Ihme mummoja pyörii palstalla haikailemassa jotain vitun 1970-lukua.
MUMMOT POIS PALSTALTA! LENTÄKÄÄ VAIKKA LUUDILLANNE KYÖPELINVUORELLE!
Kommentit (23)
Mihin meidän pitäis mennä?
Hautausmaalle?
Mut ehkä se selittää miks vastaukset ovat joskus niin ilkeitä. Ihmiset on katkeroituneita ja kiukkusia, kun vanhenevat. En kyllä tajua mitä kiukuttelua siinä on, kaikkihan me joskus vanhetaan ja kuollaan pois.
Hautausmaalle?
pilaamasta työelämää ja olemasta nuorten työurien tukkona. Siitä voisitte vaikka alottaa.
Mut ehkä se selittää miks vastaukset ovat joskus niin ilkeitä. Ihmiset on katkeroituneita ja kiukkusia, kun vanhenevat. En kyllä tajua mitä kiukuttelua siinä on, kaikkihan me joskus vanhetaan ja kuollaan pois.
mummokastiin. Olen kyllä eri mieltä vastausten ilkeydestä. Kyllä ne ilkeimmät ja usein ikävä kyllä myös tyhmimmät jutut tulevat nuorilta. Ja mikä huolestuttavinta vieläpä nuorilta äideiltä, joiden pitäisi kasvattaa lapsistaan kunnon ihmisiä. Ei yleistetä tätäkään tietenkään. Suurin osa niin nuorista kuin vanhoistakin äideistä on fiksuja. Tällä palstalla vaan käytöstavat unohtuvat.
jos hänen mielestään 70-luvulla lapsuutensa viettäneiden pitäisi jäädä eläkkeelle... No, mielellänihän minä kotiin jäisin ja sen täyden eläkkeen ottaisin. :)
Eikä 60-luvullakaan. Eikä kyllä 50-luvullakaan. Mulle vanha ihminen tarkoittaa about 80v.
Miksi, oi miksi te tyhmät/kapeakatseiset/provoilijat yritätte pilata meidän kaikkien nuorten äitien maineen???
Terv. 90-luvun alussa syntynyt joka haikailee myös joskus 70- ja 60-lukua vaikkei edes tiedä mitä se on ollut!
niin sen on täytynyt tapahtua keskimäärin ennen vuotta 1976, jolloin kauppojen aukiolo alkoi vapautua. Silloin tämä henkilö on syntynyt kylläkin 1960-luvun puolella ja kyllä kai sellainen henkilö on jo vähintään keski-ikäinen. Mummoja taitavat useimmat olla nykyisin, vai olikos se mummoäitejä... :=)
Miten sinä, nähtävästi nuorena ihmisenä perustelet kirjoituksesi ilkeän sävyn?
oli 100-0 fiksumpi kun tuo luultavasti vanhempi joka sille vastaili
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1380155/ma_olen_sita…
mummokastiin. Olen kyllä eri mieltä vastausten ilkeydestä. Kyllä ne ilkeimmät ja usein ikävä kyllä myös tyhmimmät jutut tulevat nuorilta. Ja mikä huolestuttavinta vieläpä nuorilta äideiltä, joiden pitäisi kasvattaa lapsistaan kunnon ihmisiä. Ei yleistetä tätäkään tietenkään. Suurin osa niin nuorista kuin vanhoistakin äideistä on fiksuja. Tällä palstalla vaan käytöstavat unohtuvat.
Hautausmaalle?
pilaamasta työelämää ja olemasta nuorten työurien tukkona. Siitä voisitte vaikka alottaa.
työtekoa suorastaan estävät nämä 40 ja 50 + ihmiset, joilla ammattitaito on kehno ja sairastelevat paljon ja kun pelkäävät menettävänsä paikkansa nuoremmille, turvautuvat sitten nuorempien ja taitavampien kiusaamiseen. Etenkin vaihdevuosi-ikäiset naiset ovat todella taitavia tällä saralla! Täällä joku kerran sanoi, että vaihdevuosinaiset pitäisi pistää pakkoeläkkeelle, ja olen kyllä samaa mieltä.
missään ei lue, että yli 22-vuotiailta kielletty.
MUMMOT POIS PALSTALTA! LENTÄKÄÄ VAIKKA LUUDILLANNE KYÖPELINVUORELLE!
Ei kun töihin vaan kaikki nuoret, meille eläkettä tienaamaan. Jäädään me sitten eläkkeelle lapsiamme hoitamaan.
kerran parin tunnin sisällä kuluneeseen provoon. Hohhoijaa.
Täällä joku kerran sanoi, että vaihdevuosinaiset pitäisi pistää pakkoeläkkeelle, ja olen kyllä samaa mieltä.
luuli, että joku kaipaa 70-luvulle kun mietittiin miten ennen pääsiästä vietettiin.
Hautausmaalle?
työtekoa suorastaan estävät nämä 40 ja 50 + ihmiset, joilla ammattitaito on kehno ja sairastelevat paljon ja kun pelkäävät menettävänsä paikkansa nuoremmille, turvautuvat sitten nuorempien ja taitavampien kiusaamiseen. Etenkin vaihdevuosi-ikäiset naiset ovat todella taitavia tällä saralla! Täällä joku kerran sanoi, että vaihdevuosinaiset pitäisi pistää pakkoeläkkeelle, ja olen kyllä samaa mieltä.
Ööö... On kyllä yhä työpaikkoja, joissa 40+ tuntee olevansa nuori. Ja on siis nuorimmasta päästä. Että repikää siitä. Oletteko ollenkaan havainneet, että eläkeikää halutaan nostaa siitä 65:stä??? Jos on vaikka 42, kuten minä, 65:eet on 23 vuotta - siis 23 vuotta!!! - aikaa. Mihin siinä nyt sitten menet?
Ei ole oikein maailmankirjat kaikilla järjestyksessä. Mutta älkää surko, kyllä tekin siellä kasvatte ja vanhenette ja alatte jotain joskus tajuta. Kuten että ikää tulee ihan jokaiselle eikä ihmisten ilkkuminen iän takia ole kovin fiksua. Moni nuori on yhtä kädetön kuin joku vanhempi ja krapulassa joka maanantai. Joten loistavaa työtehoa ei aina ole tarjolla siltäkään taholta.
Kasvat sitten yhtä isoksi ja viisaaksi kuin me. Saat yhtä ison pyllynkin.