Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

33v. ja mun pitää nyppiä partakarvoja!!!

Vierailija
11.04.2011 |

Leuassa kasvaa yksittäisiä pitkiä, 1-2 cm partakarvoja. aivan valkeita ja näkyvät vain tietyssä valossa / asennossa. Ja kasvavat lujaa! Täytyy näköjään aloittaa joka aamu nyppimällä parta pois... Yöks.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa tehdä liian usein. mä ostan aina veetin vahaliuskat jotka tarkoitettu kasvoille niin ei tarvitse olla jatkuvasti nyppimässä :)

Ja mulla ei ole ylipainoa vaan olen laiha.

8

Vierailija
22/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kasvaa myös partakarvoja, nännin ympärillä ja selässä. Muualtahan saan nypittyä ne pois, mutta selästä en. Kesällä ei voi pitää mitä tahansa mekkoja, hierojalle en ilkeä mennä, rintaliivikauppaan en mene, siis sellaiseen missä myyjä auttaisi oikean koon valitsemisessa. Minulla on monirakkulaisetmunasarjat, jonkin verran ylipainoa ja diabetes, että siinäpä syyt. Ei niihin gynellä muuta ratkaisua tarjota kun ne ainaiset pillerit, Diane Novat. Eikä minulla oo rahaa mennä niitä poistattamaan, ehkä jos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kasvaa partaa suuressa osassa naamaa. Ajamisen jälkeen sänkeä näkyy jo heti seuraavana päivänä. :(

Vierailija
24/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kasvaa myös partakarvoja, nännin ympärillä ja selässä. Muualtahan saan nypittyä ne pois, mutta selästä en. Kesällä ei voi pitää mitä tahansa mekkoja, hierojalle en ilkeä mennä, rintaliivikauppaan en mene, siis sellaiseen missä myyjä auttaisi oikean koon valitsemisessa. Minulla on monirakkulaisetmunasarjat, jonkin verran ylipainoa ja diabetes, että siinäpä syyt. Ei niihin gynellä muuta ratkaisua tarjota kun ne ainaiset pillerit, Diane Novat. Eikä minulla oo rahaa mennä niitä poistattamaan, ehkä jos.

Paitsi etta mulla ei ole PCO:ta, ei ylipainoa eika diabetesta. Mutta muuten kuvaus patee myos minuun - ja naamasta olen saanut nyppia 18-vuotiaasta alkaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi