Mitä sinun miehesi tekee, kun tulee kotiin töistä?
Minun mies riisuu housut ja sukat, pesee kädet, katsoo postin, sitten menee joko paskalle tai sänkyyn makoilemaan. Mites teillä?
Kommentit (107)
makaamaan siihen asti, kunnes olen potkinut hänet (perheen yhteiselle) iltapalalle.
pesee kädet, keittää teetä, käy vessassa ja sitten jotain seuraavista vaihtoehdoista, riippuen kuinka myöhä ja mikä päivä on:
-menee lapsen kanssa ulos tai leikkii sisällä
-syö (yhdessä muiden kanssa)
-lämmittää saunan
-soittaa kitaraa
Nyt siivoaa, vähän poikkeuksellista.
hän tervehtii minua ja vauvaamme ja rupattelemme jotain. Sitten hän vaihtaa vaatteet ja peseytyy. Sitten käy tietokoneella ja yleensä alamme syödä ja katsoa telkkaria tai jos en ole tehnyt ruokaa, niin rupeamme laittamaan sitä. Ohessa juttelemme päivän tapahtumat.
suukottaa mua, jolloin komennan suihkuun eka (metallimies ;)). Ja sitten menee lasten kanssa pihaan tms. ei tosiaan makaa sohvalla taikka muutakaan vaan on perheen kanss.a
sitten laittaa kauppatavarat jääkaappiin jos oli kauppapäivä, avustaa lapsia ruokailussa ja sen jälkeen ulkoilee tai muuten leikkii lasten kanssa.
Syödään yhdessä, juodaan kahvit. Hakee takkapuut, lukee lehden, touhuaa lasten kanssa.
Mutta näyttää kevät tulleen ja töissä on kiireistä, joten tällä hetkellä tervehtii lapsia ja mua, riisuu ulkovaatteet, pesee kädet, syö ja menee nukuttamaan lapsia.
leikkii vauvan kanssa, kun minä teen illallisen.
Mennään lenkille ja palatessa hoidetaan vauvan iltarutiinit ja kello 9 katotaan joku ohjelma televisiosta ja juodaan teetä.
ja sitten syödään yhdessä päivällistä.
Riippuen ilmasta ulkoillaan tai makoillaan sohvalla.
Meillä mies ei tee mitään kotitöitä koska en halua. Minulla on kotiäitinä aikaa tehdä kotityöt ja yhteisen aikamme käytämme muuhun kuin siivoamiseen.
Tervehtii ovelta. Pesee kädet. Vaihtaa kotivaatteet päälle ja istuu ruokapöytään. Postin saattaa vilkaista ennen ruokailua.
ja antaa mulle pusun samalla.
Sit käy vaihtaas vaatteet ja syö. Samalla seurustelee isompien lasten kanssa.
vaihtaa rennot kotivaatteet, syö, lukee päivän postit, sitten istunnolle wc:hen. Samalla jutellaan päivän kuulumiset. Sitten joko yhdessä tai erikseen lenkille, harrastuksiin, lapsia kuskaamaan jne. Mies osallistuu kotitöihin, ollaan molemmat työelämässä.
vaihtoi housut, söi ja meni torkuille.
tänään tuli aikaisemmin, meni tuohon punttisalillemme treenailemaan ja kohta tulee syömään päivällistä meidän kanssa
ja parin tunnin päästä häippäsee naapuriin
näin:
-vaihtaa vaatteet
-lukee postin
-syö päivällistä perheen kanssa
-ruokailun jälkeen laitaa tiskit koneeseen
-leikki lasten kanssa
-keskustellaan päivän tapahtumista
-käydään iltakävelyllä
-syödään yhdessä iltapalaa
-lukee lapsille iltasadun
-illalla vietetään aikaan kahdestaan
En katselin miestä joka ei tee mitään.
Tulen itse yleensä myöhemmin. Hakee postin, juo kupin tetä kenties ja rupeaa laittamaan ruokaa. Autta lasta läksyjenteossa ja katsoo telkkaria.
tullessaan sanoo "moi kulta", pussaa mua, pesee kädet ja koppaa vauvan syliin, jos tuo on hereillä. Pusuttaa vain jos vaavi nukkuu.
ensin halaa ja pussaa lapsia ja mua, syö, menee nukkumaan.
pesee kädet, tekee ruokaa, siivoaa ja sitten tulee sohvalle minun kanssa.