Tätäkö lapsen pituusennustetta olette käyttäneet?
Kommentit (8)
Poika olis 193 cm
Varmana olis vientiä ;)
meidän tyttö jäisi tyngäksi; 168,6cm.
minä olen 174cm,ja isänsä 180cm.
alkaa olla vaikea istua esim lenmtokoneessa, löytää tarpeekis pitkähihaisia paitoja, yms vaatteita. Samoin usein on iso jalkakin, kaikkien kenkkien, luistimien, monojen yms löytäminen on hankalaa. Mun mies on 185cm, se on aika hyvä pituus, ei vielä tuota ongelmia. Naapuri on 197, ja sen vaatteiden etsintä on hankalaa, ei ainkaan koskaan edullisesti mitään löydä.
alkaa olla vaikea istua esim lenmtokoneessa, löytää tarpeekis pitkähihaisia paitoja, yms vaatteita. Samoin usein on iso jalkakin, kaikkien kenkkien, luistimien, monojen yms löytäminen on hankalaa. Mun mies on 185cm, se on aika hyvä pituus, ei vielä tuota ongelmia. Naapuri on 197, ja sen vaatteiden etsintä on hankalaa, ei ainkaan koskaan edullisesti mitään löydä.
eikä sillä nyt mitään maatakaatavia ongelmia ole ollut. Vähän kun jaksaa etsiä niin kyllä löytyy vaatetta. Kenkien kanssa on joo, ainoat ongelmat, koko 48 :D
185cm alkaa vasta olemaan sellanen miehen mitta.
meidän tyttö jäisi tyngäksi; 168,6cm. minä olen 174cm,ja isänsä 180cm.
Vaan normaalimitta, alle 160 ac on tynkä. Tolla logiikalla sun miehes on tynkä myöskin, niinkuin kyllä vähän onkin.
Mun mies on 195cm ja olen kyllä tyytyväinen ja ylpeä pitkästä ja komeasta miehekkeestäni, mutta vaatteita hän ei Suomesta löydä. Onneksi nykyään on netistä helppo tilata ulkomailta niin saa mieskin itselle mieluista vaatetta ylleen.:)
Joo ja pää on aika usein kolahtanut kun ei tajua kyyristellä joissain paikoissa :-D
Poika olis 193 cm