Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävetkää te taaperoimettjät!

Vierailija
20.04.2011 |

Hei te taaperoimettäjät!

Katsokaapa muutama näitä ja varokaa, ettei käy samoin.

Taitaa olla, että taaaperoimettämisestä nauttii lähinnä äiti tai sitten on vain tarvetta saada ns. sulka hattuun. "Meidän Nooa-(lisää tähän joku trendikäs nimi) imetettiin siihen asti kunnes hän ITSE kieltäyttyi enää rintaa syömästä ja sanoi sen selkeällä Suomen kielellä"

Täytyy sanoa, että nykypäivän imetyshysteria on naurettavaa. Ja niitä raukkoja, jotka eivät syystä tai toisesta pysty imettämään syyllistetään masennukseen asti. Alkoholin ja tupakan mainontakin on sallitumpaa kuin korvikkeista tiedottaminen netissä.. Sairasta!

-Isä 29v (4kk ikäinnen lapsi)

P.S. Lapsemme on saanut rintamaitoa alusta asti ja saa vielä jatkossakin. mutta rajansa kaikella.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain totean, että sääli oletettua lastasi, on valtava riskitekijä ja häpeä lapselle kun vanhemmat noin suvaitsemattomia ja sivistymättömiä.

Olisi kannattanut sinunkin kasvaa aikuiseksi ennenkuin aloit lasta puuhaamaan.

-Äitix2-

Vierailija
22/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaltaistasi en pidä miehenä ollenkaan.

-Äitix2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen molempia lapsiani imettänyt noin kahden vuoden ikään tekemättä siitä minkäänlaista numeroa. Jotkut ystävät/sukulaiset ovat asiasta tienneet, toiset eivät. Lopussa imetystä lähinnä iltaisin kotona, kun kukaan ei ole näkemässä/vouhkaamassa. Mun elämä on mun elämä, enkä toisilta kruunuja pyytele tai toisten takia tunne häpeää. Elän niin, että mulla on omien valintojeni kanssa hyvä olla... ja samaa voin suositella lämpimästi myös aloittajalle! Murhaajat/raiskaajat ym. saavat hävetä tekojaan, mut ei kai nyt sentään rakastava äiti, juotti hän nyt sitten lapselleen vaikka coca colaa (ja juu, sitäkin lapsilleni annan)! kyllä tää palsta vaan on joka päivä yhtä hauska, pois ei voi pysyä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi