Ei tämä meidän vääntö vapaasta taida loppua ikinä!
Mies oli eilen viihteellä kaverinsa kanssa ja minä olin lasten kanssa kotona. Tänään pitäisi minun mennä ystävän kanssa istumaan iltaa. Nooh, en usein viitsi edes lähteä mihinkään, ehkä kerran puolessa vuodessa vaivaudun, jos sitäkään. Nyt mies alkoi taas saman säätämisen kuin aina. "Nyt hommataan lapsenvahti ja vietetään kahdestaa iltaa, saunotaan jne". Ja ehdottaako ikinä vuoden aikana muulloin noita kahdestaan iltoja, kuin silloin, kun yritän tästä lähteä jonnekin, NO EI! Nyt se sitten murjottaa, kun sanoin, että olen jo sopinut meneväni "lissun" kanssa, saunotaan sit huomenna. No ei se käy ja minä en kuulemma ikinä sitten hänen ehdotuksiin suostu ja olen kummallinen, lapsellinen jne. Ja minusta tuntuu taas syylliseltä ja siltä, että enpä taida sit lähteäkään... :(
Kommentit (24)
meillä mies kiukuttelee mun yövuoroista ja siitä, että joskus menen aikaisemmin töihin(vuorotyö), kun joutuu sitten olemaan lasten kanssa. Kummasti kotihommat, joita teen, eivät ole mitään, mutta niitä samoja mies ei suostu tekemään, kun olen töissä. Koti on aina hirveässä sotkussa, kun olen ollut kaksi yötä töissä. Lottovoittoa odotellessa, sitten sanon näkemiin tuolle tyrannille.
ja ehkä mustasukkainenkin. Siksi käyttäytyy noin. Ja ilman muuta menet kaveris kanssa ja rupeet useemmin käymään kavereides kanssa, että mieheskin tottuu, että elämää voi olla muullakin kun sillä itsellä.
T:mies
Nyt ihan ehdottomasti lähdet kotoa. Vaikka ei huvittaisikaan lähteä viihteelle, niin mee sitten vaikka elokuviin, tai jotain, mutta pois kotoa niin ettei miehen temppu tepsi.
Sitten kun miehellä on seuraavan kerran omaa menoa, aloita sinä tuo säätäminen: hommataan lapsenvahti, kahdestaan illanviettoa, saunomista jne. Ja sitten alat murjottaa, kun mies lähtee. Seuraavana aamuna sitten lapset iskän viekkuun jo kahdeksan-yhdeksän aikaan... Itse en välttämättä uskaltaisi lähteä pois kotoa krapula-aamuna, jos on ihan tyranni mies, koska silloin lapset voivat joutua kärsijöiksi jos isä ei hoidakaan.
Mun mieheni toivottaa hauskaa iltaa ja käskee soittaa, kun haluan kyydin kotiin. Jos ei pääse hakemaan, kehottaa tulemaan taksilla.