Onko miehelläsi mitään vaaleanpunaista vaatetta?
Kommentit (36)
roosan värinen neule.
? kuinka niin ?
on niin konservatiivinen, vaikka muuten avoin ja suvaitsevainen onkin. Yhdet pinkit bokserit taitaa olla. Punaisia t-paitoja jne on kyllä useita.
Mulla on MIES eikä mikään homppeli!
Useitakin paitoja ja neuleita. Vaaleanpunaisia merkkivaatteita kun saa tosi usein alesta:D
Pari kauluspaitaa, pari pikeepaitaa ja t-paita. Kirkasta pinkkiä löytyy kauluspaitana, neuleena ja sukkina. Sopivat violetin, mustan, harmaan ja tumman farkunsinisen kanssa.
Miksi kysyit?
On minullakin pari sinistä vaatetta.
Eikä taida tullakaan. Punaista kyllä on.
Yksi vaaleanlila kauluspaita on. Ja punaisia t-paitoja löytyy, mutta vaaleanpunaista ei löydy.
Sen lempipaita on vaaleanpunainen, täytyy kohta heittää tosin menemään, kun mansetit ja kaulukset on jo kertaaleen uusittu/käännetty ja kuluvat jo toiseen kertaan puhki:-( Yhtä hyvää ei ole löytynyt.
Pikeepaitoja on muutama ja yksi neule.
miehen on tumma ja vaaleanpunainen sopii hänelle kuin nenä päähän.
on sellanen perusinsinööri, ei mikään erityisen nuorekas pukeutuja tai mitään.
kauluspaita löytyy vaaleanpunaisena meilläkin.
Ainakin 2 t-paitaa, 1 kauluspukupaita, vaaleanpunakukertava kravatti, yhdet hot pink -väriset housut.
Kirkkaanpunaista onkin sitten paljon enemmän, punainen on miehen mieliväri. Kesäksi mies aikoo hankkia punaiset kengät tai canvas-tossut.
Ainakin par kauluspaitaa, t-paita ja parit pinkit kalsarit. Sopii miehelle hyvin, kun ruskeasilmäinen. Niin on meidän poikakin ja ostelen sillekin mielellään vaaleanpunaisya.
niin aika heikoissa kantimissa on. Tosi mies tietää olevansa MIES, VAIKKA sillä olis vaaleanpunaista päällä. Jos siis sattuu pinkistä tykkäämään.
Miestä mulla ei ole, mutta mun aikuinen poika käyttää paljon pinkkiä ja muutenkin ihanan värikkäitä vaatteita. Tyttöystäväkin sillä on, joten tosi piilossa sen homppelius on, jos sattuisi muka käyttämiensä värien takia homo olemaan :DD Kaikkea sitä ihmiset ajatteleekin :D
Minun melko konservatiivisella miehelläni on useita pinkkejä pikeitä ja kauluspaitoja. Väri sopii miehelle hyvin kuin myös anopilleni, koska heillä on sama väritys. Minulle pinkki ei sovi, joten sitä harvemmin itse käytän. Miehelle ja tyttörellemme ostan mielelläni.
kauluspaitoja ja sit vähän tummempi neule. Ite on ostanut ja tykkää niistä...
kun mustien pyykkien joukkoon eksyi punainen paita...