Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen luokkakaverin äiti tuo lapsen päivittäin kouluun Hummerilla.

Vierailija
09.04.2011 |

Äärettömän noloa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 16:50"]

Juuri tästä syystä poljen vain pyörällä lapsi selässä kiinni, ettei pääse toiset äidit nstamaan kateellisinä päätään. Ovat nyt tyytyväisiä kun ajattelevat meidän olevan köyhiä.

[/quote]

Siis hankkivatkohan ihmiset isoja autoja vain tehdäkseen muita kateellisksi? Ja jos joku sanoo, ettei ole kateellinen, hän se vasta onkin sitä, mutta ei vain myönnä? Miksi ei voi vain valita haluamaansa autoa ja sitten elää sen kanssa, miksi sitä tarvitsee selitellä tai syyttää kateudesta ihmisiä, jotka eivät tekisi samaa valintaa?

Minulla on pieni auto. Sain valita haluamani työsuhdeauton ja halusin pienen, koska en tarvitse isompaa, se on taloudellisempi ja kaupungin keskustassa huomattavasti näppärämpi. Myönnän kyllä, että minua vähän huvittaa ihmiset, joilla on iso auto, jonka mittasuhteita he eivät hahmota. Samalla tavalla minua huvittaa ihmiset, jotka eivät osaa ryhmittyä eivätkä tiedä, miten vilkkua käytetään liikenneympyrässä jne. Ei sillä ole mitään tekemistä kateuden kanssa.

Vierailija
22/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan isolla 8 hengen tila-autolla, ja pyörittelen sitä varsin näppärästi koulujen parkkiksilla. Ajan työssäni vielä isompaa autoa nääs. Olepas nyt oikein kateellinen. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien tytön kuorma-autolla töihin! Mites nyt suut pannaan?

Vierailija
24/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva auto kolarissa, paremmin säilyy hengissä. Mulle kelpaisi ja ei se ole köyhän ihmisen auto. Pieni auto on ketterä liikenteessä, mutta täysin lytyssä, kun joutuu kolariin.

Vierailija
25/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa, nolo se on vaikka miten päin katsoisi.

Vierailija
26/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 17:07"]

Kiva auto kolarissa, paremmin säilyy hengissä. Mulle kelpaisi ja ei se ole köyhän ihmisen auto. Pieni auto on ketterä liikenteessä, mutta täysin lytyssä, kun joutuu kolariin.

[/quote]

No, lähtökohtaisesti voin omalla ajotavallani pienentää todennäköisyyttä joutua kolariin. Siksi toisekseen, 100%:sti ei voi suojautua kaikelta. En siis ostaisi Hummeria tuostakaan syystä, vaikka minulla olisi siihen varaa. Se on ruma ja hävyttömän epäekologinen.

Vierailija
27/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lapsen äiti on Indianna Jones, jatkaa siitä töihin viidakkoon.

Vierailija
28/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta marmatusta ja kateutta ja sen kyllä olen huomannutkin suomalaisissa. Mulla on vuoden vanha vähän erikoisempi Audi ja vuoden saldona, Etulokasuojaan lyöty lommo jollakin kuten puulla, kylkeen työnnetyt kauppakärryt ja nyt kuskin puolelle avaimella tai vastaavalla vedetyt viillot. 

Auton olen ostanut ihan omilla ansaituilla rahoilla ja enköhän minä itse saa päättää mihin rahani laitan.

Sillä muuten on kohta ajettu jo 100000km, että se kertoo miten se on ansaittu, eikä kyse ole taksista.

Vierailija
29/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietiin lapset kouluun kuuraketilla. Oli siinäkin vähän venkslaamista, mutta onneksi muut mammat ei täytä nissaneillaan vielä ilmatilaa.

Vierailija
30/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietiin lapset kouluun kuuraketilla. Oli siinäkin vähän venkslaamista, mutta onneksi muut mammat ei täytä nissaneillaan vielä ilmatilaa.

Vierailija
31/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sekö se oli joka kärvensi mun Ferrarin katon, p...le.

Vierailija
32/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todistin kerran kun japanilainen liikemies (hienosti pukeutunut ja todella rikas) veteli ohikulkiessaan parkissa olevaan autoon naarmuja kävelykepillään. Ihan pokalla ja pikku huppelissa.

Vierailija
33/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 17:30"]

Uskomatonta marmatusta ja kateutta ja sen kyllä olen huomannutkin suomalaisissa. Mulla on vuoden vanha vähän erikoisempi Audi ja vuoden saldona, Etulokasuojaan lyöty lommo jollakin kuten puulla, kylkeen työnnetyt kauppakärryt ja nyt kuskin puolelle avaimella tai vastaavalla vedetyt viillot. 

Auton olen ostanut ihan omilla ansaituilla rahoilla ja enköhän minä itse saa päättää mihin rahani laitan.

Sillä muuten on kohta ajettu jo 100000km, että se kertoo miten se on ansaittu, eikä kyse ole taksista.

[/quote]

No, meilläkin on pojan käytettynä ostettuun vanhaan ja pieneen autoon vedetty avaimella naarmuja, enkä kyllä usko, että sen olisi tehnyt joku autosta kateellinen. :))

Mistä olet tehnyt sen johtopäätöksen, että autosi kolhujen syynä olisi kateus? Siksikö, että sinulla on hieno ja kallis auto, niin pakkohan muiden on olla kateellinen ja kaiken negatiivisen johtua siitä?

Vierailija
34/34 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 17:01"]

Mä ajan isolla 8 hengen tila-autolla, ja pyörittelen sitä varsin näppärästi koulujen parkkiksilla. Ajan työssäni vielä isompaa autoa nääs. Olepas nyt oikein kateellinen. :O

[/quote]

Oliko tämä mulle vai kenelle? En todellakaan ole kateellinen huonoista autonkäsittelytaidoista. Jotkut eivät saa edes sitä Micraansa parkkiin hinkkaamatta ikuisuutta, mutta tuo osaamattomuus korostuu isompien autojen kanssa. Ajan itsekin autoa työkseni, jos tämä nyt jotain lisäarvoa keskusteluun tuo.

21