Lapsen luokkakaverin äiti tuo lapsen päivittäin kouluun Hummerilla.
Kommentit (34)
Yksi maailman epäekologisimmista kuljetusvälineistä?
En todellakaan kehtaisi ajaa Hummerilla mihinkään.
Tuo äiti sitten vaivalloisesti peruuttelee sitä koulun pihalla, kun on liian iso kääntymään. Ihan naurettavaa.
Niillä, joilla on rahaa, ei ole mitään tarvetta esitellä rahojaan. Jos on juuri ja juuri saanut hankittua jonkun Hummerin ja pitää sitä jotenkin hienona, kai sitä on pakko tulla joka päivä näyttämään.
ap
Nolompaa on opettaa lapsi suhtautumaan vihamielisesti erilaisuutta kohtaan.
Mitä väliä jos heidän autonsa on hummeri. Pitäisikö koulukyytejä varten ostaa erikseen micra, että olisit tyytyväinen?
huomattavasti paljon nolompi kuin luokkakaverin äiti. Katsohan peiliin ja mieti, millainen ihminen olet.
Yksi maailman epäekologisimmista kuljetusvälineistä? En todellakaan kehtaisi ajaa Hummerilla mihinkään. Tuo äiti sitten vaivalloisesti peruuttelee sitä koulun pihalla, kun on liian iso kääntymään. Ihan naurettavaa. Niillä, joilla on rahaa, ei ole mitään tarvetta esitellä rahojaan. Jos on juuri ja juuri saanut hankittua jonkun Hummerin ja pitää sitä jotenkin hienona, kai sitä on pakko tulla joka päivä näyttämään. ap
Me vuokrattiin Jenkeissä Hummer, oli kyllä melkoinen hyökkäysvaunu. Sisältä ei ollut meidän omaa Grand Cherokeetä kummempi.
Ei ole Hummeria nähnytkään. Sillä kakkosella ja kolmosella ajaa wanna-be Hummerin ajajat. Me muut voimme tosin lohduttautua sillä, että myöhemmät mallit eivät kuluta ihan niin paljon bensaa kuin eka, jo tuotantokiellossa vuosia ollut. Uusia Hummereita muuten kootaan venäjällä, että jos haluaa venäläisen auton, niin koita ymmärtää.
Minä en ihan oikeasti kehtaisi ajaa sellaisella mihinkään. En myöskään haluaisi ajella jollain avomersulla ympäri vuoden, enkä limusiinilla. Mulle se olisi todella noloa, eikä tässä ole tippaakaan kateellisuutta.
Olin kerran tässä Hummerissa kyydissä ja ihan oikeasti mua NOLOTTI!!! Istuin takana ja nautin siitä, ettei tummennettujen lasien takaa kukaan voinut tunnistaa minua. Samoin yksissä firman juhlissa matkustin 10km limusiinilla ja häpesin silmät päästäni - mielestäni todella junttia. Suomessa KUKAAN ei aja limusiinilla ja nuo firman ajot ovat niin ökyjunttia kuin ikinä vaan voi olla.
Hummerilla ei ole minulle mitään statusarvoa. Se on pyhästi ja yksinkertaisesti nolo auto - kertoo käyttäjän yksinkertaisuudesta ja arvomaailmasta.
ap
ymmärtää minä ympärille Hummer nykyään valmistetaan. GM kun tekee molemmat... Kuorella on kiva kikkailla.
Ei ihmiset suakaan arvota sen perusteella, millaisella autolla ajat. Ehkä.
Ei kai se naapurin hummeri sulta ole pois. Ole ilonen vaan että kaikki tässä maailmassa ei ole yhtä nuivia kuin sinä.
Vaikka onkin epä ekologinen auto eikä sillä mailmaa ainakaan pelasteta niin hengen se voi perheeltäs pelastaa.. sen verran iso ja turvallinen perhe-auto kuitenkin on
Mä ottaisin Hummerin heti jos ois varaa. Turvallinen auto, näkee korkealta, paljon peltiä ympärillä ja hyvät maasto-ominaisuudet. Eilenkin runkutin perusnissanilla menemään pitkin Venäjän kuoppaisia teitä, ja olisin vaihtanut osani kyllä milloin vain Hummer-kuskin kanssa. Hummerissa on tarpeeksi korkeuttakin, että takatilaan mahtuisi sekä lastenrattaat että iso koira. Ja jos mulla ois Hummer, en kyllä tasan pitäis mitään kauppakassia kakkosautona siks, että pitäis esittää köyhäilyä ettei kukaan oo kateellinen.
Jaa, mä kuljetan lapsiani kouluun Cadillacillä!!!!!!! Ja on siis vanha auto eikä mikään uus kaara...... Onneksi muut lapset on aina ihan innoissaan ja pyörivät auton ympärillä. Jos mulla on aikaa niin saavat nuo muut vuorotellen istua etupenkillä ratin takana kun ollaan parkissa.
Vaikka en ymmärräkään ihmistä, joka hankkii Hummerin, vielä vähemmän ymmärrän ihmistä, joka viitsii päivitellä muiden autovalintoja.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2011 klo 12:40"]
Tuo äiti sitten vaivalloisesti peruuttelee sitä koulun pihalla, kun on liian iso kääntymään. Ihan naurettavaa.
[/quote]
Tämä on mustakin huvittavaa ihan merkistä riippumatta. Ajetaan liian isolla autolla, jota ei edes osata ajaa. Tuskastuttavaa odotella esim parkkipaikalla, kun joku tohelo nylkyttää edestakaisin maasturinsa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2011 klo 12:40"]
[/quote]
Tämä on mustakin huvittavaa ihan merkistä riippumatta. Ajetaan liian isolla autolla, jota ei edes osata ajaa. Tuskastuttavaa odotella esim parkkipaikalla, kun joku tohelo nylkyttää edestakaisin maasturinsa kanssa.
[/quote]
Ja parkkihallien tolpat on täynnä mustia puskurinjälkiä eikä auto edes osu ruutuun, kun sitä ei osata ajaa. Onhan se vähän säälittävää. Menee vähän statuksenhankinta pieleen, kun saakin ihailun sijaan huvittuneita katseita...
Juuri tästä syystä poljen vain pyörällä lapsi selässä kiinni, ettei pääse toiset äidit nstamaan kateellisinä päätään. Ovat nyt tyytyväisiä kun ajattelevat meidän olevan köyhiä.
Taidat olla melkoisen kateellinen... =D