Tuo mun mies on ihan uskomaton, tuli töistä, teki ruoat (tortilloja) ja lähti
viemään lapsia (ei ole hänen omia) harrastuksiin, tuli välissä kotiin, keitti kahvit, piti mua hyvänä ja nyt lähti hakemaan lapsia kotiin. Mitähän mä oon tehnyt ansaitakseni tuon? ;))) Kaikin puolin niin täydellinen....
Kommentit (59)
pidät varmaan myös miestäsi hyvänä vuorostasi :)
Tuli tosin töistä valmiille ruoalle ja otti vartin nokoset. Sen jälkeen kävi kaupassa, laittoi pyykkiä pyörimään, viikkasi edelliset kaappiin, keitti meille kahvit..Ja kaikki tuo pyytämättä..
Nyt pelailee koneellaan rauhassa jotakin. On kiva kun ei tarvitse nalkuttaa..=)
ja koskaan eikä mitään arkeen kuuluvaa ei ole tarvinnut pyytää, tietenkään. Ollaanhan yhdessä perustettu perhe :)
Yhdessä 18v
Tuli kotiin, leikitti pihalla lapsia, syötiin yhdessä, lukee satuja lapsille ja leikittää niitä.
Jeejee!
tuollainen mies.. mahtaisi olla helppoa! :)
Meillä mies ei nykyään tee enää mitään muuta, kuin töistä tullessaan syö, jättää lautasensa ja murusensa pöydälle, menee sohvalle makaamaan ja katsoo televisiota, tai sitten pelaa pleikkaria/x-boxilla/tietsikalla yömyöhään.
Oma-aloitteisesti ei tee yhtään mitään kotityötä eikä lastenhoitoa, eikä pyynnöistäkään. Joskus kun olen aivan väsynyt ja jaksan vängätä miehen kanssa ja lopuksi suutun, hän saattaa tehdä jotakin, mutta tekee sen mielenosoituksellisen hutiloiden ja samalla huutaa ja kiroilee kaikille.
Mies herää aamulla ehtiäkseen viedä lapsen ajoissa tarhaan ja menee töihin, mulla alkaa työt myöhemmin ja menen myöhemmin töihin. Kun tulen kotiin, lapsi on haettu tarhasta ja kaupassa käyty. Minä leikin lapsen kanssa sinä aikana kun mies tekee ruoan. Sitten minä yleensä olen lapsen kanssa hänen nukkumaan menoon saakka - vuoroilloin laitetaan lapsi nukkuun ja hoidetaan lapsen muut iltarutiinit. Kasin jälkeen meillä on aikaa toisillemme: eilen katsottiin leffaa ja syötiin miehen ostamia mansikoita, edellisenä iltana mies hieroi mun jalkoja ja päädyttiin rakastelemaan... Tosi kiva, kun ei tartte nalkuttaa miehelle tai haukkua häntä nettipalstoilla :) Arvostan häntä ja osoitan sen monin tavoin mm. ostamalla yllätyslahjoja, päästämällä ilman valittamista poikien kans kaljalle, pitämällä huolta seksielämän toimivuudesta...
päästämällä ilman valittamista poikien kans kaljalle
mutta tässä kohtaa alkoi naurattamaan.. sä päästät aikuisen ihmisen :D
näitäkin on! Mun mies ei ehkä ole täydellinen, mutta paras mulle. Ei kyllä tee ruokaa, vaikka pärjää keittiössä hyvinkin. Mä olen nimittäin monopolisoinut ruuanlaiton meillä.
Kevätkunnostaa lasten kanssa pyöriä tuolla ulkona parhaillaan :)
tilanne...mies on monta kertaa sanonut saaneensa "lottovoiton" kun sai minut ja kolme lastani, ehkä siksi onkin noin pyyteetön. Nyt kuuluvat ottavan matsia pelissä pojan kans ja mä lähden kahden muun kanssa pyörälenkille. Nautitaan ihanista miehistä ja lapsistamme :) Ap
päästämällä ilman valittamista poikien kans kaljalle
mutta tässä kohtaa alkoi naurattamaan.. sä päästät aikuisen ihmisen :D
Mä arvasin, että joku puuttuu tähän sanamuotoon mut kirjoitinpa kuitenkin niin, koska kaikki ymmärtävät, mitä tarkoitan. Se on muuten "alkoi naurattaa" tai "rupesi naurattamaan". En ehdi enempää kommentoida, mies sai lapsen juuri unille ja leffa & sipsit odottaa :)
pyykkejä kaappiin ja vastailin työsähköposteihin ja ihastelin miehen touhuja.... ap
oikeen mukavalta NORMAALILTA lapsiperheen arjelta.
Aina ollut samanlainen, vaihtoi vaipatkin pienimmäiselle jo parin viikon seurustelun jälkeen ja ei ole omia lapsia. On jotenkin niin perhe-eläjä kuin olla ja voi. ap
tekaisit siis lapset toiselle miehelle, dumppasit sen ja elätät ne nyt uuden miehen kautta. Onko lasten isällä mitään oikeuksia tässä sopassa?
minun mieheni töissä arkena, eikä silloin koskaan auta kotihommissa, minä olen vkonloput töissä ja koti on aina kuin pommin jäljiltä. Mies on lasten kanssa, eli antaa karkkia ja katsovat elokuvaa.
miettisit sinäkin, miksi sut on jätetty...
46 on joku dumpattu miettisit sinäkin, miksi sut on jätetty...
että en ole. Ihmetyttää vaan taas tämäkin kuvio. Lapsia on ja jo vaippaikäisenä niitä hoitaa joku toinen mies, kuin lapsen/lasten isä.
46
Meillä mies ei ole koskaan halunut laittaa lapsia nukkumaan. Ei käy kaupassa muuten kuin silloin kun tarvitsee jotain Alkosta tai haluaa olutta. Ei laita koskaan ruokaa. Nykyisin ei enää ruoki lapsiakaan, vaikka valmis ruoka olisi kaapissa. Toteaa vaan, että odotetaan ,että äiti tulee (esim. viime lauantaina kävin pitkästä aikaa kaupungilla itsekseni ja tuli takaisin puoli kolme. Eivät olleet vielä syöneet). Ei kuljeta lapsia harrastuksiin, paitsi poikaa jalkapalloon, koska on siitä innostuneempi kuin poika itse. Illalla töiden jälkeen makaa sohvalla ja katsoo telkkaria. Viikonloppuisin nukkuu pitkään ja joskus kun olen pyytänyt ,että minäkin voisin nukkua, vastaus on ,että mene aikaisemmin illalla nukkumaan niin aamulla ei väsytä. NÄlvii teiniä puheellaan epäsuorasti ja toistuvasti. Toteaa esim. pikkuveljelle ikävään sävyyn, että toivottavasti sinusta ei tule sellaista, joka jättää kaikki harrastukset (niinkuin teini nyt on tehnyt). Tai vastaa jokaiseen kysymykseen kärttyisesti.
Juu, en jaksa enää kauan
Ja tämä mies totesi juuri viikonloppuna, että hän on omasta mielestään tosi kiltti mies. Jaa ajattelin minä. Perustelu oli se, että ei esim. käy kavereiden kanssa risteilyllä (miehen ajatus oli ilmeisesti se, että aina siellä petetään puolisoa)
annat nälviä lapsiasi? Lopeta se heti se tuhoaa lapsen itsetuntoa etenkin jos vielä katselet päältä tekemättä mitään!