Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinun miehesi tekee, kun tulee kotiin töistä?

Vierailija
15.04.2011 |

Minun mies riisuu housut ja sukat, pesee kädet, katsoo postin, sitten menee joko paskalle tai sänkyyn makoilemaan. Mites teillä?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 8 kertaa parempi keino kuin pikkuhousunsuoja. Raamattu ja Voltairen Candide.

Vierailija
22/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 8 kertaa parempi keino kuin pikkuhousunsuoja. Raamattu ja Voltairen Candide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painuu kuselle, vaihtaa (riisuu) vaatteet, saunassa käydään, syö, nukahtaa sohvalle. ja tulee aamulla valittamaan et hänet on yksin jätetty.. (joo,en ala aikuista miestä kantamaan sänkyyn) tämä siis kerran viikkoon, mies reissutöissä..

Vierailija
24/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesee kädet, tekee ruokaa, siivoaa ja sitten tulee sohvalle minun kanssa.

Vierailija
25/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene hyvin näillä miehillä.akat määrää ,vahtii ,komentaa ja vielä kehuvat täällä miten tottelevainen mies on.pesee jopa kädet !

voi herranduudelis sentään.Miehet on joutunut näköjään orjan asemaan.kyllä akat osaa hyvin manipuloida.pakko totella,muuten ei haarat aukee.se on hyvä valttikortti.

Vierailija
26/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tekee koko illan töitä, paitsi sunnuntait jotka omistaa mulle ja tyttärelle. Silloin laittaa ruokaa ja leikkii lapsen kanssa.

Vierailija
27/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä syö jotain pientä ja lukee postin, kenties ottaa sohvalla tirsat.

Joskus käy suoraan tekemään ruokaa. Jos on kovin nälkäinen. Tätä tapahtuu aika harvoin.

Perjantaisin keittää kupin kahvia ja sitten hakee lapsen hoidosta.

28/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisuu ajokamat ja jos on satanut riisuu ne partsilla ja vien hänelle pyyhkeen ja puhtaat kalsarit :D Antaa pusun, kertoo työpäivästä.

Syödään tai sitten tehdään yhdessä ruokaa ja poristaan päivän tapahtumista.

tarkistaa sähköpostin, keskustellaan seuraavasta päivästä ja mitä on tiedossa. Menee suihkuun ja sitten sänkttn köllimään ja katsoon telkkaria ja sitten mennään nukkumaan :)

Lapsia harvemmin kerkii morjenstaan, kun he ovat jo nukkumassa jos on päivävuoro.

huah, ja mä olen vieläkin kuin pikkutyttö jonka ihastus tulee ovesta, en voi olla hymyilemättä vaikka mikä olisi. joskus koitan huonosti esittää mököttävää ja kaltoinkohdeltua koiraa jos on ollut huonopäivä, tosin se orastava hymy ja "olen marttyyri" katse aina paljastaa minut ja on pakko nauraa :P

Vierailija
29/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ja lysähtää sohvalle tai ottaa pienet päikkärit. Ja naurettavaa sanoakin, mutta kun jotkut ovat oikein erikseen maininneet että mies puhuu kotiin tullessaan, niin kyllä mekin ollaan ihan puhekykyisiä, eli voidaan vaihtaa kuulumisia ihan siinä syödessä tai sohvalla löhötessä. Päikkäreilä harvemmin.

Vierailija
30/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee syömään

saattaa mennä koneelle, tai ulos.

aloittaa lämmittämisen (jos talvi) tai lumityöt

puuhailee jotain.

Vierailija
31/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joko istahtaa telkkarin ääreen tai katsoo jonkin jutun netistä.

Vierailija
32/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettanut minulle että aina pestään kädet kun tullaan kotiin :) .

Ei mene hyvin näillä miehillä.akat määrää ,vahtii ,komentaa ja vielä kehuvat täällä miten tottelevainen mies on.pesee jopa kädet !

voi herranduudelis sentään.Miehet on joutunut näköjään orjan asemaan.kyllä akat osaa hyvin manipuloida.pakko totella,muuten ei haarat aukee.se on hyvä valttikortti.

Vierailija
33/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa hänet syliin. Minulle hän saattaa antaa pienen pusun. Sitten hän vaihtaa työvaatteet rennompiin. Alamme syödä.

Vierailija
34/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väsynyt ja ei tahdo puhua mitään, tai tehdä mitään pariin tuntiin. Ehkä syö jotain jos on nälkä. Ruoka on kuitenkin aina valmiina kun mies tulee kotiin.

Yleensä istuu pari tuntia sohvalla läppäri sylissä ja on omissa maailmoissaan. Sitten ehkä vähän piristyy ja käy suihkussa. Jonka jälkeen kello onkin jo sen verran että asettuu telkkarin ääreen odottamaan nukkumaanmenoaikaa.

Vierailija
35/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa ja istuu ruokapöytään.

Lukee postit siinä jossain välissä.

Vierailija
36/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan yleensä aina jo nukkumassa kun tuo kotiutuu.

Vierailija
37/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä että kaikki vaan roikkuu koneella tai tv.n ääressä. Me ulkoilemme koko perheen ja kolmen koiramme kanssa, pelaamme ulkona, laitamme pihaa, siivoamme yhdessä...

miehellä on sen verran raskas työ että työpäivinä ei jaksa lähteä illalla kyläilemään, harrastuksissa käy pari kertaa viikossa, mutta menee niihin vasta illalla klo 18 tai 19 aikoihin. Ja nythän oli kyse siitä mitä mies tekee kun tulee töistä (eikä siitä mitä tekee koko loppuillan).

Kyllä me viikonloppuna ulkoillaan ja käydään kylässä, tälläkin hetkellä mies ja lapset on lähdössä mummolaan virittelemään grilliä. Tai niin ainakin suunnitteli aamulla, itse nökötän töissä ja täällä on hiljaista. Pihaa ei vielä pysty laittamaan kun siellä on kymmeniä senttejä lunta (asutaan pohjoisessa).

34

Vierailija
38/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee töistä klo 18-19 maissa, minä jo paljon aiemmin. Kotiin tullessa hän ensin:

-tervehtii koiraa (joka on aina aivan innoissaan, kun 'isi' tuli kotiin)

-halaan ja suukottaa minua

-katsoo postin

-vaihtaa kotivaatteet

-menee nettiin (minä olen yleensä juuri laittamassa ruokaa)

-syödään yhdessä

-loppuilta ollaan yleensä viikolla kotona; telkkarin katselua, netissä surffailua, koiran kanssa touhuilua.

-nukkumaan klo 22-23, molemmilla aikainen nousu aamulla

Vierailija
39/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesee kätensä,riisuu boksereilleen, hakee kahvia/keittää ja menee tietokoneelle pelaileen. Saattaa naurattaa välillä koneelta käsin lattialla leikkivää vauvaa, ja kun käy tupakilla niin saattaa matkalla pysähtyä hetkeks jutusteleen sille. Ei kysy meidän päivästä koskaan, mutta kerron silti. Tosin se on kuin puhuisi kuuroille korville. Sit iskee väsy ja menee päiväunille n. 3-4 tunniksi ja kun heräilee,minä laitan vauvaa nukkumaan, tai mahdollisesti olen laittanut jo ja menen itse pian perässä.

Samainen mies sanoi eilen kun kysyin,että mitäs jos mä lähen tästä nyt johonkin, että "no sit musta varmaan tulee yksinhuoltaja." Kysyin,että miten niin,niin hän sanoi,että "no kyllä sä kuule menetät lapsen huoltajuuden ja saat sakot,kun käy ilmi että sulla on tapana seota päästäs välillä (=suuttua miehelle,kun on tommonen saamaton vätys) ja se on purkautunu joskus lapseenkin (olen kiukkuisena tiuskinut vauvallekin, valitettavasti, tai sitten lapsi otetaan huostaan."

MOON NIIN ONNELLINEN!

Vierailija
40/107 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee kotiin, ei koko illan ohjelmaa. Vai olisko sekin pitänyt kirjoittaa:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi