ja persut olisivat halunneet taloudellisesti helpottaa lastentekomahdollisuuksia opiskeluvaiheeessa. Onko tämä huono asia?

oon ite opiskelija ja mieski vielä amiksen penkillä, kyllä mä oon sitä mieltä et se ei ainakaa oo huono asia et tukia kaltaisillemme perheille annettas helpommin ja enemmän..

Vierailija
27/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut haluaa tänne työperäisiä maahanmuuttajia.

Ja persut olisivat halunneet taloudellisesti helpottaa lastentekomahdollisuuksia opiskeluvaiheeessa. Onko tämä huono asia?

oon ite opiskelija ja mieski vielä amiksen penkillä, kyllä mä oon sitä mieltä et se ei ainakaa oo huono asia et tukia kaltaisillemme perheille annettas helpommin ja enemmän..

Onhan se jo biologisessa mielessä aika perverssiä, että parhaassa lastentekoiässä ei enää uskalleta tehdä lapsia, vaan jätetään se siihen vaiheeseen, kun on koulutus ja ura jne, ja ikää 30+

Vierailija
28/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodosti kasityksensa ihan Soinin suusta tulleesta puheesta, ei siihen muuta meediaa tarvittu. 'Jutut kuin Hitlerin suusta' han sanoi.

Ja kerropa meille nyt joku esimerkki tällaisista puheista?

Tuli USAssa kansainvalisissa uutisissa joten on sen sanomiset muuallekin levinneet.

Vierailija
29/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun Immonen tahtoo poistaa tämän kiihotus kansanryhmää vastaan -kohdan, niin se on ihan selvä merkki siitä että haluttaisi olla enemmänkin kuin "mamukriittisiä", mutta ei passaa antaa suoria lausuntoja ettei tule kiihotus kansanryhmään vastaan -tuomiota.

Vierailija
30/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodosti kasityksensa ihan Soinin suusta tulleesta puheesta, ei siihen muuta meediaa tarvittu. 'Jutut kuin Hitlerin suusta' han sanoi.

Ja kerropa meille nyt joku esimerkki tällaisista puheista?

Tuli USAssa kansainvalisissa uutisissa joten on sen sanomiset muuallekin levinneet.

Etkö aloituksesta tajunnut, että lähde näille tiedoille on RKP:läisen professorin valehtelu Ulkoministeriön tiedotustilaisuudessa?

Vierailija
31/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nyt ei voi kiistää etteikö persut olisi "mamukriittisiä"

Kyllä voidaan kiistää. Persut kritisoivat nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa. Ei itse mamuja.

Vierailija
32/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on siitä kuka kelpaa ja kuka ei, loppujen lopuksi kyse on ihmisestä onko hän tarpeeksi hyvä vai ei.

Kyllä voidaan kiistää. Persut kritisoivat nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa. Ei itse mamuja.

Vierailija
33/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on siitä kuka kelpaa ja kuka ei, loppujen lopuksi kyse on ihmisestä onko hän tarpeeksi hyvä vai ei.

Voitko kertoa, miten omasta mielestäsi asia pitäisi hoitaa? Otetaanko ihan kaikki vastaan ja maksetaan kaikille eläminen suomalaisen sosiaaliturvan mukaisesti? Kuinka pitkään tällainen voisi mielestäsi toimia?

Vierailija
34/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallassa olevat eivät saa ruveta jakamaan ihmisiä kelpaaviin ja ei kelpaaviin, esim koulutuksen tai uskonnon ym perusteella. Mielestäni tämä antaa "oikeutta" myös tavalliselle kansalle purkaa vihaansaa ko ryhmiin. Sinä et ehkä tekisi näin, mutta joku muu voisi.

Mielestäni tänne voidaan ottaa pakolaisia jollain kiintiöllä ja ne pääsee ketkä ekana ovat tyrkyllä olivat sitten ketä hyvänsä. En nyt varsinaisesti ole suunnitellut omaa maahanmuuttopolitiikkaa, joten en nyt osaa tarkentaa tässä olevia aukkoja. Mutta nykyisellä järjestelmällä voidaan mun puolesta jatkaa.

Onhan se ikävää että maahanmuttajien joukossa on rikollisuutta ym. Mutta niin se suomimies/vaimo mätkii puolisoaan/lapsiaan/naapuriaan turpaan.

Ja eikös sen persut ole poistamassa sitä kehitysmaaapuakin?

Vierailija
35/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa siteerata Hitleriä edes yhdellä virkkeellä?

Vierailija
36/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te natsikortin heiluttajat, muistakaa:

"Hitlerin tai natsit ensimmäisenä maininnutta pidetään argumentoinnin hävinneenä osapuolena."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Natsikortti

Vierailija
37/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa siteerata Hitleriä edes yhdellä virkkeellä?

Vierailija
38/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitä verrata, kun ei ole kahta lopputulosta. Mitä ei ole tapahtunut, ei ole tapahtunut. Vai oletko siis aivan varma, että Suomessa kaasutetaan muutaman vuoden päästä massoittain ihmisiä hengiltä? Kehtaatko sanoa tuon omalla nimelläsi ääneen?

Vierailija
39/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin oli kyse Hitlerin siteeramisesta ja mielestäni sillä ei ole väliä osaako siteerata Hitleriä vai ei. Mutta sillä on väliä että tietää mitä juutalaisille kävi. Ja sehän me tiedetään.

Ja en väitä että suomessa kaasutettaisiin massottain ihmisiä hengiltä.

Vierailija
40/51 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatko sanoa tuon omalla nimelläsi ääneen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän