Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuda HEP! jos vihaat persuja ja tämä vaalitulos saa sinut surulliseksi tai raivoihisi.

Vierailija
18.04.2011 |

HEP!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en todellakaan vihaa ketään, en mitään ihmisryhmää varsinkaan sen perusteella mitä puoluetta on äänestetty.

Olen surullinen äänestystuloksesta, mutta tätä Suomen kansa halusi. Piste.

Vierailija
2/48 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen olen ja vasemmistovihreä tunnustan olevani :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa eniten nämä jauhopäät, jotka eivät ole edes viitsineet tutustua perussuomalaisuuteen.

Eivät todellakaan ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
4/48 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa eniten nämä jauhopäät, jotka eivät ole edes viitsineet tutustua perussuomalaisuuteen.

Eivät todellakaan ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.

ihmiset jotka käyttävät sanontoja "ei penaalin terävin kynä", "ei ole kaikki muumit laaksossa" tai "ei ole kaikki inkkarit kanootissa" ovat idiootteja. Poikkeuksetta.

Vierailija
5/48 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kansanedustajiksi valittuja perussuomalaisia on tuomittu rikoksista sakkorangaistuksiin, kertoo Iltalehti.

Kansanedustajaksi Oulun vaalipiiristä valittu Ville Vähämäki tuomittiin vuonna 2004 rattijuopumuksesta. Varsinais-Suomesta eduskuntaan valittu Ritva "Kike" Elomaa tuomittiin vuonna 2003 sakkorangaistukseen kahdesta rekisterimerkintärikoksesta.

Pirkanmaan vaalipiirin kansanedustaja Pertti "Veltto" Virtanen tuomittiin sakkorangaistukseen vuonna 2009 liikennerikkomuksesta, kun hän ei ollut pysähtynyt stop-merkin kohdalla.

Helsingistä kansanedustajaksi noussut Jussi Halla-aho tuomittiin sakkorangaistukseen uskonrauhan rikkomisesta blogikirjoituksessaan. Tuomio vahvistettiin viime syksynä hovioikeudessa.

Hämeen vaalipiiristä eduskuntaan noussut James Hirvisaari on myös ollut käräjillä blogikirjoituksellaan "Käkkäräpäille kuonoon". Käräjäoikeuden tuomio oli vapauttava. Syyttäjä on valittanut tuomiosta hovioikeuteen.

Mä lähden sille linjalle, että kansa ei tiennyt ketä äänesti. He halusivat protestin ja sen he saivat. Mutta protestin substanssi ei ole riittävä. Persujen talouspolitiikka on ohutta ja työvoimapolitiikan tietämys olematonta. Heidän rasistinen siipensä on pelottava ja mä en ymmärrä lainkaan, kenestä heistä voi muka tulla ministeri?

Kenellä on sellaista osaamista, että he yksinkertaisesti pystyisivät käyttää tämän maan korkeinta lainsäädäntö- tai talousvaltaa?

Mä en hyväksy rikollisia, kansankiihottajia, rasisteja tai lähihoitajia ministereiksi!!!

Jos mä haluan hampaani paikattua, mä menen hammaslääkäriin en hammashoitajalle. Jos mä haluan tästä maasta niin hyvän kuin se voi olla, mä luotan älyyn, sivistykseen, kokemukseen ja reiluun peliin.

Vierailija
6/48 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies kommentoi. Ämmät vaviskaa."

Jauhopää olet ihan itse ja persut ON nationalistinen populistipuolue, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
7/48 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset äänestävät maahanmuuttokriittisyyden vuoksi. Äänestämisen ja valinnan jälkeen kannanotto onkin sitten tämä. Eikös Persujen äänestäjiä huolestuta, että Persuilla ei ole mitään annettavaa?

En vieläkään voi käsittää, miten ihmiset voi? Pelottaa.

<a href="http://uutiset.msn.hs.fi/politiikka/artikkeli/Soinilla+ei+uusia+vaatimu…" alt="http://uutiset.msn.hs.fi/politiikka/artikkeli/Soinilla+ei+uusia+vaatimu…">http://uutiset.msn.hs.fi/politiikka/artikkeli/Soinilla+ei+uusia+vaatimu…; mm. ja lisää löytyy hs.fi... lukekaa sieltä!!

Vierailija
8/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ja surettaa.

Vierailija
9/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä EU-asiat ja euro, ja lainat, pankkikriisin uhka.

Vierailija
10/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ja surettaa.

Vierailija
11/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinanraivo päällä ja ahdistaa!

Vierailija
12/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin pelottaa.

Vierailija
13/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiukuttaa... aamulla töihin kävellessäni ajattelin jokaisesta vastaantulevasta, että "Tuo on ainakin ihan persun näköinen" ja "Noin matala otsa voi olla vain persulla" jne.

Vierailija
14/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Pelotti ettei muutosta tapahdu. Hienoa että kansa on sittenkin järjissään!

On aivan mieletöntä ottaa velkaa ja tämä velka antaa maille, jotka eivät sitä koskaan maksa takaisin. Maksakoot sotkunsa itse.

TÄSTÄ syystä äänestin tällä kertaa persuja enkä kokoomusta, vaikka kokoomuksen ajama tasavero on sydäntä lähellä. Toinen on Thorsilainen maahanmuuttopolitiikka. Huhhuh.

Menneen kauden valtapuolueilla tuntui kadonneen se viimeinenkin järki päästä täysin tämän vaalikauden aikana. Tottakai sellainen peli TÄYTYY viheltää poikki, ja nyt oli oikeasti ihan viimeinen hetki ellei jo liian myöhäistä.

Vierailija
15/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin fiksuja.

Vierailija
16/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin fiksuja.

onneksi ollan. =)

ap

Vierailija
17/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen amk-opettaja ja koko opekunta on tänään ollut pöyristynyt. Kuinkakohan moni meistä on vasemmistovihreä...en minä ainakaan.

Vierailija
18/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään voi käsittää, miten ihmiset voi? Pelottaa.

Vierailija
19/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin te kuvittelette perussuomalaisten kykenevän yksin eduskunnassa? Ei yksi edustaja tai puolue pysty mihinkään yksin. Kompromissejä tullaan tekemään ja paljon.

Vierailija
20/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin te kuvittelette perussuomalaisten kykenevän yksin eduskunnassa? Ei yksi edustaja tai puolue pysty mihinkään yksin. Kompromissejä tullaan tekemään ja paljon.

fiksujen ja korkeaotsaisten puolue Kokoomus hillitsemässä ainakin menoa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi