Pienet häät, millainen puku?
Häät siis ihan läheisten kesken vaan, vihkimisen jälkeen ravintolaan syömään. Nyt pähkäilen millaisen puvun laitan. Ehdotuksia? Olisiko se joku juhlamekko, jota voisi tulevaisuudessa käyttää muissakin juhlissa? "Oikeaa" hääpukua en laita. Mielipiteitä?
Kommentit (4)
Alkuperäisenä ajatuksena oli, että voisin käyttää pukua myöhemmin muissa juhlissa, mutta tosiasiassa se on minun mielessäni morsiuspuku vaikka ei olekaan mikään perinteinen valkoinen polyesteriunelma, joten en tule enää käyttämään sitä missään.
Se, että en pukeutunut valkoiseen prinsessakolttuun ei ole millään tavalla harmittanut tai kaduttanut jälkeenpäin. Kannustan ehdottomasti pukeutumaan juuri niin kuin itsestä luontevimmalta tuntuu.
Minulla oli häissämme polvipituinen juhlamekko. Meillä oli myös ihan pienet lähipiirin häät. Olen käyttänyt jälkeenpäinkin mekkoa. Ei ole edes valkoinen :D
jotain polvipituista tai sitten jotain pitkää laskeutuvaa mekkoa. olen netistä yrittänyt kaivella kivoja pukuja, ne vain eivät oikein ole makuuni, en tykkää prinsessahörhelöistä. täytynee lähteä kauppoihin kiertelemään, nyt ainakin luulisi olevan leninkien sesonki tuloillaan, kun valmistumisjuhlien asut tulevat kauppoihin.
No voi voi, se on justiin sellanen puku, kuin itse tykkäät. Jos olet tarkan euron morsian, niin totta kai katsot sellaisen asun, jolle löytyy järkevää käyttöä myöhemminkin.