Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla on VAIN typeriä aloituksia

Vierailija
29.06.2026 |

Suomalaisille tehtiin tutkimuskysely, jossa kysyttiin mistä kansa ärsyyntyy, oli suurin osa sitä mieltä että TYHMYYS, PUHELINMYYJÄT ovat ne kaikista ärsyttävimmät, noh, tältä palstalta löytyy juurikin ne TYHMÄT, puhelinmyyjistä en tiedä. Suomalainen ärsyyntyy TYHMYYDESTÄ ja 90 % sitä kuitenkin edustavat ja olevat. Erikoista !

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Vierailija
2/9 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltähän se näyttää, kun oikeasti sisältöä pursuavat keskustelut poistetaan kaikki. Tänään kiellettyjen listalla kampaamot ja kirjastot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tee parempia. :D

Vierailija
4/9 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä tein aamulla kaksi aloitusta kunnes komensin itseäni, että nyt loppuu turha huudatus ja voivottelu. Toisaalta molemmissa aloituksissa oli asiantynkää tausta, eli Sunnuntai-lisien poisto ja Oulun Metro. Siis sinänsä asiallisia aloituksia, mutta Oulun metroon pyrin hakemaan yllättävyyttä, sensaatiomaisuutta jne, koska eivät ihmiset muuten lue sitä. 

Noiden jälkeen päätin, etten tee enää tuollaisia, muuten palaan siihen toukokuiseen häiriköintiin. Nyt aion pitää asiallisemman linjan, toki pyrin kohua ja porua aiheuttaviin teksteihin, koska muuten niitä ei tosiaan lueta tai ne eivät herätä reaktioita lukijassa.

Vierailija
5/9 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista, ihan vain siksi että joku toivottavasti joku älyää miettiä, mitä oikein kirjoittaa..

6/9 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikini-Olga tuo kaikkien miesten julkinen sper ämpäri

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
7/9 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan joukkoon vaan tämäkin...

Vierailija