Miten unohdan rakastamani miehen?
Minulla on takana monivuotinen, vaikeakin suhde. Repäisin itseni irti kuukausi sitten, kun paljastui, että miehellä oli pitkä sivusuhde toisen naisen kanssa.
Luulin, ettei mies enää ajatustakaan uhraisi minulle. Hänellähän on toinen. Mutta heti lähdettyäni mies alkoi rukoilla minua takaisin ja laittoi toisen suhteensa poikki.
Miten tästä eteenpäin? Rakastan miestä yhä, vaikka hän on täysi roisto ja pettänyt luottamukseni kokonaan. Koko suhteemme ajan minusta tuntui, että meidät on tarkoitettu toisillemme. En usko, että tunnen yhtä voimakkaasti enää ketään toista kohtaan, hyvässä ja pahassa.
Miten tästä tunteesta pääsee irti? Miten voin unohtaa miehen? Joka vielä hokee näitä samoja tuntemuksiaan minulle.
Kommentit (2)
On koko ajan niin ikävä. Nukkumisestakaan ei tule mitään yksin. Vaikka yritän tehdä mitä kivaa, tilanne on vaan mielessä. Seksiäkin tekisi mieli. Vihaan ja kaipaan miestä yhtä aikaa.
Nyt parasta vaan antaa tilanteen rauhoittua ja tunteiden selventyä. Ihan vaikka muutamaksi kuukaudeksi jäähylle, jonka jälkeen katsot tilannetta uudestaan.