Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinun miehesi tekee, kun tulee kotiin töistä?

Vierailija
15.04.2011 |

Minun mies riisuu housut ja sukat, pesee kädet, katsoo postin, sitten menee joko paskalle tai sänkyyn makoilemaan. Mites teillä?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ku tulee töistä kotiin ni suukottaa mua ja sit se vie mut sänkyyn ja ollaan siellä ja pussaillaan

Vierailija
42/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruvetaan laittaa ruokaa yhdessä tai laittaa itse, riippuu mitä aikoo tehdä.

ruoan jälkeen menee koneelle ja sitten lepäillään, illemmasta hän siivoilee tai leikkii lasten kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sisään, tervehtii, menee pesemään kädet, suukottaa minua ja kysyy tytöltä koulupäivästä. tämän jälkeen hetkeksi nettiin, jonka jälkeen syödään.

Vierailija
44/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle iltaruoan, syö hänen kanssaan, siivoaa jäljet ja leikkii lapsen kanssa. Sitten minä tulen töistä jolloin lähtee lenkille tai tekee töitä tai lukee tai mitä nyt haluaakaan.

Vierailija
45/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle iltaruoan, syö hänen kanssaan, siivoaa jäljet ja leikkii lapsen kanssa. Sitten minä tulen töistä jolloin lähtee lenkille tai tekee töitä tai lukee tai mitä nyt haluaakaan.

uskoisin hänen pesevän kätensä ihan ensin, ja myös katsovan että lapsi pesee kädet ;)

Vierailija
46/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ensin wc:ssä, tai ainakin pesemässä kätensä ja vaihtaa kauluspaidan ja farkut verkkareihin ja t-paitaan. Sitten se yrittää pitää meidän 2-vuotiaat kaksoset pois mun jaloistani, kun teen ruokaa. Toisinaan menen lasten kanssa valmiiksi ulos ja mies jää suoraan sinne niiden kanssa siksi aikaa, että saan ruuan pöytään.

Vierailija
47/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa työvaatteet kotivermeisiin.

Katsoo postin lävitse.

Tarjoaa hetken päästä lapsille ja itselleen välipalan.

Tässä vaiheessa kello on n. 17, paitsi maanantaina, jolloin lasten harrastuksen takia yllä mainituista pitää selvitä lähtemään kotoa jo viimeistään klo 16.30. Mies lähtee viemään.

Minä tulen kotiin klo 16.30-17.30 välillä.

Sitten on sekalaista touhuilua, joku ilta mies voi vetäistä pienet torkutkin siinä klo 17.30 pintaan. Voi olla ulkoilua yksin tai perheen voimin, kirjastokäynti, uimista, lenkkisauna...

Minä laitan päivällisen ja se syödään klo 19.30-20.30 välillä. Minä hoidan lasten iltatoimet ja mies siivoaa keittiön sillä aikaa.

Sitten ollaan vain, katsotaan telkkaria, tietokonetta, mitä milloinkin.

Vierailija
48/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsekkaa postin ja menee paskalle istumaan ja käy suihkussa,sen jälkeen hilluu pyyhe päällä ja kysyy mitä ruokaa,noh yleensä alan tekee ruuan jossain neljän maissa,istuu tietokoneen ääreen ja tv päälle samalla leikkii lapsen kanssa,saattaa nukahtaa sohvalle. Herää syömään ja sit ollaan koko perhe yhessä/siivotaan ja ollaan vaa,yleensä se olen minä joka olen koneella :DD

Vierailija
49/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee jääkaapille ja sitten pöytään syömään ja lukemaan Kauppalehteä tai Hesaria iPadilla. Ei kuule eikä nää mitään kun lukee.

Vierailija
50/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kaappaa lapset syliin ja vaihtaa päivän kuulumiset.

Vierailija
51/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee ruuan. Sitten odottaa lapsen kanssa minua kotiin. Pääsen siis töistä tultua suoraan ruokapöytään.

Ja jos ruoka ei ole valmis, kun tulen töistä, niin pahoittelee kovasti, kun ei ehtinyt ajoissa töistä kotiin :D

Vierailija
52/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tulen töistä, istun sohvalle ja pelaan videopelejä kunnes on aika mennä nukkumaan.

Vierailija
53/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa syö iltapalaa (hänelle iltapalaa) tulee mun viereen, hetken ehtii pitää minua kainalossa kunnes itse nousen ja lähden töihin.

Vierailija
54/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö ja menee tunnin tirsoille. Herättyään käy tupakalla ja menee takaisin sänkyyn tuijottamaan telkkaria. Yleensä aika pian alkaa kuulua kuorsausta. Jossain vaiheessa mies nousee vielä iltatupakalle ja sen jälkeen nukkumaan yöunille.

Vierailija
55/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa laittaa ruokaa. Toki tervehtii kotona olijat ihan ekana.

Vierailija
56/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten elo jännittävää.

Ei siis sillä, että omani olis kummoisempaa.

Vierailija
57/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa ensimmäisenä "rennot" kotivaatteet. Hän riisuu puvun pois kauluspaitaa lukuunottamatta, laittaa jalkaan farkut ja kauluspaidan päälle neuleen. Olisipa ihanaa nähdä mies joskus hupparissa. Tämän jälkeen yleensä istutaan sohvalla ja selaillaan/keskustellaan yhdessä päivän lehdet läpi. Samalla juttelemme työpäivästä ja kyselemme vinkkejä toisiltamme omiin projekteihimme (olemme samalla alalla, tosin eri yrityksissä). Sitten mies ryhtyy ruoan valmistukseen ja minä yleensä silittelen pyykkejä ja muuten siivoilen. Syönnin jälkeen painumme omiin harrastuksiimme tai ystäviä tapaamaan. Illalla istutaan vielä sohvalla tv:n ääressä ja mies korkkailee meille punkkua, viskiä tai mitä milloinkin. Meillä ei siis lapsia.

Vierailija
58/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies Ja kun tulen töistä, istun sohvalle ja pelaan videopelejä kunnes on aika mennä nukkumaan.

Sielunkumppanini!

Vierailija
59/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee syömään lämmintä ruokaa katettuun pöytään.

Vierailija
60/107 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie koiraa, syö, menee koneelle/telkun ääreen tai sängylle makaamaan ja nukahtaa. Illalla yleensä herää syömään ja mankumaan seksiä. Sitten murjottaa jos kieltäydyn ja menee koneelle/telkun ääreen/nukkumaan. Jos suostun, menee seksin jälkeen koneelle/telkun ääreen/nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi