Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin facebookstatuksessani jokaista persuja äänestänyttä poistamaan minut kavereista

Vierailija
18.04.2011 |

tai kertomalla vammastaan, jotta voin poistaa heidät.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa sun kaveris naureskella sulle!

Vierailija
42/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla LAPSELLISELLA meuhkaamisellasi teet vaan hallaa itsellesi ja kohotat ihmisten mielikuvaa persuista!

Olet todella lapsellinen!

Terveisin

En äänestänyt persuja

Että ihan lllllapsellista!

Mutta minä jään vain odottamaan: persut tulevat hirttämään itsensä ensimmäisenä vuotenaan hallituksessa. Ei mene enää paska läpi. Ja sitten huutelen kaikille persuille, että "mitäs minä sanoin, lällällää, joko itsekin huomaat olevasi IDIOOTTI!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi on kopioinut statukseni ja tehnyt saman jutun, peukkuja 30 ja kommentteja 20, joista ei yksikään negatiivinen.

ap

Vierailija
44/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en soinilaisia äänestänyt, mutta mikäli joku fb ystävistä laittaisi jotain noin naurettavaa näppiksestään poistaisin hänet listoilta nopeasti. En pidä ihmisistä, jotka millään tapaa kategoroi ihmisä, värin, sukupuolen, seksuaalisuuden, polittisen kanna tai uskonnon mukaan. Sellainen toiminta osoittaa moukkakaisuutta.

Vierailija
45/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Kike Elomaata en. Kikeä äänestäneiltä pitäisi ottaa äänioikeus pois, kun ovat selvästikin syyntakeettomia.

Vierailija
46/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selkeästi itse rasisti

Vierailija
47/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuus ei ole rotu. Vinkki: opettele käyttämiesi termien merkitys, niin et vaikuttaisi ihan niin persulta.

ap

Vierailija
48/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukko hipstersejä ilmeisesti yritti juuri näyttää näin keskisormea vanhoille valtapuolueille. Pahat seuraukset...Kikeä en juuri sulata... Jos haluaa kahjon bodarin päättämään omista asioistaan, niin joku muumi lähtenyt laaksosta.

Vierailija
49/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuus ei ole rotu. Vinkki: opettele käyttämiesi termien merkitys, niin et vaikuttaisi ihan niin persulta.

ap

"Rasismi eli rotusyrjintä tai rotusorto on aate tai toiminta, jossa ihmisten rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten sekä henkisten piirteiden erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää.[1] Rasismiksi voidaan kutsua myös toimintatapoja ja yhteiskunnallisia rakenteita, jotka johtavat näihin seikkoihin perustuvaan eriarvoisuuteen"

vammaisuutta voi olla henkisenä tai fyysisenä. jälleen persu oli oikeassa että olet rasisti

Vierailija
50/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

"Rasismi eli rotusyrjintä tai rotusorto on aate tai toiminta, jossa ihmisten rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten sekä henkisten piirteiden erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää.[1] Rasismiksi voidaan kutsua myös toimintatapoja ja yhteiskunnallisia rakenteita, jotka johtavat näihin seikkoihin perustuvaan eriarvoisuuteen"

vammaisuutta voi olla henkisenä tai fyysisenä. jälleen persu oli oikeassa että olet rasisti

Mikä rotu, tai yhteiskunnallinen rakenne, joka perustuu rodulliselle eriarvoisuudelle, persuus on? Et edes tajua mitä luet.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän