Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuda HEP! jos vihaat persuja ja tämä vaalitulos saa sinut surulliseksi tai raivoihisi.

Vierailija
18.04.2011 |

HEP!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, että rasismi ja muukalaisvastaisuus on oikeasti nousussa, ja yhä useampi uskaltaa olla avoimesti rasisti.

Vierailija
22/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota tai sureta mutta harmittaa. Harmittaa että suomessa pääsee vallalle tälläinen keskiaikainen rasistinen ja ahdasmielinen näkökanta joka haluaa eristää suomen euroopasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEP! HEP! HEP!

Vierailija
24/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisesta muunlaista johtopäätelmää voi tehdä.

Heil AP

"Mua pelottaa ku ihmiset ei äänestä niiQ mä haluan niiden äänestävän, NiiQ"

Vierailija
25/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi toi Kike Elomaa sai niin paljon ääniä? Millainen ihminen ja millä ajatusmaailmalla varustettu antaa äänensä Kikelle.

Ja jos sais rauhallisia vastauksia myes, en halua nyt mitään vihanlietsontaa?

Vierailija
26/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota tai sureta mutta harmittaa. Harmittaa että suomessa pääsee vallalle tälläinen keskiaikainen rasistinen ja ahdasmielinen näkökanta joka haluaa eristää suomen euroopasta.

Tuo on pelkkää disinformaatiota ja ennakkoluuloa. Olisin itse äänestänyt kokoomusta mutta äänestin juuri EU (ei Eurooppa vaan EU-systeemin joka on ERI asia) politiikan muuttamisen puolesta JA maahanmuuttopolitiikan järkeistämisen puolesta.

Toivottavasti edes persut saavat nämä suunnat vähintään orastavasti kääntymään. Eli että pidetään omastamme kiinni - se on meidän VELVOLLISUUS lapsiamme kohtaan, hyvänen aika!

Älkää olko idealisteja hölmöjä jotka putsataan kaikesta hyvinvoinnista. Maailma on edelleen kova paikka ja kovenee vain kun luonnon resursseista pula kasvaa. On osattava pitää Suomi suomalaisilla - muuta paikkaa meille ei ole tällä pallolla.

Vierailija
27/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kyllä aika hyvin toipunut ja uskon että suurin pettymys tulee lopulta niille, jotka persuja äänesti.

Vierailija
28/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla niin kahjoja että äänestävät persuja?

Vierailija
29/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pelkkää disinformaatiota ja ennakkoluuloa. Olisin itse äänestänyt kokoomusta mutta äänestin juuri EU (ei Eurooppa vaan EU-systeemin joka on ERI asia) politiikan muuttamisen puolesta JA maahanmuuttopolitiikan järkeistämisen puolesta.

Toivottavasti edes persut saavat nämä suunnat vähintään orastavasti kääntymään. Eli että pidetään omastamme kiinni - se on meidän VELVOLLISUUS lapsiamme kohtaan, hyvänen aika!

Älkää olko idealisteja hölmöjä jotka putsataan kaikesta hyvinvoinnista. Maailma on edelleen kova paikka ja kovenee vain kun luonnon resursseista pula kasvaa. On osattava pitää Suomi suomalaisilla - muuta paikkaa meille ei ole tällä pallolla.

joka saa koko porukan tuntumaan natseilta. Ja koko ideologian kulahtaneelta, vanhalta ja menneen maailman kaiulta. Nykymaailma on yksi, välimatkat ovat pienet, ongelmat ovat yhteiset. Ei yksi valtio voi vain sulkea rajoja ja alkaa elää 70-luvulla.

Vierailija
30/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa, suretta ja vituttaa kuin pientä oravaa persujen ja kokkareiden liitto. tästä ei voi hyvää seurata..viimeksi oli kokkari pääministerinä Harri Hokeri..ja kuinkas siinä kävikään?

en voi käsittää kuinka suomestä löytyy yli 13000 ihmistä, joiden mielestä Kike "mannerlaatta" Elomaa on millään tavalla pätevä hoitamaan meidän kaikkien yhteisiä asioita.

Vierailija
31/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vihaa persuja, koska en nyt ylipäänsä vihaa mitään yksittäistä puoluetta, niitäkään joiden kanssa olen eri mieltä (lähes) kaikesta. Mutta surullinen olen vaalituloksesta.

Vierailija
32/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Vierailija
33/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mua oikeasti myös pelottaa se mitä hommalaiset saa suomalaiselle yhteiskunnalle tehtyä pelkän toiston ja hokemisen avulla :(. Pikkuhiljaa meitä totutetaan tiettyihin juttuihin.

Vierailija
34/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään voi käsittää, miten ihmiset voi? Pelottaa.

http://uutiset.msn.hs.fi/politiikka/artikkeli/Soinilla+ei+uusia+vaatimu… mm. ja lisää löytyy hs.fi... lukekaa sieltä!!

Vierailija
35/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin iloinen.

Taitaa teitä idiootteja harmittaa, kun demokratiassa ei ole veto-oikeutta vasemmistolaisella siivellä, jos sattuu tulemaan omasta mielestä väärä vaalitulos.

Vierailija
36/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen pettynyt siihen, että näinkin moni kannattaa lyhytnäköistä, itsekästä politiikkaa.

Vierailija
37/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kertoo ap:sta,että vihaat ihmistä poliittisen mielipiteen vuoksi?? :O

Vierailija
38/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin te kuvittelette perussuomalaisten kykenevän yksin eduskunnassa? Ei yksi edustaja tai puolue pysty mihinkään yksin. Kompromissejä tullaan tekemään ja paljon.

fiksujen ja korkeaotsaisten puolue Kokoomus hillitsemässä ainakin menoa :)

Vierailija
39/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos puhutaan näistä EU:n tukipaketeista. Kokoomuksen kanssa ovat aivan eri laidoilla. Kyllä persut sijoittuvat lähinnä keskelle. Konservatiiveja kyllä, mutta se ei ole synonyymi oikeistolaisuudelle.

Mielenkiintoista, että persujen äänestäjät eivät edes tiedä kummalle puolelle heidän puolueensa sijoittuu.

Olen erittäin iloinen. Taitaa teitä idiootteja harmittaa, kun demokratiassa ei ole veto-oikeutta vasemmistolaisella siivellä, jos sattuu tulemaan omasta mielestä väärä vaalitulos.

Vierailija
40/48 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äärettömän pettynyt.

Ainakin jos puhutaan näistä EU:n tukipaketeista. Kokoomuksen kanssa ovat aivan eri laidoilla. Kyllä persut sijoittuvat lähinnä keskelle. Konservatiiveja kyllä, mutta se ei ole synonyymi oikeistolaisuudelle. Mielenkiintoista, että persujen äänestäjät eivät edes tiedä kummalle puolelle heidän puolueensa sijoittuu.

Olen erittäin iloinen. Taitaa teitä idiootteja harmittaa, kun demokratiassa ei ole veto-oikeutta vasemmistolaisella siivellä, jos sattuu tulemaan omasta mielestä väärä vaalitulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän