Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen osaa ajaa sellaisella Plaston mopolla?

Vierailija
18.04.2011 |

noin niin kuin suunnilleen minkä ikäisenä osaa...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vasta äskettäin tajunnut miten mopolla mennään "oikein".

Vierailija
2/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoksaa kyllä tekniikan. Tai sen ikäinen, että osaa vähän kävellä. Ohjaaminen on sit ehkä pidempi prosessi XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pysyykö 1v. tosiaan siinä kyydissä?



ap

Vierailija
4/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosin vielä istu siinä, mutta työntelee ja ohjaa

Vierailija
5/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä juuri vuoden täyttänyt on vielä pieni.

mutta pysyykö 1v. tosiaan siinä kyydissä?

ap

Vierailija
6/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on ajellut mopolla jonkun verran jo 1v ikäisenä, mutta enimmäkseen työnteli mopoa ohjaustangosta väärään suuntaan. Hyvin pysyi kyydissä myös silloin kun joku työnsi mopoa. Muitakin mopoja löytyy kuin plaston, niillä on helpompi potkia vauhtia, ovat jotenkin ergonomisempia. Esim. Dantoyn kolmipyöräinen mopo sopii 1,5vuotiaalle hyvin (siinä on jostain syystä suositusikä 3v, mutta ei sen ikäiset enää potkumopoilla aja!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika reilun vuoden vanhana potkutteli Plaston mopolla pitkiäkin matkoja.



Tytär samanikäisenä ei oikein hiffannut ideaa, ei jaksanut kauaa eikä pitkään mopolla edetä.



(Ja tämä ei ole sukupuolisidonnaista, tytär sen sijaan oppi ajamaan polkupyörällä aikaisemmin(

Vierailija
8/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen mopo löytyy kotoa. Mietin vain, että osaako hän mitään sen kanssa touhuta kesällä. Ja mietin, että pitäsikö ostaa joku kolmipyöräinen tai muu.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 -vuotiaiden kestosuosikit. Aina käytössä.

Vierailija
10/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen mopo löytyy kotoa. Mietin vain, että osaako hän mitään sen kanssa touhuta kesällä. Ja mietin, että pitäsikö ostaa joku kolmipyöräinen tai muu.

ap

Ei välttämättä onnistu kolmipyöräisellä yhtään sen paremmin tai huonommin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen malli, jossa on ratti ja kunnon istuin, menee nuoremmalle kuin sellainen "perusmopo" jossa on vaan ohjaustanko, istuin ja kömpelön näköiset renkaat sivuille. Omani oppi potkimaan sillä vasta kaksivuotiaana, koska väli ohjaustangon ja penkin välillä on liian pitkä, ja renkaat hankalasti juuri siinä jalkojen edessä.

Vierailija
12/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10kk poika on kovasti kiinnostunut moposta ja osaa jo mennä siihen oikein ja potkia jaloilla vauhtia. Osaa siis kävellä sujuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jalat yltää maahan :) Vanhempi siis vajaa 2- vuotiaana ja nuorempi jo heti 1 täytettyään.



Mopot vielä kovassa käytössä päivittäin, lapset 2 ja 4. Molemmat lapset n. 100 senttisiä.



Pitkäikäinen lelu. Tykkään!

Vierailija
14/17 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki aloittaneet ajamaan suunnilleen 9kk:n iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v vanha niillä vasta ajaakin..

Vierailija
16/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v kunnolla osaa ajaa

 

Vierailija
17/17 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei ikinä sillä oppineet, kun jalat hakkas takapyörään. Toisenlaisella mopolla menivät lujaa siinä 2v eteenpäin.