Anoppi soitti ja ilmoitti, ettei ole vielä päättänyt
ketä miehensä ja me eli mies ja mä äänestetään. Että ei kuulemma kannata vielä mennä ennakkoon äänestämään, kun anopilla ei ole vielä sopivat ehdokkaat meille tiedossa. Tziisus!
:=DDDD
Kommentit (39)
No niin, jos anoppi edustaa kokoomusta, niin kerrot tietysti äänestäneesi vasemmistoa, vaikka olisit piirustellut ihan mitä vain siihen äänestyslappuun. XD
Ymmärrän tilanteen, mutta nythän sulla on aikaa miettiä vastausta. Älä ainakaan jätä äänestämättä, käy vaikka heittämässä tyhjä lippu äänestysuurnaan.
Sinun sijassasi pitäisi anopille pienen esitelmän vaalilaista, äänestysvapaudesta ja muista yksityiskohdista. Takaisin, että sen luennon jälkeen anoppi ei taatusti puhuisi vaaleista halaistua sanaa.
Oli mullakin muuan pitkäaikainen poikaystävä ynnä anoppi, joille oli mahdottoman vaikea hyväksyä sitäkään, että en kertonut heille, ketä äänestin.
Todellakin miettisin vähän; ei anopillasi tai kenelläkään ole mitään sanomista sinulle siitä asiasta, että ketä äänestät tai aiot äänestää - se on täysin sinun oma asiasi, ei kenenkään muun!
ketä mun tulisi äänestää, mutta kovasti lobbaa ja vihjailee omansa puolesta - kokoomuksesta tietenkin, hieno rouva kun on.
piraattipuoluetta koska tykkään pössyttelystä.
:=))
"kiva, kiitos vinkistä" ja hymyilet sievästi
ap
pitäisi pistää järjestykseen kertaheitolla. Elävätkö vielä 1920-luvulla ?
annat anopille äitisi puhelinnumeron ja kerrot, että heidän pitää ensin keskenään neuvotella teidän ehdokkaat selviksi :)
sille mitä äitinsä oli sanonut. Mies oli tukehtua kahviinsa kun alkoi niin nauraa ja kertoi sitten että kun oli ekan kerran saanut äänestää kunnallisvaaleissa, niin äitinsä oli tuonut hänelle pienellä paperilla numeron jota pojan piti äänestää. Oli vielä sanonut että "äänestät sitten tätä, veljeskin äänestää".
sille mitä äitinsä oli sanonut. Mies oli tukehtua kahviinsa kun alkoi niin nauraa ja kertoi sitten että kun oli ekan kerran saanut äänestää kunnallisvaaleissa, niin äitinsä oli tuonut hänelle pienellä paperilla numeron jota pojan piti äänestää. Oli vielä sanonut että "äänestät sitten tätä, veljeskin äänestää".
Viet sille pieniä lappuja, joissa on ehdokkaasi numero jne. Kiusaat vähän?
Meillä tuo anoppi kälätti pitkään siitä että meidän pitää äänestää kristillisdemokraatteja.
Sanoin sitten että en todellakaan äänestä koska on niin suuret näkemyserot ko. puolueen linjauksissa esim. sukupuolineutraalin avioliittolain kannalta.
Keskustelu meni sen jälkeen näin:
Anoppi: No kai te nyt haluatte että avioliiton pyhyys pysyy miehen ja naisen välisenä ja ettei mitkään homot tule pilaamaan sen merkitystä?
Minä: Eiköhän heterot ole jo sen merkityksen pilanneet.
A: Kyllä se on niin että teidänkin liitolla on sen jälkeen vähemmän arvoa jos jotkut mielisairaat pääsevät naimisiin. Erojakin tulee sitten varmasti enemmän.
M: Homoseksuaalisuus ei ole mielisairaus ja ei se minulta ole millään tavalla pois jos hekin naimisiin pääsevät.
A: Mutta kyllä se on niin että silti teidän pitäisi äänestää näitä kristillisdemokraatteja, minulla on teille ehdokaskin valmiina.
M: Kyllä se on nyt niin että minä äänestän joko vihreitä tai vasemmistoa ja sinun ehdokkaasi on sinun ehdokkaasi.
Tässä vaiheessa siskoni tuli meille ja mieheni kysyi häneltä että mihinkäs jätti puolisonsa. Siskoni vastasi että "Anna" on järkkäämässä asioita ennenkuin lähtevät "häämatkalle", kävivät siis vähän aikaa sitten rekisteröimässä parisuhteensa ja lähtevät Islantiin reissuun ja pitävät häät siellä. Sisko selitti häävalmisteluista ja muusta onnessaan ja anoppi sitten siskoni lähdettyä sanoi miehelleni että ottaa eron minusta koska sukuni on ilmeisen kieroon kasvanut. xD
No mutta tulpas romaani ja loppulisäyksenä sanon että nyt on ollut hiljaista niin vaaleista että uskonnosta anopin puolelta. ;)
(mies taisi sanoa muutaman valitun sanan äidilleen)
tosin eihän ne koppiin pääse katsomaan, minkä numeron sinne laittaa vai laittaako mitään.
Tosin pienemmissä vaaleissa täällä on paikallislehdessä ollut äänet alueittain, ja siitä voi päätellä jotain..
puoluetta (henkilöä) ihan toisesta ääripääästä.
tosin eihän ne koppiin pääse katsomaan, minkä numeron sinne laittaa vai laittaako mitään.
Tosin pienemmissä vaaleissa täällä on paikallislehdessä ollut äänet alueittain, ja siitä voi päätellä jotain..
puoluetta (henkilöä) ihan toisesta ääripääästä.
Minusta olisi yksinomaan hauskaa jos anoppini huolehtisi meidänkin hyvinvoinnistamme tuolla tavalla. Ihme tosikoita tällä!
Onko porvari vai täys kommari? Sano anopille äänestänees just toisinpäin. ;)
niin sanoisin että kokoomukselainen.
Suomen kommunistista puoluetta.
Mun anoppi on sukua ja niin tietty mun mieskin yhdelle jo pitkään eduskunnassa olleelle.Anoppi ilmoitti jo silloin kun seurustelin hänen poikansa kanssa et minunkin pitää äänestää hänen sukulaispoikaansa.=)
En ole ikinä äänestänyt kun puoluekin on minulle väärä mut en oo suoraan sanonutkaan hänelle etten oo äänestänyt.Olkoon vanha ihminen onnellinen siinä luulossa et äänestän "sukulaista".Loppuhuomautuksena et henkilö ei ole niin läheistä sukua et minä olisin edes koskaan tavannut mut anoppi on itse enemmän tekemisissä.
meillä anoppi on ilmaissut kaksi vaihtoehtoa puolueista ja toinen ehto on se, että pitää äänestää MIESTÄ.
Arvatkaa, olenko sen jälkeen aina äänestänyt naisia.. En ole sanonut mitään "takaisin" mutta jos kysyy niin voin kyllä kertoa että osaan itse valita ehdokkaani.
Ekat vaalini oli eduskuntavaalit ja isä antoi äänestyspaikalle lähdettäessä minulle paperilapun, johon oli kirjoittanut ehdokkaan numeron etten vaan matkalla unohtaisi. Juu, aika dominoivia vanhempani olivat ja ovat edelleen.
Kaiketi nämäkin kauhuanopit ovat jossakin vaiheessa olleet sieviä seksipakkauksia ja hemaisevia vaimokkeita.