Miespuolinen vanha kaveri ei hyväksynyt mua FB-kaveriksi wtf???
Meillä on 4 yhteistä kaveria ja luulin että se olis ilahtunut kaverikutsusta! Mutta näköjään ei hyväksynyt mua. Miksi?!
Kommentit (8)
Mitä väliä niillä jos te ette ole riittävän hyviä kavereita jotta hyväksyisi fb-kaverikseen. En minäkään hyväksy kaveripyyntöjä joista hetken miettimisen jälkeen keksin että ollaan oltu joskus samalla luokalla/työpaikalla ja sitten jään miettimään että minä vuosina... Toiset vaan pitää vähän tiukempaa linjaa.
kaveripiirin pienenä. Ei kai siinä sen kummempaa.
Me ollaan periaatteessa ihan samanarvoisia mun mielestä. Yhtä läheisiä tai kaukaisia.
Me ollaan periaatteessa ihan samanarvoisia mun mielestä. Yhtä läheisiä tai kaukaisia.
No ehkäpä se on pitänyt niistä kavereista enemmän tai sitten ollut yhteydessä niihin jälkikäteenkin. Tai hyväksynyt ne avattuaan profiilin ja kerennyt kyllästyi vieraisiin kavereihin ja päättänyt ettei ota lisää vastaavia.
Hanki elämä ja anna entisten kavereiden päättää ihan itsekseen kenet ottavat kavereikseen...
Mulla on ehdotuksissa ihmisiä, joilla on mun kanssa 70 yhteistä kaveria ja joita näen melkein joka päivä.
en hyväksy kaveriksi ketään vuosien takaisia tuttuja, joiden kanssa en edes ole ollut kaveri. Haluan pitää facebookin sellaisena, että voin sinne joskus jotain kommentoidakin.
Onko sinulle tullut tieto hylkäyksestä vai päätteletkö vain ettei ole hyväksynyt sinua, kun mitään ei kuulu? Eli tiedätkö käyttääkö mies facebookia aktiivisesti? Itse tiedän montakin ihmistä, joilla alkuinnostuksen jälkeen on facebookin käyttö jäänyt, eli profiili on olemassa, mutta sitä ei käytetä koskaan tai ehkä esim. kerran kuukaudessa.
on mustasukkainen.