Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkyikö sinulla raskaumaha jo rv15?

Vierailija
22.04.2011 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista odotan. Ei voi käyttää enää kireitä paitoja, muuten töissäkin tajuaisivat homman nimen..

Vierailija
2/38 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitään ei näy. Toista odotan myös. Mietin, että pitäisikö näkyä jo jotain. Esikoisen kanssa maha alkoi näkyä vasta rv20 jälkeen. Monet nimittäin ihmettelevät, kun maha ei ole vielä pullahtanut. Toisen kohdalla mahan pitäisi näkyä aikaisemmin. Olen vielä suht hoikka, että näkyy kyllä selvästi kun on näkyäkseen. No.. ehkä olen vain malttamaton.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides näkyi jo 11 viikolla.

Vierailija
4/38 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näky jo rv 12, pakko oli rytkyissä kulkea töissä ettei kukaan olis huomannu

Vierailija
5/38 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli odottele nyt ihan rauhassa vaan :)

Vierailija
6/38 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 30. Suurin osa työkavereista ei ollut huomannut minun olleen raskaana.

Vierailija
7/38 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ei noilla viikoilla juuri näkynyt, nyt toista odottaessa näkyi jonkun verran, muttei vaatteet päällä juurikaan. nyt rv.23 ja näkyy selvästi ja isompana kuin ekan kans!

Vierailija
8/38 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä odotin kolmosta opiskellessani viimeisilläni (37+4) niin maikka ei huomannut mitään. Hän kysyi minulta 37+ 6 että olenko pyöristynyt sanoin joo, vauva syntyy kolmen viikon päästä.... No hän päätti syntyä seuraavana aamuna:)

Vierailija
9/38 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä odotin kolmosta opiskellessani viimeisilläni (37+4) niin maikka ei huomannut mitään. Hän kysyi minulta 37+ 6 että olenko pyöristynyt sanoin joo, vauva syntyy kolmen viikon päästä.... No hän päätti syntyä seuraavana aamuna:)

mulla lähtöpaino oli 51 ja synnyttämään mennessä vaaka näytti 59

Vierailija
10/38 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viikolla 19, ja vatsa tuli eilen näkyviin sillä tavalla, että mäkin huomaan sen. Tosin on vielä niin pieni, että menee ihan normaalin pömpön piikkiin. Mulla oli toissayönä aika kovia kipuja ja venymisen tunnetta vatsassa, ja ilmeisesti se plopsahti sen seurauksena ulospäin.

Mulla on kyllä ollut ihan alusta asti semmoista selkästi havaittavaa turvotusta mahan kohdassa, mutta se on ollut kyllä uloimmissa kudoksissa. Se näytti - ja näyttää edelleen - ihan tavalliselta vatsamakkaralta.

Vierailija
11/38 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy rv 15. Tosin osa turvotusta tietysti. Kolmas tulossa ja olen hoikkaa.

Vierailija
12/38 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi :D

Esikoisen kohdalla maha näkyi jo rv 10.

Toista odottessa alkoi näkyä jo rv 6, pieni kumpu. Syykin selvisi varhaisultrassa, kaksi vauvaa vei tilaa masussa :D

Vierailija
13/38 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kolmas raskaus ja viikkoja nyt 15 ja maha näkyy selkeästi. On kyllä masu ollut kaikissa raskauksissa aina valtava :)

Nyt kyl voi senkin takia näkyä, kun edellisestä synnytyksestä on vasta vajaa 7kk.

Vierailija
14/38 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksoset mahassa ja maha alkoi selvästi näkyä vasta lähempänä puoliväliä. Nyt viikolla 35 maha on vieläkin yllättävän pieni! Äidin rakenne vaikuttaa ihan uskomattoman paljon.

Vierailija
15/38 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy. Olen nyt rv15 ja on ollut jo pari-kolme viikkoa ihan kunnon raskausmaha. Ei toivoakaan, että tätä voisi esim. töissä peitellä. Kolmas raskaus kyseessä. Hoikka olen (ennen tätä raskautta 170cm/53kg), joten johtuu osaksi varmaan siitäkin.

Vierailija
16/38 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

RV 10 minulta jo kysyttiin täysin vieraan ihmisen toimesta, olenko raskaana, eli näköjään selvästi näkyi. Olen todella hoikka.

Vierailija
17/38 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä odotetaan nyt toista lasta ja maha alkoi näkyä jo selkeesti rv 10. Nyt rv 16 lähti liikkeelle ja ihan tosi iso maha jo.

Vierailija
18/38 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on jo toinen raskaus. Mulla on nyt 14+6 Eka raskaus alkoi näkyä kai joskus 20 viikon tienoilla... muistaakseni

Vierailija
19/38 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on tosi yksilöllistä, mulla on jo hyvin selkeästi näkynyt tuossa vaiheessa. Kolmas raskaus. Sama juttu esikoisen kanssa.

Eniten tuohon vaikuttaa kohdun asento. Hoikalla ihmisellä, jolla on eteenpäin kallistunut kohtu, niin vatsa vaan tulee aiemmin näkyviin.

Jos taas kohtu on taaksepäin kallistunut, niin kestää paljon pidempään nähdä mitään.

Vierailija
20/38 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ikinä näkynyt, niin että kukaan ulkopuolinen huomaisi.

Olen hoikka ja lihaksikas, joten itse kyllä pienen kummun toki olen huomannut, mutta useimmilla naisilla sellainen on jo ihan luonnostaan...

Nyt rv 30 ja useimmat ovat jo huomanneet & kyselleet. Viimeisin kylläkin vasta eilen :-)