Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin facebookstatuksessani jokaista persuja äänestänyttä poistamaan minut kavereista

Vierailija
18.04.2011 |

tai kertomalla vammastaan, jotta voin poistaa heidät.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettu, kirjoitustaitoinen, kykenen lukemaan yli kolmen sanan lauseita ja ymmärtämään ne... eli persun vastakohta.

ap

Vierailija
22/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettu, kirjoitustaitoinen, kykenen lukemaan yli kolmen sanan lauseita ja ymmärtämään ne... eli persun vastakohta.

ap

kyllä ap:n suusta pursuaa nyt niin paljon paskaa, että sillä voisi lannoittaa koko maakunnan pellot!

Niin että ne jotka ei ole Sinun kanssasi samaa mieltä, ovat tyhmiä?

Jotenkin tuntuu muutenkin tyhmältä että kaikki on nyt heittämässä kirvestä kiveen kun persut pääsi hallitukseen noinkin isolla kansanedustaja määrällä. Hei haloo! Ei se silti tarkoita sitä että ne yksin siellä asioista päättää, onhan siellä ne muutkin ja ne siellä yhdessä näitä asioita pohtii.

Terv. Sellainen aivovammainen idiootti joka persuja äänesti. Ai niin! Ja äänesti miehenikin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän noin mulkku ämmä poisteta ihan pyytämättäkin.

Tai on... 13v pikkuveli ja 80v mummosi.

Vierailija
24/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

No, tuo laskutehtävä varmenteena on välillä hiukan haastava, mutta minulla olikin vain lyhyt matikka lukiossa ;) Et taida kuitenkaan olla akateemisesti koulutettu, kun et sitä mainosta? Minä olen sitäkin!

t. persuja äänestänyt

Vierailija
25/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

kyllä ap:n suusta pursuaa nyt niin paljon paskaa, että sillä voisi lannoittaa koko maakunnan pellot!

Niin että ne jotka ei ole Sinun kanssasi samaa mieltä, ovat tyhmiä?

Jotenkin tuntuu muutenkin tyhmältä että kaikki on nyt heittämässä kirvestä kiveen kun persut pääsi hallitukseen noinkin isolla kansanedustaja määrällä. Hei haloo! Ei se silti tarkoita sitä että ne yksin siellä asioista päättää, onhan siellä ne muutkin ja ne siellä yhdessä näitä asioita pohtii.

Terv. Sellainen aivovammainen idiootti joka persuja äänesti. Ai niin! Ja äänesti miehenikin :)

Sori, luin lopusta, että äänestit persuja, en viitsi lukea tekstiäsi.

ap

Vierailija
26/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

No, tuo laskutehtävä varmenteena on välillä hiukan haastava, mutta minulla olikin vain lyhyt matikka lukiossa ;) Et taida kuitenkaan olla akateemisesti koulutettu, kun et sitä mainosta? Minä olen sitäkin!

t. persuja äänestänyt

sitä pitäisi erikseen mainostaa? Paitsi tietysti jos sattuu olemaan persesuomalainen, silloinhan se on suorastaan jumalan ihme.

ap

PS: Ja voi jukra tuota huumorin määrää, ihan pissit housussa täällä kiemurtelemn, niin oli nasevaa.

Vierailija
27/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi niitä ei tunnu olevan. Yksi ressukka tosin on selvä persufani (tyyppi on korvaushoidossa oleva pitkäaikaistyötön lukihäiriöinen alkkis), mutta en taida raaskia häntä potkia pois.

Vierailija
28/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

t. persuja äänestänyt

sitä pitäisi erikseen mainostaa? Paitsi tietysti jos sattuu olemaan persesuomalainen, silloinhan se on suorastaan jumalan ihme.

ap

PS: Ja voi jukra tuota huumorin määrää, ihan pissit housussa täällä kiemurtelemn, niin oli nasevaa.

Niin ehkäpä se akateemisen koulutuksen mainostaminen olis ollut upea loppuhuipennus!

Mutta joo, olet kyllä aikamoinen. Jos olisit minun kaverilistoilla, niin älä pelkää, olisin poistanut sinut välittömästi. Joten onneksi emme ole ystäviä.

Vierailija
29/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

t. persuja äänestänyt

ap

Niin ehkäpä se akateemisen koulutuksen mainostaminen olis ollut upea loppuhuipennus!

Mutta joo, olet kyllä aikamoinen. Jos olisit minun kaverilistoilla, niin älä pelkää, olisin poistanut sinut välittömästi. Joten onneksi emme ole ystäviä.

kaverikseni huolinut?

ap

Vierailija
30/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt keskustelemaan, koska on tehtävä töitä elääkseen. Toisin kuin persujen, jotka ovat maahanmuuttokriittisiä siksi, kun pelkäävät ulkkisten vievän heidän aikaistetun mielenterveyseläkkeensä tai työmarkkinatuoen.

En pidä muita puolueita äänestäneitä tyhminä. Vain persuja. Kaveripiiriini kuuluu porukkaa niin oikealta kuin vasemmaltakin, löytyy maahanmuuttajaa, homoa, läjä vegaaneja ja vaikka minkäsortin tallaajaa.

Kukaan ei ole ainakaan vielä itseään paljastanut. Toisaalta kuka kumma sellaisen aivovamman kehtaisikaan paljastaa julkisesti. Että en ihmettele.

ap

Vierailija
31/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä suomessa ei enää olekaan mielipidevapautta

Vierailija
32/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansa osoittautuu niin tyhmäksi, ettei isolla osalla saisi olla äänioikeutta. Näköjään.

Anteeksi persut, nyt lipsahti sivulause. Ymmärsittekö silti? Ja pitäisikö käyttää TIKKUKIRJAIMIA? Hämäävätkö nämä yhteenkirjoitetut yhdyssanat, ihmettelettekö kuumeisesti yrittävätkö sanat saada vauvoja vai miksi ne ovat kiinni toisissaan?

Tämä osui ja upposi!

t. toinen, jonka mielestä persujen äänestäjät tulisi asettaa holhouksen alaisiksi

Vierailija
33/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä suomessa ei enää olekaan mielipidevapautta

Minullakin. Ja minä VIHAAN peruja, persuutta ja kaikkea mikä ko. ilmiöön liittyy. Ja saan kertoa sen. Vihaanvihaanvihaan...

ap

Vierailija
34/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansa osoittautuu niin tyhmäksi, ettei isolla osalla saisi olla äänioikeutta. Näköjään.

Anteeksi persut, nyt lipsahti sivulause. Ymmärsittekö silti? Ja pitäisikö käyttää TIKKUKIRJAIMIA? Hämäävätkö nämä yhteenkirjoitetut yhdyssanat, ihmettelettekö kuumeisesti yrittävätkö sanat saada vauvoja vai miksi ne ovat kiinni toisissaan?

Tämä osui ja upposi!

t. toinen, jonka mielestä persujen äänestäjät tulisi asettaa holhouksen alaisiksi

vihreistä.

-yksi keskustaa äänestänyt-

Vierailija
35/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T; siltikin kokoomusta äänestänyt.

Vierailija
36/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T; siltikin kokoomusta äänestänyt.

populismia yliopistossa opiskellut populisti. En minä sitä tyhmänä pidäkään (hyvin arveluttavana, vaarallisenakin, mutta en tyhmänä), vaan hänen äänestäjiään. Eivät raukat näe manipulointia.

Vierailija
37/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini ja Katainen ovat kumpikin maistereita... Miten niin Soinilla olisi parempi koulutus? Yo-arvosanojako tarkoitit? Soini on lipevä juntti joka fistaa rahvasta päästäkseen valtaan. Odottakaa vain kuin siitä laumasta leivotaan pari ministeriä... Nyyh, kun kansa saa vallan, kuka sen vallan saa? Jytky tuli... Kiitos kaikille äänestäjille, Kikestä terveysministeri... Hienoa leijonat, facepalm...

Vierailija
38/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja äänestäneitä haukutaan typeriksi, lukutaidottomiksi ja ties miksi. Vaikka he vain näyttivät keskisormea sille Suomen eliitille, joka nyt sotkee suomalaisten asioita. Tosissanneko te kuvittelette että meidän asiat paranevat, jos maksamme Kreikan velkoja? Ja ties kenen vielä? Ja käsittääkseni persut ei ole maahanmuuttovastaisia, ovat vaan vastaan sitä, että tänne tullaan elämään sosiaaliavaustuksilla. Sekö Suomen mainetta kasvattaa? Tai kyllä, kaikki mamut tietää, että tänne kannattaa pyrkiä ei tarvi työtä tehdä ja koko suvun ja naapurikylänkin saa tuoda mukanaan ja Suomi se maksaa kaikki kulut. Ja vainotut pakolaisraukat käyvät lomilla omassa maassaan ja suomi maksaa. Sepäs se vasta fiksun kuvan antaa meistä suomalaisista. Kyllä minuakin on hävettänyt olla suomalainen. Toivottavasti nyt tulee muutos.

Ja vaikka ap niin helvetin fiksu onkin niin olipahan vaan kirjotusvirhe hänenkin akateemiseen tekstiinsä livahtanut.

t.akateeminen ei persu

Vierailija
39/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla LAPSELLISELLA meuhkaamisellasi teet vaan hallaa itsellesi ja kohotat ihmisten mielikuvaa persuista!

Olet todella lapsellinen!

Terveisin

En äänestänyt persuja

Vierailija
40/50 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö peruskoulu kesken, vai kävitkö sen tuplasti, etkä SILTI oppinut kirjoittamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan