Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ummetus :(

Vierailija
22.04.2011 |

Heippa kaikki! Ootteko koskaan kärsinyt tosi pahasta ummetuksesta? Itse juuri kärsin parhaillaan, ulostetta ei vaan kertakaikkiaan tule. Laxoberonia ja Microlaxia olen käyttänyt, mutta ei auta, kipu takapuolessa jotain niin helvetillistä :( burana 800:aa nassuun, mutta tuntuu, ettei sekään auta.

Nyt on kokeilussa luumunektari sekä vi-siblin, saas nähdä toimiiko..:/

nim. epätoivoinen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai uusi oire?

Liittyykö johonkin tiettyyn ruoka-aineeseen? valkoinen vehnä, sokeri ja peruna kannattaa ekana jättää pois. Liian runsas kuidun määräkin voi pahentaa oiretta.

Säännöllinen liikunta auttaa myös suolen toimintaa.

Laxoberon-tipat reilulla annoksella on kyllä nin jytyä kamaa, että kumma jos ei sillä lähde??? Mä suosittelen sisätautilääkärillä käyntiä!

Vierailija
2/5 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkettä, esim. starlax. Jauhe lisätään nesteeseen ja juodaan. Alussa eka päivänä vaikka kaksi pussia. Ainut joka minulla auttanut. Ja syön kuitupitoista ravintoa tosi runsaasti ja juon tarpeeksi. Suoleni nyt on vain tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mikään uusi oire minulla, äitini mukaan olen kärisnyt ummetuksesta vauvaiästä lähtien :(

yritän syödä mahdollisimman monipuolisesti, juoda sekä liikuntaa harrastan noin 4-6 pv viikossa (kuntosalia, spinningiä, lenkkeilyä yms) Perso olen makealle, mutta olen vähentänyt sen syöntiä huomattavasti viimeisen kolmen vuoden aikana.

Sisätautien lääkärillä olen jo käynyt, minulle tehtiin paksusuolen tähystys viime syksynä. Kiryrgi totesi vain, että ruokavalioon ja liikuntaan muutosta. On kyllä yritetty, mutta eipä auta :(

Vierailija
4/5 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kun toimii, niin kevyet ruokailutottumukset. Joillakin leipä, varsinkin ruis, aiheuttaa ummetusta. Paljon vettä, kasviksia, keittoja, ei punaista lihaa, kalaa jne.

Vierailija
5/5 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei pun.lihaa, kalaa kyllä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme