Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Syötätkö samalla lusikalla lapselle lihasoseen ja hedelmäsoseen jälkkärinä?

Vierailija
22.04.2011 |

Minä en.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön itsekin pääruoan ja jälkiruoan eri lusikoilla!

Vierailija
2/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei tartte kuin yhden lusikan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta, enkä koskaan ole syöttänyt noin

Mutta jos syöttäisin, niin samalla lusikalla joo, mikä järki vaihtaa, kun olis toinen samanlainen lusikka kuitenkin.

Vierailija
4/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä syötän lihasoseen ja hedelmäsoseen välillä toisiinsa sekoitettuna ja välillä niin et samassa lusikassa on molempia otettuna vuorotellen :D.

Vierailija
5/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alku-, pää- ja jälkiruoan eikä ikinä kahta peräkkäin samalla lusikalla!! Lapsi 1v 4kk.

Vierailija
6/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni syö aina alku-, pää- ja jälkiruoan eikä ikinä kahta peräkkäin samalla lusikalla!! Lapsi 1v 4kk.

Vierailija
7/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse söisin vaikkapa keittoa ja jälkkäriksi rahkaa niin ihan hyvin voisin samalla lusikalla syödä, saan sen kyllä kielläni puhtaaksi.

Näin tein kolmen lapseni kohdalla, en tiennyt tehneeni "väärin" ;)

Vierailija
8/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aina ensin jotain alkupalaa (kurkkua, tomaattia tms palastina). Sitten sosetta (perunaa/kasvista) ja sen jälkeen sormiruokaa. Lopuksi pilttisosetta, jogurttia, kiisseliä tms.

ei kait tuonikäinen enää soseita syö

Minun lapseni syö aina alku-, pää- ja jälkiruoan eikä ikinä kahta peräkkäin samalla lusikalla!! Lapsi 1v 4kk.

Vierailija
9/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syötän samalla. Huuhtelen lusikan välissä mutta en sentään ota uutta, joku raja... Syön itsekin samalta lautaselta samoilla välineillä parikin kertaa niin että huuhtelen ne välillä. Ei tartte tiskata niin paljoa ja vaikka onkin pesukone ollu jo vuosia, en sitäkään viitsi "turhaan" täyttää.

Vierailija
10/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vaan syö. Annan aina ensin jotain alkupalaa (kurkkua, tomaattia tms palastina). Sitten sosetta (perunaa/kasvista) ja sen jälkeen sormiruokaa. Lopuksi pilttisosetta, jogurttia, kiisseliä tms.

koska meillä tuonikäinen söi jo samaa ruokaa kuin muukin perhe, joten soseita ei enää tarvittu.

Vierailija
11/11 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vaan syö. Annan aina ensin jotain alkupalaa (kurkkua, tomaattia tms palastina). Sitten sosetta (perunaa/kasvista) ja sen jälkeen sormiruokaa. Lopuksi pilttisosetta, jogurttia, kiisseliä tms.

koska meillä tuonikäinen söi jo samaa ruokaa kuin muukin perhe, joten soseita ei enää tarvittu.

ja itse. Tai ainakin harjoitteli ja sotki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän