Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: julkisin imetystilanteesi?

Vierailija
08.04.2011 |

Itse imetin kerran Aleksin Zarassa. Olin pitkästä pitkästä aikaa päässyt lähtemään kaupungille ystäväni kanssa. Oli kylläkin pakko ottaa kuopus mukaan, luotin että nukkuisi vaunuissa kun oli niin pieni. No eipä nukkunut, vaan huusi suoraa kurkkuhuutoa..

Pakkohan se oli ruokkia, huivin käärin ympärille ja kävelin lapsi käsivarrella tissi suussaan. Saattoihan sen joku huomata, mutta ei sen väliä.

Se kaupunkireissu loppui kyllä aika lyhyeen, ja lapsi alkoi nukkumaan heti kun luovutin ja käänsin vaunut kohti bussipysäkkiä.. :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen imettänyt siellä missä täytyy.

Vierailija
2/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei imettäminen julkisesti ole ikinä ollut mikään ongelma minulle, sehän on luonnollista, joten puistoissa,kahviloissa ja toreilla on tullut kyllä imetettyä. Kerran tosin oltiin luostarissa käymässä, siellä ei ollut niin ok tunne imettää kun munkki käveli ohi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina etsiytynyt lastenhoitohuoneisiin tai vessoihin imettämään, mutta kerran pitkällä kävelylenkillä lapsi sai sellaisen huutoraivarikohtauksen että meinasi unohtaa jo hengittääkin. Ei siinä muu auttanut kuin kaiva tissi esille ja tunkem se lapsen suuhun bussipysäkillä. Se oli ainoa keino rauhoittaa lapsukainen. Yleisöä oli jonkin verran.

Vierailija
4/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä liikun ennemmin koti-puisto-kauppa -akselilla, joten kovin hurjissa paikoissa ei ole tullut oltua. Terveyskeskuksessa olen imettänyt, ja kerran stockmannilla ja kerran kampissa. Mutta silloin olen ollut edes jotenkin syrjässä.

Tiedän, että joitain ihmisiä häiritsee imetyksen huomaaminen. En vain ymmärrä miksi. Enkä rehellisesti ihan hirveästi välitä- sen verran kuitenkin että huivilla verhoudun.

ap

Vierailija
5/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi täytyy julkisesti imettää, jos on joku rauhallisempikin paikka/nurkkaus tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän