Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei saa vanheta arvokkaasti niin kuin

Vierailija
07.04.2011 |

miehet? Ei miehillä ole sellaisia paineita vanhenemisen tuomista merkeistä kasvoilla ja muualla vartalosta. Itse en ymmärrä miksi naiset menevät kauneusleikkauksiin. Eikö voisi tyytyä siihen minkälainen on, ja minusta lähes kaikista ihmisistä löytyy jotain kaunista ja luonnollista.

Ei kai meitä olekkaan tarkoitettu pysymään ikinuorina koko ikäämme. Itse olen toisaalta onnellinen siinä mielessä että olen kohta 30vuotta ja ihmiset luulevat minua 24 vuotiaaksi (keskimäärin). Joten näytän ikäistäni aika paljon nuoremmalta.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et itse asiassa tiedä vielä mitään vanhenemisesta. Kerrot näyttäväsi itse asiassa nuoremmalta kuin olet. Et siis tiedä, minkälaiseen kriisiin itse joudut, kun naamaasi ilmestyy ryppyjä ja kasvot alkavat roikkua, iho muuttuu laikukkaaksi tms. Odota siihen asti, että löydät itsestäsi selkeitä ikääntymisen merkkejä ja mieti asia uudelleen.

Itse olin sinun ikäisenäsi täysin kaikkia kirurgisia toimenpiteitä vastaan. Nyt 37-vuotiaana alan miettiä tosissani silmäluomien leikkaamista, koska ne varjostavat silmiäni jo nyt tosi pahasti. Vajaassa kahdessa vuodessa ovat yläluomeni löystyneet huomattavasti. Toinen ongelma on silmäpussini. Jos isot siniset rinkulat silmien alta voisi saada pois esim. leikkauksella, juoksisin sinne heti. En jaksaisi enää kuunnella huonosti nukutuista öistä jne.

Vierailija
62/63 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenteista. Itse en ole tuota mieltä. Ja en todellakaan halua vanheta. Pointti oli se että kun se eteen tulee niin otan sen vastaan enkä rupea paniikinomaisesti juoksemaan joka viikko jossain hoidoissa tai leikkauksissa! Toki pidän itsestäni huolta koko ajan muutenkin. Kukapa nyt haluaa vanheta..ei varmaan kukaan! =)ap

teet aloituksen sitten ihan väärästä asiasta. Vastustat kauneusleikkauksia, etkä sitä, että vanhuutta pidetään huonona asiana, pidäthän itsekin. Miksi sinulle on sitten niin vaikeaa ymmärtää, että kun et itsekään näytä tulevaisuudessa siltä miltä haluaisit, niin jotkut yrittävät tehdä asialle jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n on aika turha julistaa mielipiteitään vielä, kun ongelma ei ole hänelle ajankohtainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi