Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi elämäsi paras pano?

Vierailija
21.04.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla, jos tunnepuoli olisi kunnossa, sillä teknisesti ei ole mitään moitittavaa.

Vierailija
2/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä myös ainoa panoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaankaan..

Vierailija
4/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja huonoin samassa paketissa. Eli siis ainut.

Vierailija
5/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on kyllä elämäni ehdottomasti paras mies!

Vierailija
6/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi.

Ja siis ehdin kyllä kokeilla aika montaa ennen miestäni eli tiedän mistä puhun. Nyt 15 vuotta yhdessä takana enkä vieläkäân haaveile muista miehistä, sillä tiedän, että parempaa seksiä en muualta saisi.

Vierailija
7/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut jonka kanssa olen saanut orkkuja.

Vierailija
8/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi mun myös loppuelämän =)

Vierailija
9/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teknisesti ja henkisesti parasta seksiä, mitä olen saanut. Mutta jos ajatellaan jotain todella kiihkeää pikapanoa jossain yhden illan suhteessa, niin siinä on niin paljon jännitystä, että olen ollut paljon kiihottuneempi koko ajan. Näitä asioita ei kuitenkaan voi verrata toisiinsa, koska jännitystähän ei enää vuosikausia kestäneessä parisuhteessa ole enää samalla tavalla kuin uuden kumpppanin kanssa.

Vierailija
10/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama parempi ollut, molemmat olleet muusikoita.

Vierailija
11/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei enää sitäkään koska mies ollut lähes täysin haluton seksiin jo 5-6v ajan.

N35

Vierailija
12/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää seksistä, kuten minäkin, on kiihkeä, kertoo, kuinka haluaa tehdä mulle kaikkea ihanaa ja toteuttaa sen. Antaa myös hyvää palautetta minun tekemisistäni, esileikit pitkiä.

Eipä voi valittaa mistään.

Vierailija
13/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. kokemusta noin 15 muusta miehestä, joista yks ollut hyvä, muttei vedä miehelleni vertoja :D

Vierailija
14/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. kokemusta noin 15 muusta miehestä, joista yks ollut hyvä, muttei vedä miehelleni vertoja :D

Vierailija
15/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toiseksi paras. 11 v jälkeen edelleen seksi on hyvää ja saan orkun 99%. Mutta saisi olla enemmän sellainen joka ottaa eikä aina kysele että miten ois illalla kun lapset nukkuu.

entinen poikakaveri oli semmonen ja täytyy myöntää että seksi oli jotain tod. upeeta. Saattoi tulla kotiin ja ottaa siinä keittiönpöydän ääressä pikaisesti...

Vierailija
16/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä itsekään vonkaisi.

Kun haluttaa, niin toimitaan sen mukaan. Häviäisi kyllä halut, jos pitäisi jonkun ehdotuksen mukaan toimia.

Vierailija
17/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa seksi on mahtavaa! Exän kanssa ollessani seksi ei mua enää muutaman vuoden jälkeen enää kiinnostanut, koska se oli semmoista jyystämistä, ihan hirveetä! Tää exä oli mun ensimmäinen seksikumppani. Nyt nykyisen miehen kanssa olen kokenut seksuaalisen heräämisen ;) En voinut kuvitellakaan, että seksi voi olla näin mahtavaa!! :D

Joskus kun näkee baarissa tätä exää, tekisi mieli sanoa että tiedätkös mistä johtui kun mua ei sun kanssas seksi huvittanut. Ei johtunut meinaan mun hormooneista, joita tää exä tykkäsi syyttää!! :DDD

Vierailija
18/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti elämäni paras ja toivottavasti viimeinen pano! Mieheni on hyvin varustettu ja osaa todellakin vehjettään käyttää.

Vierailija
19/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkaasti

Vierailija
20/36 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme