Onko miehesi elämäsi paras pano?
Kommentit (36)
Avioliittomme liima on ihana seksi.
mutta jonkun toisen mies, rakastajani on..
eli sama tilanne täällä
Minä olisin paras vaihtoehto.
Miehenne eivät vain osaa.
T: 11cm mies
ei ehkä isoin kalu, mutta ei se koko vaan se kuinka sitä käyttää!:D
En kyllä edes oikein enää muita muista, niistä on niin pitkä aika jo..
mutta jonkun toisen mies, rakastajani on..
että jokainen rakastamani mies on ensin ollut elämäni paras pano ja sitten koko ajan vähemmän sitä.
Nykyisen mieheni kanssa seksi on enää suht ok velvollisuus, ei varsinaisesti vastenmielinen muttei kovin innostavakaan. Vähän kuin tiskikoneen täyttäminen.
Minulle, seksuaalisesti hieman estoiselle naiselle seksi on parasta turvallisessa parisuhteessa, kun voi täysin luottaa toiseen...eli se on parantunut vuosi vuodelta, vaikkakin nykyään on aika hiljaista kun molemmilla on stressiä työssä ja olemme väsyneitä.
On niiiiin paras!
Takana panoja n.80kpl ja tämän kanssa kemiat sängyssä kohtasi heti. Molemmat tiesi, että tätä harvinaisen tiivistä suhdetta sängyssä ei voi jättää tähän.
Nyt kolme vuotta yhdessä ja ilotulitus sängyssä jatkuu!
Katotaan tippuuko siemennestettä lisää..tarkoitus olisi saada pari mukeloa lisää kun kaksi vanhinta on vielä vanhempia..
Eikä tämä nykyinen suutelekaan siten, että tuntuisi hyvältä.
On niiiiin paras!
Takana panoja n.80kpl ja tämän kanssa kemiat sängyssä kohtasi heti. Molemmat tiesi, että tätä harvinaisen tiivistä suhdetta sängyssä ei voi jättää tähän.
Nyt kolme vuotta yhdessä ja ilotulitus sängyssä jatkuu!
mieheni on ainoa jonka kanssa olen saanut orkun heti eka kerralla sängyssä. Seksi oli mahtavaa noin 5 vuoden ajan. Nyt on ihan kivaa, mutta ei sytytä mitenkään erikoisesti. Vähän niinku ois polkenu samalla pyörällä lapsesta asti...
tv. se jonka mies on toiseksi paras sängyssä
paras oli yhden yön juttu finnairin lentäjän kanssa