Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa! Miksi pidätte rakastajatarta vaikka rakastatte vaimoanne?

Vierailija
10.04.2011 |

Mun järkeen ei mahdu - eikä varsinkaan tunnepuolen ymmärrykseen- että jos rakastaa jotakuta, miksi pitää vuositolkulla toista naista rinnalla.

Lähipiirissä vasta tuli ilmi tapaus, jossa miehellä oli tyydyttävä perhe-elämä avovaimonsa kanssa, mutta silti oli pitänyt rakastajatarta johon ei ollut aikomustakaan sitoutua missään vaiheessa. Kaiken kukkuraksi tuo rakastajatar oli rakastanut tätä miestä koko ajan ja mies sen tiesikin.

Ällöttää tällainen itsekkyys, etenkin sen miehen puolelta. Miksei osata koskaan ajatella muitten tunteita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet vain porskuttaa eteenpäin ja naisia syyllistetään.

Vierailija
2/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi valitsin raittiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne saa syödä olohuoneen sohvalla.

Siksi.

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
4/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lukevani "AVOVAIMON KANSSA". Avoliitto ei ole avioliitto eli mies on vapaa tekemään vaikka mitä. Mies olisi voinut vaikka nussia naapuria jos olisi halunnut koska avoliitto ei sido mihinkään.

Vierailija
5/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää platonisella tasolla siihen toiseen naiseen, edes kunnioituksesta omaa rakasta vaimoaan kohtaan. Ei ne tunteet vaan ne teot...

ap

Vierailija
6/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lukevani "AVOVAIMON KANSSA". Avoliitto ei ole avioliitto eli mies on vapaa tekemään vaikka mitä. Mies olisi voinut vaikka nussia naapuria jos olisi halunnut koska avoliitto ei sido mihinkään.

Vierailija
7/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö miehellä seiso sen jälkeen? Miehestä tulee tahdoton eunukki?

Vierailija
8/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan avovaimoani ja aion hänen kanssaan viettää koko elämäni joka toivottavasti on pitkä. Täydellisen sopiva ihminen meikäläiselle, pitää puolensa mut on lämmin ja ymmärtäväinen ja kaikkea sitä mitä mun edelliset eivät tosiaan olleet. Veisin vihille mutta hän haluaa olla avoparina, koska ei tykkää avioliitosta. Sopii mulle. Eka lapsemme syntyy elokuun lopussa.

Mä en jotenkin tykkää sanasta pettäminen koska se on aina negatiivinen ja tekee jostain ihmisestä kasan paskaa vaikkei tiedetä mikä on tilanne. Mulla on muita naisia, käyn moottorikerhon matkoilla joka kk ja harrastan seksiä niin paljon ku voin, tietty. Mitä sitten? Oikeesti, mitä sitten. Uroksia tässä ollaan siinä missä koirat tai gorillat ja biologiakin sanoo että niin moneen suuntaan luonnostaan jakaa siementä kuin ehtii niin kauan kuin kiimaa riittää. Yksiavioisuus on hieno juttu mutta yksiseksisyys (tai miks sitä nyt sit kutsuit) on ihmisten keksimä tapavankila. Sen voi ihan ajatella päästään pois.

Muija ei tiedä tietenkään eikä sen tarttekaan tietää näistä mitään, riittää että se tietää että mä tuun aina kotiin ja oon hänen sulhonsa enkä kenenkään muun. Ai miks kirjotan tänne no muija ei käytä tietokonetta mihinkään, se sotkee kännykänkin kanssa yhtä mittaa. Kunnon maalaisemäntä. Kiitos kivasta lehdestä ja juttuporukasta, tuun varmaan kyseleen syksyllä kaikkee kun tuo perheenlisäys on tullut uunista ulos. Mukavaa kevättä kaikille isille ja äideille. Antakaa miestenne panna niin kaikilla on helpompi olla eikä tuu niin paljon eroja.

Vierailija
9/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten tulon jälkeen. Eikä sitä voi ihan heitteillekään jättää, ammattitaidotonta ihmistä.

Vierailija
10/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin rakastan avovaimoani ja aion hänen kanssaan viettää koko elämäni joka toivottavasti on pitkä. Täydellisen sopiva ihminen meikäläiselle, pitää puolensa mut on lämmin ja ymmärtäväinen ja kaikkea sitä mitä mun edelliset eivät tosiaan olleet. Veisin vihille mutta hän haluaa olla avoparina, koska ei tykkää avioliitosta. Sopii mulle. Eka lapsemme syntyy elokuun lopussa. Mä en jotenkin tykkää sanasta pettäminen koska se on aina negatiivinen ja tekee jostain ihmisestä kasan paskaa vaikkei tiedetä mikä on tilanne. Mulla on muita naisia, käyn moottorikerhon matkoilla joka kk ja harrastan seksiä niin paljon ku voin, tietty. Mitä sitten? Oikeesti, mitä sitten. Uroksia tässä ollaan siinä missä koirat tai gorillat ja biologiakin sanoo että niin moneen suuntaan luonnostaan jakaa siementä kuin ehtii niin kauan kuin kiimaa riittää. Yksiavioisuus on hieno juttu mutta yksiseksisyys (tai miks sitä nyt sit kutsuit) on ihmisten keksimä tapavankila. Sen voi ihan ajatella päästään pois. Muija ei tiedä tietenkään eikä sen tarttekaan tietää näistä mitään, riittää että se tietää että mä tuun aina kotiin ja oon hänen sulhonsa enkä kenenkään muun. Ai miks kirjotan tänne no muija ei käytä tietokonetta mihinkään, se sotkee kännykänkin kanssa yhtä mittaa. Kunnon maalaisemäntä. Kiitos kivasta lehdestä ja juttuporukasta, tuun varmaan kyseleen syksyllä kaikkee kun tuo perheenlisäys on tullut uunista ulos. Mukavaa kevättä kaikille isille ja äideille. Antakaa miestenne panna niin kaikilla on helpompi olla eikä tuu niin paljon eroja.

Vierailija
11/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan avovaimoani ja aion hänen kanssaan viettää koko elämäni joka toivottavasti on pitkä. Täydellisen sopiva ihminen meikäläiselle, pitää puolensa mut on lämmin ja ymmärtäväinen ja kaikkea sitä mitä mun edelliset eivät tosiaan olleet. Veisin vihille mutta hän haluaa olla avoparina, koska ei tykkää avioliitosta. Sopii mulle. Eka lapsemme syntyy elokuun lopussa.

Mä en jotenkin tykkää sanasta pettäminen koska se on aina negatiivinen ja tekee jostain ihmisestä kasan paskaa vaikkei tiedetä mikä on tilanne. Mulla on muita naisia, käyn moottorikerhon matkoilla joka kk ja harrastan seksiä niin paljon ku voin, tietty. Mitä sitten? Oikeesti, mitä sitten. Uroksia tässä ollaan siinä missä koirat tai gorillat ja biologiakin sanoo että niin moneen suuntaan luonnostaan jakaa siementä kuin ehtii niin kauan kuin kiimaa riittää. Yksiavioisuus on hieno juttu mutta yksiseksisyys (tai miks sitä nyt sit kutsuit) on ihmisten keksimä tapavankila. Sen voi ihan ajatella päästään pois.

Muija ei tiedä tietenkään eikä sen tarttekaan tietää näistä mitään, riittää että se tietää että mä tuun aina kotiin ja oon hänen sulhonsa enkä kenenkään muun. Ai miks kirjotan tänne no muija ei käytä tietokonetta mihinkään, se sotkee kännykänkin kanssa yhtä mittaa. Kunnon maalaisemäntä. Kiitos kivasta lehdestä ja juttuporukasta, tuun varmaan kyseleen syksyllä kaikkee kun tuo perheenlisäys on tullut uunista ulos. Mukavaa kevättä kaikille isille ja äideille. Antakaa miestenne panna niin kaikilla on helpompi olla eikä tuu niin paljon eroja.

Vaikka nainen olenkin, niin ajattelen täysin samoin! Onneksi myös rakastajani ajattelee näin ja voimme yhdessä viettä rattoisia hetkiä nauttien vain toisitamme ja that´s it. Ei huolia ei murheita jotka jaetaan sitten sen elämänkumppanin kanssa.

Vierailija
12/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kaikki on hyvin, seksiäkin on tarpeeksi, mutta mä nyt olen tällainen seksusaalissosiaalinen ihminen. Tykkään olla ihmisten kanssa ja tutustua uusiin ihmisiin. Jos mies on miellyttävä ja hyvännäköinen, tulee helposti mieleen seksi. Emme käy kahvilla, käymme panemassa, jos suoraan sanotaan. En tiedä, tietääkö mieheni. En aio kertoa, sillä en halua loukata häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä