Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tämä meidän vääntö vapaasta taida loppua ikinä!

Vierailija
22.04.2011 |

Mies oli eilen viihteellä kaverinsa kanssa ja minä olin lasten kanssa kotona. Tänään pitäisi minun mennä ystävän kanssa istumaan iltaa. Nooh, en usein viitsi edes lähteä mihinkään, ehkä kerran puolessa vuodessa vaivaudun, jos sitäkään. Nyt mies alkoi taas saman säätämisen kuin aina. "Nyt hommataan lapsenvahti ja vietetään kahdestaa iltaa, saunotaan jne". Ja ehdottaako ikinä vuoden aikana muulloin noita kahdestaan iltoja, kuin silloin, kun yritän tästä lähteä jonnekin, NO EI! Nyt se sitten murjottaa, kun sanoin, että olen jo sopinut meneväni "lissun" kanssa, saunotaan sit huomenna. No ei se käy ja minä en kuulemma ikinä sitten hänen ehdotuksiin suostu ja olen kummallinen, lapsellinen jne. Ja minusta tuntuu taas syylliseltä ja siltä, että enpä taida sit lähteäkään... :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ei ole seuraukset! Yöllä mies istui odottamassa ja reuhasi humalaani. Sitten aamulla kun heräsi lasten kanssa, ei kylläkään jättänyt heitä minulle, vaan heräsin siihen kun mies pukee huutaen lapsia ja vei heidät pakolla mummolaan. Nyt mies on sit kiukutellut ja huutanut minulle kaksi päivää. Toista päätä ei ole näkyvissä. On syytellyt jo ihan pettämisestäkin?? Eilenkin huusi päivän, sit käänsi illalla kelkkansa ja yritti painostaa seksiin. Kun en halunnut, koska oli koko päivän minua sanaillen kiusannut, alkoi sit syytellä, että olen käynyt jossain pettämässä, kun ei seksikään kiinnosta.

En jaksa enää....

Vierailija
2/24 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tajua omaa, idioottimaista käytöstään edes sitten, kun on rauhoittunut? Vai onko oikeasti sitä mieltä, että on oikeassa eikä ole tehnyt mitään väärää? Tekisi mieleni sanoa "narsisti" mutta en viitsi, kun tuntuu olevan niin muotisana...mustasukkainen on ainakin, se on selvä!

Mites arki muuten teillä sujuu? Onko päällepäsmäri pikku asioissakin ja syyttelee herkästi sinua asioista?

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä takia nostaa tollasen mekkalan jos sä kerran puoleen vuoteen käyt jossakin? Periksi et nyt anna! Yrittää ihan selvästi saada sua nyrkin ja hellan väliin. Minkä helvetin takia sä katselet tuollaista?

Mun mieheni erehtyi kerran jurnuttamaan mulle kun menin iltaa istumaan kaverilleni. Ja sama homma oli mullakin. Pitkään aikaan en ollut käynyt yhtikäs missään. Ja herra porskutteli kaikenmaailman työpaikan ryyppyilloissa ym ja mä lapsen kanssa kotona. Perkele soikoon että mä suutuin! Että oli jätkällä otsaa! Sen jälkeen sai pestä pitkän aikaa omat pyykkinsä ja tehdä omat ruokansa. Lopulta pyysi anteeksi.

Vierailija
4/24 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mitään vikaa, minun pitää katsoa peiliin. Ongelmavyyhti on kuulemma siinä, että sitä seksiä olisi pitänyt antaa, ennen kuin lähdin viihteelle. Siis mietin vain että kuulostaa ihan kaupankäynniltä "mihinkään et lähde ennen kuin annat" tai sit joltain merkkaamiselta. Tämä seksi on nyt siis ongelman ydin, ei tietysti se, että menin ystävän kanssa iltaa viettämään, eikä se että mies kiukuttelee ja syyttelee vaikka mistä. Tilanne ratkeaisi kuulemma sillä, että nyt heti annan... Tiedättekö, että ihan oksettaa!!

Vierailija
5/24 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kusipäiseltä mieheltä joka ei muutu.

Vierailija
6/24 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta täysihoito kunnes pyytää anteeksi...Tuo on muuten yksi alistuskeinoista. Vittuilee niin kauan kunnes annat. Onpa todella sika mies sulla.

Vierailija
7/24 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omistushaluinen. Sitten ei mene enää hänkään jos et sinäkään, säännöt on samat molemmille.

Vierailija
8/24 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuo painostus seksiin. Mies nauttisi siita etta saa sinut suostumaan vasten tahtoasi.

Nosta kissa poydalle, vaadi kunnon keskustelu siita etta mita kumpikin teista tekee/ei tee, listaatte vaikka paperille koti- ja muut tyot, lastenhoidot, vapaa-ajat yms. Miehen on ehka vaikeampi perustella omia 'oikeuksiaan' kun nakee mustaa valkoisella. Ehdota sitten vaikka etta jos miehen mielesta teilla on nytkin jo tasa-arvo toteutunut, mitas jos vaihdatte osia vahaksi aikaa ja sina menet sen verran kuin mies on tehnyt tahan asti, ja mies sen verran kuin sina olet mennyt.

Ei sun oikeuksia kukaan muu tule puolustamaan jos itsekin olet marttyyri suhteessa ja suostut moiseen kohteluun! Ala lahde riitoihin ja murjotukseen ja mielenosoituksiin mukaan vaan joka kerta kun joku asia rassaa, vaadi jarkeva aikuismainen keskustelu asiasta!

Vierailija
9/24 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mustasukkainen, vaikka saa itsekin mennä ihan yhtälailla. Tapahtuuko hänen menoillaan kenties jotain, mistä hänelle tulee mieleen pettäminen?

Vierailija
10/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käske miehen kasvaa isoksi pojaksi. Äiti ei voi koko ajan olla hänen kanssaan.

Vierailija
11/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on lastenvahdin vapaailta ja työvuorossa on isä.

Ja menet sinne kaverille vaikka hammasta purren. Miehesi ainoa tarkoitus on saada sinut jäämään kotiin, koska hän ei viitsi olla lasten kanssa.

Vierailija
12/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuule välitä tippaakaan! Ihme äijä.

Vierailija
13/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se muuten tajua. Nytkin se on varmaan omasta mielestään keksinyt kuningasajatuksen: ensin hän on kaveriensa kanssa ja nyt antaa sinulle laatuaikaa. Luulee olevansa oikein ihannemies.

Vierailija
14/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ainoa tarkoitus on saada sinut jäämään kotiin, koska hän ei viitsi olla lasten kanssa.

Vierailija
15/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa iltaa sulle.

Vierailija
16/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menet ja annat mustasukkaisen miehesi kieriskellä kotona itsesäälissä.

Vierailija
17/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tästä kotoota liikkuis mihinkään. Mutta joskushan sitä mieli tekee muuallekin, kuin perheen parissa olla. Tiedän, että huomenna, kun minulla olisi krapula (tulee pelkästä valvomisestakin oudokseltaan), mies häipyy heti aamusta johonkin ja jättää minut lasten kanssa tahalleen. Jos siis olen omapäinen ja lähden viihteelle. Mietin joskus, että mitä hittoa tällainen suhde edes kannattaa ja tulee tosi hyvä malli tasa-arvoisuudesta lapsillekin. Miehellä on vapaus kaikkeen ja nainen on aina ensisijaisesti äiti ja vaimo ja eipä sit muuta..

Vierailija
18/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tästä kotoota liikkuis mihinkään. Mutta joskushan sitä mieli tekee muuallekin, kuin perheen parissa olla. Tiedän, että huomenna, kun minulla olisi krapula (tulee pelkästä valvomisestakin oudokseltaan), mies häipyy heti aamusta johonkin ja jättää minut lasten kanssa tahalleen. Jos siis olen omapäinen ja lähden viihteelle. Mietin joskus, että mitä hittoa tällainen suhde edes kannattaa ja tulee tosi hyvä malli tasa-arvoisuudesta lapsillekin. Miehellä on vapaus kaikkeen ja nainen on aina ensisijaisesti äiti ja vaimo ja eipä sit muuta..

Meillä isä nukkui aamusta yleensä aina pitkään jos oli viihteellä, mut minut revittiin viimeistään klo 9 ylös. Kun rupesin tekemään samoin, lopetti.

Myös hänellä oli aina tapana saada mut tuntemaan itseni syylliseksi kun oli lähössä, rupesin samaan, rupesin kiukuttelemaan ja uhoamaan ja valittamaan. Ymmärsi jonkun kerran jälkeen.

Älä nyt ihmeessä jätä menemättä, sitähän se haluu, jos annat sille periksi nyt, sä et pääse ikinä mihinkään.

Jos päätät jäädä, on turha oikeesti valittaa, ettei koskaan pääse mihinkään, jos vain ei mene.

Pientä itsekunnioitusta naiset!!! Ja et aamulla todellakaan suostu nousemaan lasten vahdiksi ennekuin itsestäsi tuntuu siltä!!!

Vierailija
19/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat nukkua sen aamunkin!

20/24 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kuulostaa siltä, että yrittää syyllistää sua ettet lähtis mihinkään. ja kurjinta on se, että onnistuu vaikka kuinka tietäsit asian olevan niin.

Mun ex oli samanlainen. itsekkin kävin ulkona varmaan kerran vuodessa!

Lähde ja nauti illasta, laita puhelin kiinni tai äänettömälle ettei soittele ja häiritse mukavaa iltaasi :)

otahan saunasidukka mun puolesta.