Jihuu, ostin 27 tuuman farkut!!
Maailman ihanimmat Onlyn farkut ja mulle meni 27 jalkaan!! Vitsi mä olen onnellinen!! Olen laihduttanut nyt pari kuukautta ja 8kg lähtenyt. Tämä kyllä palkitsi kaiken kärvistelyn :)). JEEEEE!!!!
Kommentit (12)
Mun 27 tuuman farkut ei mahdu jalkaan ollenkaan. Synnytyksestä viikko ja kiloja pitäisi pudota viisi, että olisin lähtöpainossa ja seitsemän, jotta olisin tyytyväinen itseeni. Aika karua, kun pitää vielä käyttää mammahousuja...
painan siis nyt 57kg, 55kg tavoite
Mäkin painan nyt 57 kg, olen 163 cm pitkä, eikä 27 tuuman farkut mahdu jalkaan ollenkaan. Ollaan varmaan eri mallisia sitten...
se viikko sitten synnyttänyt
Mutta tosiaan, toivottavasti olet vielä sopusuhtaisen näköinen ;) Itse olen 176 cm ja tuumakokoni on 29, 27 näyttäisi aika kamalalta!
samoin laihtuessa lantio heti kapenee vauhdilla :).
Mutta nyt siinä on kyllä löllöä vielä aika paljon ;) Mutta mulla noi farkut ei mahdu edes lantion yli just nyt.
3 ja 5
Mutta tosiaan, toivottavasti olet vielä sopusuhtaisen näköinen ;) Itse olen 176 cm ja tuumakokoni on 29, 27 näyttäisi aika kamalalta!
liian laihaksi en missään nimessä halua, haluan olla urheilullisen hoikka :). Ja sitä alan nyt olemaan, jeeee!!
Mutta nyt siinä on kyllä löllöä vielä aika paljon ;) Mutta mulla noi farkut ei mahdu edes lantion yli just nyt.
3 ja 5
3 ja 5
Ja hei onnea sulle! Tosta tulee niin hyvä mieli!
3,5
Mulle ei ole koskaan menny 27, vaikka painoin ennen raskautta 54kg. Ja olen lyhyt, muuten normaali. Taidan olla hassun muotoinen.
Mutta iloitsen puolestasi!:)
Mun 27 tuuman farkut ei mahdu jalkaan ollenkaan. Synnytyksestä viikko ja kiloja pitäisi pudota viisi, että olisin lähtöpainossa ja seitsemän, jotta olisin tyytyväinen itseeni. Aika karua, kun pitää vielä käyttää mammahousuja...
Jos olet VIIKKO sitten synnyttänyt on iha nornaalia jos ei mahu vanhat farkut jalkaan....
Jos olet 170-senttinen, kuulostat jo anorektiselta.
Mutta pääasia on , että olet tyytyväinen itseesi.