Mitä sinun miehesi tekee, kun tulee kotiin töistä?
Minun mies riisuu housut ja sukat, pesee kädet, katsoo postin, sitten menee joko paskalle tai sänkyyn makoilemaan. Mites teillä?
Kommentit (107)
syö jotain ja sit painuu nukkumaan tai ainakin näin on kertonu mulle tekevänsä en sit tiedä mitä oikeesti tekee....
Pesee kädet (hieno huomata miten moni tekee näin).
Keittää teetä itselleen ja menee kellariin koneelle tunniksi koska lapsi nukkuu vielä päikkäreitä silloin.
Hakee lapsen päikkäreiltä ja leikkii sen kanssa.
Sitten puuhataan loppuilta kaikenlaista.
Autojen, mopojen ja fillareiden pesua ja huoltoa, pihakalusteiden huoltoa, pihan siivousta, pikkuremppaa ym.
joskus olen jo nukkumassa joten en tiedä mitä silloin tekee mutta kun olen hereillä ja mies tulee kotiin niin antaa mulle pusun, riisuu vaatteet ja laittaa kotivaatteet päälle, käy vessassa ja menee suoraan tietsikalle tai istuu mun kanssa sohvalle tuijottamaan töllöä jonka jälkeen menee tietsikalle lukemaan uutisia.
ei meillä vaan..
ja monen mies vaihtaa vaatteet, ei meillä sitäkään vaan on kauluspaidassa ja vaikka pikkutakkki päällä koko illan. Menee lapsen kanssa uloskin näin.
Meillä mies
- kävelee ensin kengät jalassa ja takki päällä ympäri kämppää ja usein puhuu puhelimessa kova äänisesti.
- menee jääkaapille ja napsii sieltä nakkeja, vaik ruoka ois just tulossa tai pöydässä
-menee vessaan ja pelaa samalla angry birdsiä
- vie pienimmän ulos tai leikkii sen kanssa sisällä
- käy kaupassa
on koneella tai pelaa kännykällä tai puhuu puhelimessa
- pelaa keskimmäsiten kanssa shakkia
-lukee pienimmälle pojalle iltasadun, pesee hampaat ja laittaa nukkumaan
- ysiltä on lapset sängyissä paitsi pienin, joka nukahtaa syliin sohvalle. Mies tulee joko katsomaan mun kaa telkkaa tai menee koneelle.
- kun menen nukkumaan, jää vetämään käteen.
laittaa kannettavansa pöydälle ja kiinni seinään ja jossakin vaiheessa menee sohvalle istumaan vauva sylissään. Jos vauva nukkuu tyytyväisenä, isänsä saa istua tietokoneellaan.
kun minä katson telkkaria. Tulee töistä kymmeneltä, lapset jo nukkuu.
ottaa koirat pihalle, tulee sisälle ja menee kuselle, istuu sohvalle ja kysyy mitä meidän iltaan kuului. Sitten miettii että joiskohan oluen vai söisköhän iltapalaa. Siinä vaiheessa minä yleensä lähen nukkumaan ja mies jää vielä olkkariin. Hauskoja iltoja tämmöiset :)