Koiraihmiset, onko nivelravinne Flexadine muuttunut koostumukseltaan? Lemuaa pistävästi eikä koira huoli
Vaikka koira hotkaisi sen ennen mielellään. Oletteko huomanneet samaa vai onko meille osunut viallinen pussi?
Kommentit (14)
Harmi kun laitoin vanhan pussin jo pois niin ei pysty verrata ainesosaluetteloa. Äkkiseltään uusi pussi näyttää kuitenkin samanlaiselta kuin aiemmatkin.
Eikö kukaan ole huomannut mitään eroa?
Purupalat ovat myös aiempaa kiinteämpiä, ennen olivat helposti murenevia ja kuivempia. Nyt suotananmoinen lemu ja kiinteät palat.
En verrannut pusseja kun avasin uuden viikko sitten. Mutta koira on kyllä jättänyt sen syömättä tästä uudesta pussista jo useamman kerran, joten epäilyssäsi voi kyllä olla perää. Aiemmin on kelvannut aina.
Olen syyttänyt ruokaa, jota viimeksi ostin. Tilatessani olin valinnut väärän säkin, mutta huomasin sen vasta kaadettuani sisällön säilytysastiaan. Koira on syönyt tätä ruokaa huonosti, ja ajattelin että Flexadin ei oikein uppoa sen takia, että ruokakin maistuu huonosti. Mutta tosiaan edellisestä pussista sekin maistui, vaikka ruoka vaihtui jo aiemmin syksyllä.
Ja kun seuraavaksi joku kysyy, että miksi syötän koiralleni pahaa ruokaa, niin ruoka on maistunut ihan hyvin, kun seassa on lihaa tai jotain koiran märkäruokaa. Mies usein unohtaa ne, ja silloin jää osa ruuasta ja Flexadin kuppiin. Paremmin maistuva ruoka on jo postissa tulossa.
Kiitos vastauksesta.
Luulisi että koirasi olisi syönyt flexadinet innolla vaikka ruoka on ollutkin sen mielestä pahaa. Liekö niiden koostumuksessa joku sitten muuttunut. Lisää kokemuksia?
Flexadinessä on hiivaa ja jos pussi jää auki niin alkaa "käyminen". Mutta luulen että riippuu myös eristä koska välillä koira syö mielellään ja joskus on pakko laittaa ruuan sekaan kun ei suostu syömään. Lääke kyllä toimii. Siitä olen iloinen!
Netistä löytyy kahdenlaista ainesosaluetteloa joten on näköjään muuttunut.
Minä katsoin samaa. Johan meilläkin kerettiin ihmetellä mikä on, mutta siinäpä sitten selitys. Harmi, sillä tuote on ollut meillä toimiva ja todella hyvä.
Tietääkö kukaan onko olemassa jotain vastaavaa valmistetta missä olisi sama vaikuttava aine?
Koira sai ruokamyrkytyksen hiivalta ja käyneeltä haisevasta Flexadinesta! Varokaa koiraihmiset!
Joo meilläkään ei syö tätä enää vaikka mihin herkkuun sekottaisi. Ennen upposi pelkiltään. Harmi että hyvä tuote pilattu muuttamalla.
Harmittaa sikana kun se on niin kallistakin :(