Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

33v. ja mun pitää nyppiä partakarvoja!!!

Vierailija
11.04.2011 |

Leuassa kasvaa yksittäisiä pitkiä, 1-2 cm partakarvoja. aivan valkeita ja näkyvät vain tietyssä valossa / asennossa. Ja kasvavat lujaa! Täytyy näköjään aloittaa joka aamu nyppimällä parta pois... Yöks.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 29 v. ja jo monta vuotta olen nyppinyt leuastani kolme-neljä pitkää, paksua partakarvaa, ovat vielä pikimustia! Muuten kun olen tällainen vaalea suomalainen, niin miksi hitossa noiden ei-toivottujen karvojen pitää olla noin mustia ja noin paksuja..

Ai niin, mulla kasvaa nykyään myös toiseen rintaan, nännin viereen, pikimusta ja paksu rintakarva.. yksi onneksi vaan, mutta mahtaakohan niitäkin ajanmyötä tulla lisää :/

Vierailija
2/24 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla niitä mustia on kymmeniä ellei satoja. ja rinnoissakin niitä on useita. Ja mustia tietysti kaikki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 29-v ja huomasin pariviikkoa sitten, että vaaleaa viikseä pukkaa : D

Ketuttaa..

Vierailija
4/24 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltattamassa ne laserilla pois niin eipä kasva enää.

Vierailija
5/24 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon 28v ja nypin pari kertaa viikossa mustia ja vaaleita karvoja leuan alta, lisäks vaaleaa viikseä.

Vierailija
6/24 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä mustia jäykkiä karvoja on ainakin 20 leuan ja jopa kaulan alueella. Lisäksi nännien ympärillä on kans mustia karvoja...yäk! Saas nähdä milloin musta tulee viiksivallu kans.

Vierailija
7/24 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput vaaleatkin kasvavat älön pitkiksi joten en jaksa nyppiä vaan vahaan kerran kuussa ne pois. Hiukan kivuliasta mutta nopeasti saa siloiset kasvot.

n 33

Vierailija
8/24 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko karvanpoistoaineista apua vai onko nyppiminen parempi vaihtoehto?

Vierailija
9/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa muutama karva aina väärään, aina samaan paikkaan: yksi reiteen (karannut nivusalueelta), yksi navan alle (niinku miehillä se karvavana, mutta mulla vaan yksi onneton :) ) ja KAKSI pitkää rintakarvaa keskellä rintakehää! Minusta nämä ovat hauskoja ja äkkiähän ne on nyppäisty pois. Ennen kuin mies ehtii ikinä huomaamaan... :D

Vierailija
10/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin halata teitä kaikkia, kun tiedätte mitä elämä karvaisena naisena on (sitä ei karvattomat ymmärrä).

Minulla on jo teinistä kasvanut muutama viiksikarva sekä leukakarva. Lisääntyneet vaan vuosien varrella.

Tullut myös nännien ympärille sekä selkään, ja kaikkihan ne tummia on!

Nyt aijon mennä ensimmäistä kertaa kasvojen alueelta poistattamaan sokerilla, tähän asti nyppinyt mutta menee jo hermo..=/

Vierailija
11/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyppinyt muutamaa tummaa karvaa leuastani pois jo pari vuotta tihenevään tahtiin.

Kasvavat tosi nopeaan takaisin, 2x viikossa pitää nyppäistä.

En tosin ihmettele, vaikka olenkin vaalea niin hiukset yms karvat kasvavat tosi nopeaan.

Naamassa ja kropassa on joka paikassa ohut naava karvaa. Joskus ärsyynnyin "pulisongeihini" niin, että ajelin naamankin epilaattorilla.

Sattui muuten ihan hitosti.

Nypin joka päivä ehkä 20karvaa pois sieltä täältä, vaaleaa, kulmakarvoja, leuasta tms.

Vierailija
12/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoissa luomia, joissa kasvaa karvoja. Niillä on ihan omituinen kasvutahti, kun saattavat parissa päivässä kasvaa pari senttiä, ja sit taas välillä pysyvät pidempäänkin poissa. Näytän varmaan ihan törkeeltä noita-akalta karvaisine luomineni.

Nyt olen viime aikoina huomannut, että kasvoissani muutkin ihokarvat ovat jotenkin pidempiä kuin ennen. Ihan vaaleita ovat, mutta huomattavan pitkiä jotkut. Ja ikää mullakin 33v.

Vierailija
13/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoa? Laihdutuksella saattaa tilanne helpottua tai diananovalla jos on vaikka pco

Vierailija
14/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoa? Laihdutuksella saattaa tilanne helpottua tai diananovalla jos on vaikka pco

dianenovaa en enää tässä iässä saa. Pco on. Diane nova ei nuorempanakaan auttanut. ylipainoa olen yrittänyt pois, mutta tuntuu täysin mahdottomalta. Ja pliis, älkää heittäkö sitä karppaus-sanaa.

Vierailija
15/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ja kaikki karvat on aina vaan kasvaneet aika runsaina ja nopeasti.

Vierailija
16/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä vähän sama tilanne. Lisäksi insuliiniresistanssi joten laihduttaminen vaikeaa. Elämä on

Vierailija
17/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelen ne höylällä, ovat muuten tosi rumat.

yhdistän karvat jotenkin hormonitoimintaan. raskausaikana ja imettäessäni ei ollut ja pari vuotta sen jälkeen. Nyt, kun laihdutin useamman kilon, karvat kasvoivat ?!

Vielä olisi painoa kyllä pudotettavana lisää :(

Vierailija
18/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään, onko pysyvä apu? Mulla kasvaa varmasti satoja, mustia ja vaaleita, kovia ja pehmeitä karvoja leuassa ja kaulassa. Leuan molemmille puolille kasvaa oikeen "kivat" tupsut. Mulla tää on ainakin perinnöllistä, äidillä ja äidin äidillä kasvaa samanlainen parta. Pahinta on se, että mummulla vanhemmiten se kasvu vaan kiihty ja lopulta parta kasvo todella pitkäksi :(

Vierailija
19/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelen ne höylällä, ovat muuten tosi rumat. yhdistän karvat jotenkin hormonitoimintaan. raskausaikana ja imettäessäni ei ollut ja pari vuotta sen jälkeen. Nyt, kun laihdutin useamman kilon, karvat kasvoivat ?! Vielä olisi painoa kyllä pudotettavana lisää :(

Apua, kuinka usein ajelet? Eikö sänki ole kauhee?

Olen 38v, ja leuassa/leuan alla on muutama kymmenen kohtaa, johon mustat/vaaleammat karvat kasvaa, Joka päivä nypin pinseteillä. Viiksistä harvemmin, jos joku paksumpi tai tummempi sattuu kasvamaan. Laserin jälki kestänee vuoden ja on kallis?

Mulla kasvaa mustaa karvaa navan yläpuolelle asti ja reisissä myös. Rinnoistakin nypin kerta viikkoon mustia karvoja. BMI 28.

Vierailija
20/24 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kasvaa ja kaikennäköisiä karvoja, niitä sitten nypitään. Poikani (aikuinen) on jo monta vuotta sanonut, että mutsi sullahan on isommat viikset, kun mulla. Elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi