aimopark huijaus
Aimopark on antanut minulle parkkisakot ja huijannut kuvilla, ottanut kuvia joissa kiekon erottuminen on vaikeaa, kuvat ovat siis aivan vinksin vonksin otettu. He eivät suostu luopumaan sakosta ja väittää ettei kiekkoa ole, tai se ei ole luettavissa. Sukulaiseni asuu tässä pihassa ja olen kyläillyt siellä 14 vuotta, joten tiedän kyllä vierasparkit ja parkkeerausajat erittäin hyvin. Mitä asiassa pitäisi tehdä? Jos maksan sakon, joudun maksamaan ne tulevaisuudessakin ja he voivat vaikka joka kyläilykerta käydä ottamassa huijauskuvia
Kommentit (12)
Sakossa on selvät suomenkieliset ohjeet miten päätöksestä voi valittaa.
Siis ethän sä ole mitään sakkoa sitten saanut. Kumppanisi päättää maksaako vai ei.
Vaihdat yhteystietosi kyselyn trafissa yksityiseksi. Ei laskuta enää yksityiset.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi sakko on osoitettu väärälle henkilölle nimittäin kumppanilleni, joka ei ole autoa ajanut kyseisenä aikana. Tämä on poliisistakin todistettavissa koska hän on ollut sakon aikana ajokiellossa.
No nyt ymmärrän miksi se kuva on epäselvä. Ne oli ottanut sen kuvan kun sä ajoit. Kiitos selvennyksestä! Daaa!
Miksi aimo park ei vastaa reklamaatioihin, miksi aimo park ei katkaise perintää, vaikka on reklamaatio lähetetty jo kuukausia sitten!? Miksi aimo park, in toiminta on toivottoman hidasta, juuri reklamaatioiden käsittelyssä, paitsi, kun kyse on sakon antamisesta, se tapahtuu pian!
Saman tyyppinen tapaus minulla. Sain Aimo Parkilta pysäköintisakon invapaikalle pysäköimisestä, vaikka kyseessä ei ollut invapaikka.
Tein reklamaation ja pyysin valokuvan kyseisestä paikasta. Lähettivät kuvan jossa näkyy vain auton rekisterinumero, eikä liikennemerkkiä.
Kävin kuvaamassa kyseisen paikan niin että pysäköintiä ohjeistava liikeenmerkki näkyy ja tein uuden reklamaation.
Ilmoittivat että sakkoa ei tarvitse maksaa. Kyseessä oli P merkki ja 30minuutin aikarajoitus.
Kaikki kyseisellä paikalla olevat autot oli sakotettu.... kokeilevat kuinka kiltisti ihmiset maksavat ja uhkailevat oikeuden käynnillä. Sellainen firma on Aimo Park.
Erittäin huono asiakaspalvelu. Laskutus- ja reklamaatio-osasto eivät taida oikein olla puheväleissä, reklamaatio kehottaa olemaan maksamatta, laskutus taas siirtänyt perinnän jo Svea Perinnälle. Kuluu aikaa, rahaa ja tupakkia heidän kanssaan turhan paljon.
Älkää nyt hyvät ihmiset puhuko parkkisakoista kun tarkoitatte näiden huijarifirmojen yksityisoikeudellisia valvontamaksuja.
Ne ovat 2 täysin eri asiaa!
Sakko on maksettava, näitä leikkisakkoja ei.
Itsellä on salatut henkilötiedot ja eipä ole perintäkirjeitä posti kotiin tuonut.
Saimme heiltä laskun, jossa sanoitti että olimme pysäköity laittomasti Helsingin Kauppakeskukseen. Hassua on, ettemme olleet Helsingissä moneen VUOTEEN...Soitin heille, he katsoivat kuvat ja väittivät, että auton viimeinen numero oli ilmeisesti väärä. Hauska.
Miksi pitää olla samalla koodilla parkkipaikkoja lähellä toisiaan.esim.KATAJANOKALLA on P2 PARKKI ja kauppatorin vieressä myös P2 parkki.olimme maksaneet etukäteen p2 parkista joka löytyi KATAJANOKALTA mutta parkki oli maksettu tähän toiseen osoitteeseen.kiitos AIMOPARK.ei enää rahaa teille.
Vierailija kirjoitti:
Sakossa on selvät suomenkieliset ohjeet miten päätöksestä voi valittaa.
Luulekko että ap on ikinä ollu selvä tai osannu suomea?
Lisäksi sakko on osoitettu väärälle henkilölle nimittäin kumppanilleni, joka ei ole autoa ajanut kyseisenä aikana. Tämä on poliisistakin todistettavissa koska hän on ollut sakon aikana ajokiellossa.