Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaas mitä mä syön tässä aamupalaksi?

Vierailija
16.04.2011 |

Lusikkaleipiä. Nam!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei ne kyllä aamupalaa ole..

Vierailija
2/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole aamupalaa? Esim. Italiassa syödään lähes poikkeuksetta makeaa aamupalaksi.

(Mä kyllä aion syödä puuroa myöhemmin.)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD

Lihavat arvostelee meidän aamupaloja. ;)

Vierailija
4/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei varmaan sunkaan mielestä pelkät lusikkaleivät ole aamupalaa..

Vierailija
5/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot syödä lusikkaleipien lisäksi puuroa, niin ei varmaan sunkaan mielestä pelkät lusikkaleivät ole aamupalaa..

Jos mä syön aamupalaksi marjoja ja puuroa, niin onhan ne marjatkin mun aamupalaa sen puuron lisäksi. Jos syön vaikka jugurttia ja puuroa, niin jugurttikin on aamupalaa.

Mä en nyt ehkä kuitenkaan syö niitä lusikkaleipiä niin paljon, että tulis vatsa täyteen.

Ap

Vierailija
6/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas söin kindermunan aamupalaksi.

että söin kindermunaa, ja se oli HYVÄÄ!

Vierailija
7/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas söin kindermunan aamupalaksi.

että söin kindermunaa, ja se oli HYVÄÄ!

Vierailija
8/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot syödä lusikkaleipien lisäksi puuroa, niin ei varmaan sunkaan mielestä pelkät lusikkaleivät ole aamupalaa..

Jos mä syön aamupalaksi marjoja ja puuroa, niin onhan ne marjatkin mun aamupalaa sen puuron lisäksi. Jos syön vaikka jugurttia ja puuroa, niin jugurttikin on aamupalaa.

Mä en nyt ehkä kuitenkaan syö niitä lusikkaleipiä niin paljon, että tulis vatsa täyteen.

Ap

Syön minäkin leipää jonka päällä on kinkkua. Enkä silti sano syöväni pelkkää kinkkua aamupalaksi, vaan sanon syöväni kinkkuvoileipää.

Sinä syöt aamupalaksi puuroa ja lusikkaleipiä.. Koita keksiä joku parempi juttu.

Vierailija
9/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Syön minäkin leipää jonka päällä on kinkkua. Enkä silti sano syöväni pelkkää kinkkua aamupalaksi, vaan sanon syöväni kinkkuvoileipää.

Sinä syöt aamupalaksi puuroa ja lusikkaleipiä.. Koita keksiä joku parempi juttu.

Mikä sun ongelma nyt oikein on?

En mä nyt niitä lusikkaleipiä sinne puuron sekaan kuitenkaan laita, sä varmaan kuitenkin syöt kinkun ja leivän yhdessä?

Ja mun puuro ei ole edelleenkään valmista, mä kirjoitin tuon viestin, kun juuri söin niitä hemmetin lusikkaleipiä.

Ootko sä jotenkin noussut väärällä jalalla sängystä vai miten sä nyt saat tästä ongelman?

Ap, joka ei nyt ihan kykene ymmärtämään, miten jostain lusikkaleipäaloituksesta voi saada näin kovaa vänkäystä aikaiseksi

Vierailija
10/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

En mä nyt niitä lusikkaleipiä sinne puuron sekaan kuitenkaan laita, sä varmaan kuitenkin syöt kinkun ja leivän yhdessä?

Ja mun puuro ei ole edelleenkään valmista, mä kirjoitin tuon viestin, kun juuri söin niitä hemmetin lusikkaleipiä.

Ootko sä jotenkin noussut väärällä jalalla sängystä vai miten sä nyt saat tästä ongelman?

Ap, joka ei nyt ihan kykene ymmärtämään, miten jostain lusikkaleipäaloituksesta voi saada näin kovaa vänkäystä aikaiseksi

Kun et ymmärrä edes että mitä tarkoittaa aamupala.

Jos syöt sekä puuroa että lusikkaleipiä, niin sun aamupala ei ole pelkkää lusikkaleipien syömistä.

Vierailija
11/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme niitä sitten vaikka sunnuntai aamuna aamupalalla :D

Vierailija
12/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne aamupalaa, kun kerran aamulla syöt! Selvä asiahan tämä. Minä söin aamupalaksi kahvia.

Vierailija
13/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kun et ymmärrä edes että mitä tarkoittaa aamupala.

Jos syöt sekä puuroa että lusikkaleipiä, niin sun aamupala ei ole pelkkää lusikkaleipien syömistä.

*taputtaa päähän ja antaa tikkarin*

Ap

Vierailija
14/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami, pitääkin tehdä lasten kanssa lusikkaleipiä. Syömme niitä sitten vaikka sunnuntai aamuna aamupalalla :D

AV:lla MITÄÄN, tai aamupalapoliisi tulee oikomaan sun käsityksiä!

Ap

Vierailija
15/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä syön aamupalaksi marjoja ja puuroa, niin onhan ne marjatkin mun aamupalaa sen puuron lisäksi. Jos syön vaikka jugurttia ja puuroa, niin jugurttikin on aamupalaa. Mä en nyt ehkä kuitenkaan syö niitä lusikkaleipiä niin paljon, että tulis vatsa täyteen. Ap

Syön minäkin leipää jonka päällä on kinkkua. Enkä silti sano syöväni pelkkää kinkkua aamupalaksi, vaan sanon syöväni kinkkuvoileipää. Sinä syöt aamupalaksi puuroa ja lusikkaleipiä.. Koita keksiä joku parempi juttu.

Mikä sun ongelma nyt oikein on? En mä nyt niitä lusikkaleipiä sinne puuron sekaan kuitenkaan laita, sä varmaan kuitenkin syöt kinkun ja leivän yhdessä? Ja mun puuro ei ole edelleenkään valmista, mä kirjoitin tuon viestin, kun juuri söin niitä hemmetin lusikkaleipiä. Ootko sä jotenkin noussut väärällä jalalla sängystä vai miten sä nyt saat tästä ongelman? Ap, joka ei nyt ihan kykene ymmärtämään, miten jostain lusikkaleipäaloituksesta voi saada näin kovaa vänkäystä aikaiseksi

kaiketi oli tarkoitus herättää joku keskustelu vai miksi niistä lusikkaleivistäsi kirjoitit?

Vierailija
16/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä jutussakaan ole mitään järkeä.

Ihan sama kun sanoisin että mä olen lähdössä ulos ja mulla päällä vaan t-paita.

Myöhemmin sitten vaan lisään että nyt laitoin ne housut ja takin. Ja selitän että olin ekan viestin kirjoittamisen aikaan t-paita päällä ja ulos menoa suunnittelamssa.

Pälli mikä pälli.

Vierailija
17/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä syön aamupalaksi marjoja ja puuroa, niin onhan ne marjatkin mun aamupalaa sen puuron lisäksi. Jos syön vaikka jugurttia ja puuroa, niin jugurttikin on aamupalaa. Mä en nyt ehkä kuitenkaan syö niitä lusikkaleipiä niin paljon, että tulis vatsa täyteen. Ap

Syön minäkin leipää jonka päällä on kinkkua. Enkä silti sano syöväni pelkkää kinkkua aamupalaksi, vaan sanon syöväni kinkkuvoileipää. Sinä syöt aamupalaksi puuroa ja lusikkaleipiä.. Koita keksiä joku parempi juttu.

Mikä sun ongelma nyt oikein on? En mä nyt niitä lusikkaleipiä sinne puuron sekaan kuitenkaan laita, sä varmaan kuitenkin syöt kinkun ja leivän yhdessä? Ja mun puuro ei ole edelleenkään valmista, mä kirjoitin tuon viestin, kun juuri söin niitä hemmetin lusikkaleipiä. Ootko sä jotenkin noussut väärällä jalalla sängystä vai miten sä nyt saat tästä ongelman? Ap, joka ei nyt ihan kykene ymmärtämään, miten jostain lusikkaleipäaloituksesta voi saada näin kovaa vänkäystä aikaiseksi

kaiketi oli tarkoitus herättää joku keskustelu vai miksi niistä lusikkaleivistäsi kirjoitit?

tarkoitus herättää mitään keskustelua, kunhan kerroin. En varmasti ole ainoa henkilö AV:lla, joka kertoo avauksessa kaikenlaista hyödytöntä. Jos sua ei hyödyttömät avaukset kiinnosta, niin ainahan voi jättää lukematta, eikö vaan!

Ap

Vierailija
18/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kuin joka aamu: pirtelön, jossa on kermaa, turkkilaista jogurttia, kolme raakaa kananmunaa ja reilusti mustikoita. Nopea, helppo ja ravitseva aamiainen :) En jaksa alkaa heti aamusta kokkaamaan mitään tuon monimutkaisempaa. Hyvän makuistakin tuo on.

Lisäksi juon aamukahvia para-aikaa ja nautin sen kanssa pari palaa tummaa suklaata.

Millaisia ne lusikkaleivät oikein on...?

Vierailija
19/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis just tälläset ap:n kaltaset aloitukset on täysin turhaa kuraa.. Eihän tässä jutussakaan ole mitään järkeä.

Ihan sama kun sanoisin että mä olen lähdössä ulos ja mulla päällä vaan t-paita.

Myöhemmin sitten vaan lisään että nyt laitoin ne housut ja takin. Ja selitän että olin ekan viestin kirjoittamisen aikaan t-paita päällä ja ulos menoa suunnittelamssa.

Pälli mikä pälli.

tarkoituskaan olla järkeä! Mutta kuitenkin säkin sitten kommentoit! Ihan vapaasti voit tehdä tuommoisen aloituksen, jota kuvailit, mutta mä tuskin kommentoin siihen mitään - ei vaan kiinnosta.

Muuten, avaukseni viestin sisältö oli: Arvatkaas mitä mä syön tässä aamupalaksi? Ja kyllä, juuri sillä hetkellä (johon viittasin pronominilla "tässä" söin lusikkaleipiä.) Puurolusikka ei muuten edelleenkään ole ohittanut huuliani as I write.

Ap

Vierailija
20/45 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä minunkin mielestä on aika naurettavaa, siis ap:n aloitus.

En ymmärrä sen pointtia ollenkaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi