Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen palkka olisi sinulle paras omassa elämäntilanteessasi?

Vierailija
15.04.2011 |

Mihin palkkaan olisit tyytyväinen, niin että saisit kaikki olennaiset menot katettua ja olisi mukava ja turvallinen olla. En tarkoita, että niin paljon kuin mahdollista, vaan joku realistinen summa suhteessa tehtyyn työhön.

Itse laskin, että bruttona 4000-4500 olisi sellainen, että riittäisi niihin asioihin, joilla tekisin elämästäni (rahallisesti) mukavaa.

Itselläni palkka tällä hetkellä n. 3800, joten paljon ei puutu =) Mutta ei riitäkään....

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä varmaan riittäis kaikkeen - tuskin verottaja vielä näissä summissa koko palkannousua multa ryöstäis. Onneks miehen palkka nousi just tonnilla firman vaihdon yhteydessä, joten se varmaan riittää meillä kuittaamaan puuttuvat. Mutta olis vaan kiva kantaa omakin kortensa kekoon. Aina olen tienannut 1/3 tai alle meidän perheen tuloista.

Vierailija
22/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätuloista jengiä!

jos itsellä olis tollaiset tulot niin hioisin kyllä illat yrityssuunnitelmien parissa enkä istuis täällä palstalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi 2000 euroa käteen kuussa. Tällä hetkellä saan 1150 euroa. Olen äitiyslomalla eikä minulla ole vakituista työpaikkaa. Mies tienaa 2500 euroa käteen kuussa ja ollaan jouduttu karsimaan kuluista nyt kun en ole töissä.

Omalla alallani tuo 2000e/käteen olisi ihan hyvä palkka ja mahdollinenkin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
24/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun palkka on tällä hetkellä n.1800 euroa ja oon ihan tyytyväinen. Miehellä palkka pari-kolmesataa euroa enemmän ja ihan mukavasti elellään. Ei ole kyllä varaa omaa kotia ostaa, mutta ei ainakaan tällä hetkellä haluttaisikaan. Olishan se kivaa jos saisi vielä enemmän rahaa, mutta nytkin mulla menee rahaa aika paljon ns. "turhuuteen", joten enpä enempää tarvitsisi.

Vierailija
25/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdoton minimi sille, että pärjää ilman tuskaisuutta, olisi 1600-1700, tyytyväinen olisin käytännössä 2000-2500:aan, jos kyse olisi vakityöstä. Pätkätyössä summa saisi olla lähempänä 3000:aa, jotta voisi säästää isompia summia. Sitten kun saisi opintolainan maksettua, niin pienempikin palkka riittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme