Onko miehelläsi mitään vaaleanpunaista vaatetta?
Kommentit (36)
eikä ole minullakaan yhtään, mies ei pidä ko väristä yhtään enempää kuin minäkään.
Eikä taida tullakaan. Punaista kyllä on.
mutta eipä ole minullakaan. Olen aina inhonnut pinkkiä babypinkistä neonpinkkiin asti. Ihan pikkulapsesta saakka olen tykännyt vihreästä ja sinisestä kaikissa niiden sävyisssä, erityisesti turkoosista ja mintunvihreästä. Oman huoneeni lapsuudenkodissani samoin kuin mökillä isä sai maalata sinisen sävyillä.
Lakkasi tosin käyttämästä kun sanoin sille että se näyttää niissä kiinteistövälittäjältä/jääkiekkoselostajalta :)
Muuten en kyllä tajua noita tyttöjen väri/poikien väri-juttuja. Aikuiset ihmiset!
On niin Homofobinen että v.punaista tahi pinkkiä ei laita päällensä! Että näin..
sitten on olemassa vaaleanpunainen puku. Niin ja se taskuliina on samaa väriskaalaa.
eikä minullakaan ole. Meidän kahdella tytöllä sen sijaan on.
Löytyy kyllä tumma viininpunainen kauluspaita, joka sointuu yhteen mun yhden juhlamekon kanssa samaan sävyyn bokserit.
Vaaleanpunainen on vaan niin ruma ja lälly väri (mun mielestä). Kuten kaikki pastellit. Hyhhy.
Jos joskus saan lapsia, ihan sama mitä merkkiä, ei niilläkään tule vaaleanpunaista (eikä pinkkiä olemaan).
En vaan voi sietää ko. väriä.
ei onneks mennyt mukaan siihen v.pun villitykseen mikä joillekin miehille tuli kun ne halus olla "nuorekkaita". Tosi harvalle naisellekaan sopii vaaleanpunainen, saati miehelle.
Onhan meillä molemmilla vaaleanpunaiset teekkarihaalarit. :)
mutta ostin kirkkaan pinkit bokserit sille joululahjaksi. Piruuttani totta kai!
kauluspaitaa ja yksi t-paita ainakin on. Näyttävät hyvältä ruskeatukkaisella mustan puvun tai tummien farkkujen kanssa. Punaista ei mies taas käytä lainkaan. Boxereista jopa valtaosa taitaa olla pinkkejä ainakin osittain, siitä kiitos Björn Borille, koska on ainut merkki mitä käyttää.
Jotakuta AV-mammaa voisi tämä yllättää, koska mieheni on sentään kasvissyöjä, eli selkee HOMO.
Neuleliivi, Pikeitä, T-paitoja, kauluspaita, alushoustut. Hyvin se niitä kantaa ja näyttääkin hyvältä...
mun mies on rock. Tai niin rock kuin it-konsultti nyt voi olla ( :
17-vuotias poikani sen sijaan käyttää koko väriskaalaa.