Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät halua kuin yhden lapsen, koska senkin kanssa on niin rankkaa ?

Vierailija
14.04.2011 |

minulla kynyt monesti mielessä, etten halua enempää, vaikka olen nuori ja lapseni on nyt 2 -vuotias. Meillä vaan lapsi sairastelee jatkuvasti, hoidan häntä paljon yksin. Lapi myös heräilee öisin ja kiukuttelee paljon.

Lääkäreillä ravatesa tulee aina mieleen, että ei tätä enää koskaan uudelleen ... samoin niinä päivinä, kun lapsi vain sotkee asuntoa ja seinät tuntuvat kaatuvan päälle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse hankkia pienellä ikäerolla.

Isommista on hirveästi apua.

Vierailija
2/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon yhdenkin saaminen oli niin vaikeaa että en todellakaan halunnut uutta yrittää.

Poika on nyt lähes 16v ja mulla on alkamassa uusi vapaus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei ole enää kauaa aikaa miettiä. Ensimmäinen on ollut tosi vilkas ja sairastellut paljon. Jaksaminen on ollut kortilla. Vaikka eihän sen toisen kanssa välttämättä samanlaista ole.

Vierailija
4/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei meillä niin rankkaa olekaan, etenkään nyt kun lapsi on jo vanhempi. Satunpahan vain pitämään suht helposta elämästä, enkä toisaalta jaksa alkaa painostaa miestäni lapsenhankintaan. Jos hän haluaisi toista lasta, todennäköisesti itsekin innostuisin.

Tsemppiä sinulle, kyllä se siitä, kunhan lapsi kasvaa. Muutaman vuoden päästä sinulla on todennäköisesti jo paljon helpompaa. Oletko harkinnut töihinmenoa tai opiskelua, se voisi piristää?

Äläkä usko palstamammoja, joiden mukaa on pakko tehdä ainakin 2 lasta, koska se nyt vain on niin väärin, ettei lapsella ole sisarusta.

Vierailija
5/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon todennu et yks riittää mainiosti, miehelle olen sanonut mielipiteeni ja nyt on mies alottanu haluan toisen lapsen kamppanjan, mut en jaksa enää uudestaan vauva aikaa enkä todellakaan kestä uutta raskautta vaikka pojan kanssa kaikki on menny hyvin, ei valvonu öitä vauvana, ei oo sairastanu paljoa,ei ole pahoja uhmiksia ja on sopeutuva... Ehkä mieli muuttuu parin vuoden päästä, mut täl hetkel yks on sopiva luku.

Vierailija
7/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme mieheni kanssa vuorotellen poissa töistä, silti tulee kummallekin aika paljon poissaoloja.

Pystyykö sinun miehesi vuorottelemaan välillä?

Vierailija
8/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei kaikki lapset sairastele paljon. Meillä kahdesta lapsesta toisella ei oo koskaan edes nuhaa, kerran on ollut lääkekuurilla. Toinen taas oli jo tänä talvena 6 kertaa lääkekuurilla. Noissa on eroja.

Mutta sitähän ei voi etukäteen tietää tietenkään. Meillä eka oli vauvana työläs tapaus. Silloin halusin toisen sillä ajatuksella, että kun lapsia on kaksi, niin ne on joskus toistensakin seurassa, eikä aina vain äidin puntissa roikkumassa tai riehumalla huomiota kerjäämässä. Ja kyllä se sitten meillä noin toimikin, että kahden kanssa äitiä riivitään vähemmän. Mutta tietenkään tuostakaan ei kukaan voi mitään takeita antaa, joten arpapeliä kaikki on. Jos haluaa pelata varman päälle, niin silloin jättää siihen yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi